Web Analytics
More
    Reklāma

    E-komercijas sektoram jauns web analītikas rīks – ShopMonitor

    Jaunākie raksti

    Starptautiskais interneta pētniecības un tehnoloģiju uzņēmums Gemius piedāvā interneta veikaliem salīdzināt sava veikala veikumu ar vidējiem tirgus rādītājiem. E-komercijas pārstāvji tiek aicināti pieteikt savus interneta veikalus un kļūt par daļu no pirmā šada veida pētījuma Latvijā.

    ShopMonitor ir unikāls analītikas rīks, kas piedāvā vēl nebijušu iespēju interneta veikaliem salīdzināt sava veikala darbības rādītājus ar vispārējām tendencēm par Latvijas e-komercijas vidi vai atsevišķiem segmentiem, saglabājot savu datu konfidencionalitāti. Tādējādi, izmantojot ShopMonitor, tiks analizētas ne tikai savas vietnes priekšrocības un aktivitāšu efektivitāte, bet arī salīdzinājums ar tirgus kopainu (benchmarking).

    Reklāma

    Tehnoland Latvia e-komercijas departamenta vadītājs Daniils Kupcāns uzskata, ka “iespēja katram interneta veikalam anonīmā veidā iegūt pārskatu par sev interesējošo tirgus sektoru ir tā ilgi gaidītā iespēja, kas pozitīvā veidā pievērsīs e-komercijas spēlētāju uzmanību detaļām. Piemēram, konstatējot, ka kāds rādītājs ir zemāks par tirgus vidējo, noteikti radīsies jautājumi kāpēc un kas būtu jāmaina, lai to uzlabotu. Mēs noteikti redzam ShopMonitor kā rīku, ko izmantosim, lai celtu sava interneta veikala popularitāti e-komercijas sektorā.”

    Tāpat ShopMonitor strādā arī kā sava veikala web analītikas rīks, piedāvājot vairāk kā 15 rādītājus par klientu veiktajām darbībām interneta veikalā, piemēram, nosakot apmeklētāju atlēcienu rādītāju (bounce rate); vidējā pirkuma vērtību (average order value); konversijas procentu (conversion rate).

    Analītikas rīks ir pieejams kā lieliem, tā vidējiem un maziem interneta veikaliem, neatkarīgi no tā apmeklētāju skaita. Aicinām uzzināt vairāk, apmeklējot ShopMonitor mājaslapu, kur iespējams iepazīties ar produkta priekšrocībām, kā arī pieteikt savu interneta veikalu šim projektam.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma