Reklāma

Google ar mākslīgo intelektu cīnīsies pret ekstrēmismu YouTube

Jaunākie raksti

Jaunākā “F1 2021” videospēle gaidāma 16. jūlijā

Pagājušā gada izskaņā notika pietiekami liels darījums videospēļu nozarē, kad Electronic Arts iegādājas citu videospēļu radītāju Codemasters par 1,2...

Uzņēmums Xwing veicis sekmīgu bezpilota lidojumu ar komerciālo lidmašīnu

Amerikā bāzētais jaunuzņēmums Xwing ir veicis veiksmīgu attālinātās vadības testa lidojumu ar vienkāršu komerciālo lidmašīnu, un šis ir visai...

Reklāmu bloķētājs ietekmē “Google Docs” darbību

Pēdējās dienās vairāki "Google Docs" lietotāji, tostarp arī es, saskārās ar problēmām "Google" dokumentu lietošanā. Tos nebija iespējams atvērt...

“Apple” aicina klientus iesaistīties īpašā Zemes dienai veltītā akcijā

22. aprīlī tradicionāli tiek atzīmēta starptautiskā Zemes diena, kad visā pasaulē norisinās dažādi pasākumi un akcijas ar mērķi veicināt...

Stadler Form Roger gaisa attīrītāja apskats

Daudziem no mums pavasaris saistās ar Sauli, ar putnu dziesmām, plaukstošām lapiņām un zilajām kapu puķītēm ceļmalās, bet citi...

Vakar Google ir izziņojusi jaunu pieeju cīņai pret ekstrēmistiem, teroristiem un naida kurinātājiem tīmeklī. Vairākas Eiropas Savienības dalībvalstis uzsvērušas, ka YouTube ir viens no galvenajiem rīkiem, kā tiek izplatīta naida kurināšana un tiek popularizēts ekstrēmisms.

Facebook, YouTube, Twitter un citiem ir jābloķē visa veida saturs, kas saistāms ar naida kurināšanu, terorismu u.tml. Pagājušā gada maijā Facebook, Twitter, Google, YouTube un Microsoft parakstīja vienošanos, kas paredzēja uzsākt cīņu pret naida kurināšanu un ekstrēmismu to uzturētajos tiešsaistes servisos.

Google vairs neveic reklāmu demonstrēšanu diskutabla satura video klipos, jo to pieprasīja reklāmdevēji, bet Google ir neiespējami pārskatīt visus izvietots video, tāpēc talkā tiek ņemts mākslīgais intelekts. Iepriekš dažādi video satura analīzes rīki ir ļāvuši izskaust aptuveni 50% no nevēlamiem video, bet atlikušos 50% Google no YouTube izmēzīs ar mākslīgā intelekta iesaisti, bet nekādi nav iespējams iztikt bez cilvēku iesaistes.

Google un Facebook satura filtrēšanai izmanto arī pārbaudītus cilvēkus, kas nav tieši uzņēmumu darbinieki. Facebook visā pasaulē tādi ir 7500 cilvēku, Google par satura filtrētājiem informāciju nesniedz.

Sākotnēji mašīnmācīšanās tehnoloģijas cīnīsies pret atkārtotu nevēlamo video klipu augšupielādi, pēcāk tehnoloģijas spēs pašas izsvērt, kuri video ir nevēlami.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: