Web Analytics
More
    Reklāma

    Sony investē jaunos tirgos, tostarp Latvijā, lai palīdzētu vietējiem uzņēmumiem un attīstītu vietējās digitālās ekosistēmas

    Jaunākie raksti

    “Sony Pictures Television Networks” meitasuzņēmums un viens no lielākajiem digitālās reklāmas pārdošanas un mediju resursu pārstāvniecības uzņēmumiem Latīņamerikā “IMS Internet Media Services” (IMS) ir vienojies par starptautiska daudzkanālu reklāmas tīkla “Httpool” akciju kontrolpaketes iegūšanu. Šis uzņēmums strādā arī Latvijā, ekskluzīvi pārstāvot “Twitter” un “LinkedIn” sociālos tīklus.

    Partnerība ar IMS ļaus nodrošināt labāku piedāvājumu, iespēju dalīties ar starptautisko labo praksi un risinājumiem, stiprinās atbalstu un veicinās inovācijas, nodrošinot priekšrocības visiem mūsu starptautiskajiem un vietējiem partneriem. Turklāt IMS Latīņamerikā ir cieša sadarbība ar “EA”, “Foursquare”, “Snapchat”, “Twitch”, “Vevo” un “Waze”, tāpēc mēs sagaidām šo partneru ienākšanu Baltijas valstīs. IMS ir izstrādājis arī vērienīgu izglītības platformu mediju aģentūrām un reklāmas devējiem, ko “Httpool” realizēs arī savos darbības reģionos, tādējādi mazinot Latvijas klientiem piedāvāto pakalpojumu atšķirību ar ASV un citiem tirgiem. Kā grupa mēs spēsim piedāvāt un realizēt patiesi starptautiskas kampaņas vairāk nekā 65 valstīs.

    Reklāma

    Kāpēc tas ir svarīgi Latvijai? Saskaņā ar Šveicē bāzētā Starptautiskā menedžmenta attīstības institūta (IMD) Pasaules konkurētspējas centra gadskārtējo pētījumu Latvija ierindojas vien 35. vietā pasaulē digitālās konkurētspējas ziņā (šogad divas vietas zemāk nekā 2016. gadā), atpaliekot no kopējā ekonomikas spēka. Reitingu galvenokārt ietekmē trīs faktori: i) zināšanas ii) tehnoloģijas un iii) gatavība nākotnei. Un Latvija ieņem vien 34. vietu zināšanu sadaļā, kas neapšaubāmi ir atbilstošas digitālās izglītības trūkuma sekas. Tehnoloģiju jomā situācija ir nedaudz labāka − te Latvija ieņem 32. vietu, bet pēdējo 5 gadu laikā arī šajā jomā ir vērojama lejupslīde. Vislielākā problēma ir gatavība nākotnei (41. vieta), un ir skaidrs, ka gadījumā, ja nenotiks vērienīgas pārmaiņas, mēs savu digitālo konkurētspēju neuzlabosim.

    Tā kā Latvijas tirgus ir mazs, galvenais ekonomikas virzītājs ir eksports. Tā ir vislabākā Latvijas uzņēmumu iespēja augt, iegūt apjoma radītus ietaupījumus un kļūt konkurētspējīgiem, salīdzinot ar attīstītiem tirgiem. “Httpool” plāno atvērt digitālo akadēmiju galvenajās uzņēmuma pārstāvētajās platformās: “Twitter”, “LinkedIn”, “Spotify”, kā arī “AdPlatform” tehnoloģijai. “Httpool” fokuss ir uz to, kā šīs platformas var palīdzēt augošiem uzņēmumiem un kā tās palīdz veicināt Latvijas uzņēmumu eksportu. Mēs varam ietekmēt arī biznesa dinamiku un IT integrāciju, veicot nepārtrauktu izglītošanu un digitālās ekosistēmas uzlabošanu. Tāpēc “Sony” un “Httpool” ir apņēmušies veikt pastāvīgas investīcijas šajās jomās. Ja Latvijas uzņēmumi būs digitāli konkurētspējīgāki, ja tie spēs eksportēt vairāk pakalpojumu vai preču, tie arī tērēs vairāk līdzekļu mūsu platformās. Tas ir mūsu ilgtermiņa mērķis. Taču vislielākais ieguvējs būs Latvijas ekonomika un uzņēmumi.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    x
    06.07.2017 13:44

    neko nesapratu, raksts tīri par sinerģiju un potenciālu.
    tipa, vēl viens starpnieks?

    Reklāma