TechHub Riga sadarbībā ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru (LIAA) izsludina pieteikšanos otrajai jaunuzņēmumu meistarklasei “Mērķauditorijas noteikšanas procesi produkta agrīnā stadijā”, kas norisināsies ceturtdien, 8. jūnijā. Meistarklases ietvaros tiks apskatīti dažādi mērķauditorijas noteikšanas instrumenti un veikti praktiski uzdevumi par klientu un tirgus izpēti, produkta iespēju novērtēšanu, ātro prototipēšanu un jaunu produktu attīstīšanu. Meistarklasei pieteikties iespējams LIAA mājaslapā.

Meistarklases eksperts Rostislavs Raznoščiks (Rostislav Roznoshchik, ASV), uzsver, ka “attīstot  jaunu biznesu vai produktu, svarīgākais ir ātri un lēti gūt iespējami daudz informācijas par produkta mērķauditoriju un tirgu. Meistarklases dalībnieki tiks iepazīstināti ar metodēm, kā attīstīt sava produkta klientu auditoriju, veikt tirgus izpēti un kā gūto ieskatu “pārtulkot” un izmantot turpmākajā produkta attīstīšanā“.

Reklāma

TechHub Riga izpilddirektors Dāvis Suneps skaidro, kādēļ meistarklase īpaši noderēs uzņēmējiem produkta attīstīšanas sākumā: “Uzsākot jaunu biznesu, nākas saprast, ka klientu loks ir ierobežots un jaunais produkts nav nepieciešams visiem. Ir jāatrod sava mērķauditorija, netērējot daudz laika un līdzekļu, mēģinot pārdot produktu cilvēkiem, kam par to nav nekādas intereses.”

2017. gadā nodibinājums TechHub Riga un LIAA ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) atbalstu projekta “Inovāciju motivācijas programma” ietvaros organizē 5 meistarklašu ciklu ar mērķi veicināt jaunu uzņēmumu rašanos, sniedzot  nepieciešamās zināšanas un nozares ekspertu kontaktus projektu sagatavošanai, attīstīšanai un finansējuma piesaistei.

Meistarklašu mērķauditorija ir studenti, informācijas tehnoloģiju un citu jomu speciālisti, jaunie uzņēmēji un biznesa ideju autori.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments