Iepriekš tika baumots, ka pasaulē lielākais pelnītājs no reklāmām – Google – strādājot pie pašu uzturētā tīmekļa pārlūka uzlabojumiem, kas atnesīs iebūvētu reklāmu bloķēšanas iespēju. Google šādu soli ir oficiāli atzinusi, bet reklāmu bloķēšana drīzāk atbildīs reklāmu filtrēšanai.
Google ar Chrome iebūvētu un pēc noklusējuma aktivizētu “slikto” reklāmu bloķēšanas rīku mazinās haosu, ko mēdz ieviest dažādi citi reklāmdevēji. Turklāt rīks būs iebūvēts kā galddatoru Chrome, tā arī tīmekļa pārlūka mobilajās versijās Android un iOS operētājsistēmām.
Nepieņemams reklāmu saturs tiks vērtēts sadarbībā ar Coalition for Better Ads, kura dalībnieki ir Google, Facebook, News Corp un The Washington Post. Google piedāvās arī rīkus, kas pārbaudīs reklāmu atbilstību vispārpieņemtām normām. Google cīnīsies pret pārāk uzmācīgām reklāmām, izlecošām reklāmām, reklāmām, kurās ir paslēpta aizvēršanas iespēja u.tml.
Pagaidām nav zināms, vai Google grasās liegt Chrome pārlūkam uzstādīt dažādus trešo pušu reklāmu bloķētājus, piemēram, AdBlock Plus un uBlock Origin.
Āzis par dārznieku :)
Ka tikai neatkārtosies vēsture, līdzīgi kā toreiz, kad daudzi bloķēja IE6?
Ja Chrome aizliedz uzstādīt citus bloķētājus, tad, diemžēl, tiks migrēts uz citu pārlūku vai nopirkts normāls rūteris un ieviesta bloķēšana rūtera līmenī.