Reklāma

Google sola pārstāt “lasīt” mūsu e-pastus

Jaunākie raksti

Logitech Ergo M575 datorpeles apskats – kad bumbiņa kustina kursoru

Dažādi ergonomiski risinājumi nav nekas jauns, bet tie kļuvuši arvien aktuālāki laikā, kad daudzi pārgāja strādāt no ofisa uz...

Paredzams, ka drīzumā iPhone lietotāji sāks ieraudzīt arvien vairāk reklāmu

Līdz šim iPhone lietotāji netika pārāk noslogoti ar dažādām reklāmām, taču tuvākā nākotnē tas varētu notikt, un arvien vairāk...

“Beats” izstrādājis īpašas austiņas Kimas Kardašjanas gaumē

"Apple" piederošais uzņēmums "Beats" jau vairākkārt radījis īpašas kolekcijas bezvadu austiņas. Piemēram, ir dzirdēts gan par Ukrainai veltītām austiņām,...

“Elektrum Drive” un e-mobi tīklā būs vienota norēķinu sistēma

Konkurences padome lēmusi atļaut AS “Latvenergo”, VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija” (CSDD) un AS “Unifiedpost” paziņoto vienošanos, kas nodrošinās...

Mākslīgā intelekta talantu programmai pirmais izlaidums

Trešdien, 10. augustā, Liepājas pārstāvniecībā Rīgā, Liepājas tehnoloģiju klasteris un Liepājas pašvaldība rīkoja pirmo Mākslīgā intelekta talantu programmas izlaidumu....

Šajā pasaulē nekas nav par velti un ja par kādu produktu vai pakalpojumu nemaksā, tad visdrīzāk pats esi prece, ko tirgo pa labi un pa kreisi.

Tas attiecas arī uz Gmail e-pasta pakalpojumu, kas privātpersonām savā bezmaksas izpildījumā jau no sākta gala ir bijis piepildīts ar reklāmām un Google automātiski “lasīja” lietotāju e-pastus, lai reklāmas pielāgotu un padarītu vēl klikšķināmākas. Reklāmu bizness, kā mēs labi zinam, ir galvenais Google ienākumu avots. Maksas Gmail versijā (G Suite Gmail) e-pastu skenēšana reklāmu pielāgošanai netiek izmantota.

Iespējams, Google jau pietiek lietotāju personīgo datu un informācija no Gmail tos dublē vai ir lieka. Google gan šo izmaiņu skaidro ar vēlmi ieturēt vienotu kursu saviem abiem Gmail e-pasta pakalpojumiem.

G Suite’s Gmail is already not used as input for ads personalization, and Google has decided to follow suit later this year in our free consumer Gmail service. Consumer Gmail content will not be used or scanned for any ads personalization after this change. This decision brings Gmail ads in line with how we personalize ads for other Google products. Ads shown are based on users’ settings. Users can change those settings at any time, including disabling ads personalization. G Suite will continue to be ad free.

Šobrīd Gmail lieto 1.2 miljardi cilvēku visā pasaulē un neizskatās, ka e-pastu skenēšana kaut kā būtiski ir mainījusi cilvēku interesi par šo pakalpojumu. Ik pa laikam paklaigā, bet diez vai mainīsies no Gmail uz kādu citu e-pasta servisu.

AvotsGoogle

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
KGB
26.06.2017 13:43

Dak lai lasa, džīmeils ir perfekts – neesmu atradis nevienu līdzīgu analogu, noprovēju gan yahoo, gan outlook, nemaz jau nerunājot par dzimtenē radīto inboxu, kam vēl ļoti tāls ceļš ejams,
Labāk lai skenē un pielāgo man reklāmu, nekā apber ar ntajām reklāmām,ikdreiz atverot pastkastīti, es nenolieku inboxu, jo saprotu, ka par brīvu nav nekas, vnk reklāmas pārdošanu gmails ir uztaisījis ļoti elegantā un neuzbāzīgā veidā

Reklāma