Web Analytics
More
    Reklāma

    Eiropā būs izvietotas 8000 bezmaksas Wi-Fi karstvietas līdz 2020. gadam

    Jaunākie raksti

    Eiropas Parlaments ir atbalstījis bezmaksas bezvadu interneta WiFi4EU pieslēgumu izvietošanu publiskās vietās, piemēram, pašvaldībās, bibliotēkās, parkos un veselības centros visā Eiropas Savienībā.  Eiropas Parlaments piešķīris 120 miljonu eiro budžetu WiFi4EU projektam, tiks nodrošināti jaunākās paaudzes Wi-Fi pieslēgumi.

    Līdzekļi WiFi4EU sistēmas izveidē tiks iedalīti atbilstoši ģeogrāfiskā līdzsvara principam. Tiklīdz būs pabeigta WiFi4EU dokumentācijas izveidošana, uz to varēs pieteikties pašvaldības. Bezvadu interneta savienojumus varēs izmantot vismaz 6000 līdz 8000 pašvaldībās visā Eiropas Savienībā – gan iedzīvotāji, gan viesi.

    Reklāma

    WiFi4EU ir daļa no Eiropas Savienības Vienotā digitālā tirgus. Vienotais digitālais tirgus ir viena no visdaudzsološākajām un vērienīgākajām progresa jomām, kas potenciāli var sniegt efektivitātes ieguvumus 415 miljardu eiro apmērā. Tas paver jaunas iespējas veicināt ekonomiku ar e-tirdzniecības palīdzību, vienlaikus sekmējot uzņēmumu administratīvo un finansiālo atbilstību un patērētāju iespēju palielināšanu, izmantojot e-pārvaldi. Tirgus un pārvaldes pakalpojumu sniegšana vienotajā digitālajā tirgū attīstās no fiksētajām uz mobilajām platformām un kļūst aizvien plašāk pieejama, piedāvājot piekļuvi informācijai un saturam jebkurā laikā un vietā un ar jebkuras ierīces starpniecību (visur pieejama tirdzniecība un visur pieejama pārvaldība).

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    x
    02.06.2017 11:44

    karstvietas? tikpat neveiksmīgs pārcēlums, kā lejupielāde.
    piekļuves punkti, kaut vai.

    būtu ļoti interesanti, kā piecu gadu laikā mainītos cilvēku ieradumi, ja bez maksas varētu izmantot nosacīti, vērtīgos resursus, bet salmu kulšanas un laika nosišanas vietnēm piekļuve jānodrošina pašam par savu naudu.
    saprotams, ka mūsdienās nav tāda strikta dalījuma labajos un sliktajos saitos, tur būtu jāanalizē konkrētais patēriņa vienums, jo tai pašā jotubā vai feisbukā pamīšus ir gan laba, izglītojoša informācija, gan infosūdi.

    Reklāma