web analytics

E-komercijas sektoram jauns web analītikas rīks – ShopMonitor

Jaunākie raksti

“Coinbase” stūrē publiskas kompānijas virzienā

Kriptovalūtu tirdzniecības uzņēmums "Coinbase" nolēmis kļūt par publisku kompāniju. Uzņēmums ceturtdien, 25. februārī, ASV Vērtspapīru un biržu komisijā iesniedza...

Gandrīz puse pārdoto viedtālruņu Japānā pagājušajā gadā bijuši iPhone

Šī gada pirmajos mēnešos ienāk arvien jauna un jauna informācija par dažādiem 2020. gada finanšu un pārdošanas datiem, tāpēc...

Zoom sāks piedāvāt automātiskos subtitrus arī bezmaksas versijas lietotājiem

Videokonferenču rīks Zoom līdz 2021. rudenim plāno piedāvāt automātisko subtitru veidošanu arī bezmaksas lietotājiem, tiesa, šobrīd šai iespējai nepieciešams...

“Mercedes” nevēlas sasteigt atteikšanos no iekšdedzes dzinējiem

Vācu autoražotājs "Mercedes" iepriekš iepazīstinājis ar dažādiem plāniem, kā uzņēmums plāno pārstrukturizēt savu biznesu nākotnes elektroauto tirgum. Autoražotājs pamazām...

HP atpērk HyperX no Kingston

HP Inc. ar Kingston noslēguši vienošanos par HyperX pārdošanu HP. Darījuma summa ir 425 miljoni dolāru par HyperX datorspēļu...



Starptautiskais interneta pētniecības un tehnoloģiju uzņēmums Gemius piedāvā interneta veikaliem salīdzināt sava veikala veikumu ar vidējiem tirgus rādītājiem. E-komercijas pārstāvji tiek aicināti pieteikt savus interneta veikalus un kļūt par daļu no pirmā šada veida pētījuma Latvijā.

ShopMonitor ir unikāls analītikas rīks, kas piedāvā vēl nebijušu iespēju interneta veikaliem salīdzināt sava veikala darbības rādītājus ar vispārējām tendencēm par Latvijas e-komercijas vidi vai atsevišķiem segmentiem, saglabājot savu datu konfidencionalitāti. Tādējādi, izmantojot ShopMonitor, tiks analizētas ne tikai savas vietnes priekšrocības un aktivitāšu efektivitāte, bet arī salīdzinājums ar tirgus kopainu (benchmarking).

Tehnoland Latvia e-komercijas departamenta vadītājs Daniils Kupcāns uzskata, ka “iespēja katram interneta veikalam anonīmā veidā iegūt pārskatu par sev interesējošo tirgus sektoru ir tā ilgi gaidītā iespēja, kas pozitīvā veidā pievērsīs e-komercijas spēlētāju uzmanību detaļām. Piemēram, konstatējot, ka kāds rādītājs ir zemāks par tirgus vidējo, noteikti radīsies jautājumi kāpēc un kas būtu jāmaina, lai to uzlabotu. Mēs noteikti redzam ShopMonitor kā rīku, ko izmantosim, lai celtu sava interneta veikala popularitāti e-komercijas sektorā.”

Tāpat ShopMonitor strādā arī kā sava veikala web analītikas rīks, piedāvājot vairāk kā 15 rādītājus par klientu veiktajām darbībām interneta veikalā, piemēram, nosakot apmeklētāju atlēcienu rādītāju (bounce rate); vidējā pirkuma vērtību (average order value); konversijas procentu (conversion rate).

Analītikas rīks ir pieejams kā lieliem, tā vidējiem un maziem interneta veikaliem, neatkarīgi no tā apmeklētāju skaita. Aicinām uzzināt vairāk, apmeklējot ShopMonitor mājaslapu, kur iespējams iepazīties ar produkta priekšrocībām, kā arī pieteikt savu interneta veikalu šim projektam.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: