Web Analytics
More
    Reklāma

    Rīgu sasniedz vēl viens Uber klons – igauņu Taxigo

    Jaunākie raksti

    Igaunijas taksometru aplikācija Taxigo tuvākajos mēnešos uzsāks aktīvu paplašināšanos uz ārvalstu tirgiem, sagatavošanās darbi šobrīd notiek septiņos tirgos. Sākot ar pagājušo nedēļu, simtiem taksometru vadītāju no trim taksometru firmām savus pakalpojumus piedāvās aplikācijā Taxigo. Vēl trīs taksometru firmās notiek apmācība, līdz jūnijam taksometru skaits palielināsies līdz 300, un līdz gada beigām Taxigo cer sev pievienot jau 1000 Rīgas taksometru, atzīmēja Taxigo dibinātājs un vadītājs Eduards Dubrovskis (Eduard Dubrovski).

    „Lēnām un līdz šim bez investoru palīdzības esam panākuši, ka Taxigo aplikācija ir starptautiski konkurētspējīga. Sākot ar šī gada sākumu mums ir arī visplašākais apmaksas veidu piedāvājums, kopā pieci dažādi apmaksas veidi. Tā kā taksometru tirgū līdz šim ir tikai divu veidu aplikācijas: vienas ir t. s. Uber kloni, kas būtībā ir atsevišķu taksometru firmu pielāgoti, un, no otras puses, ir taksometru firmu pašu veidotas aplikācijas ar ierobežotām iespējām. Pēdējos mēnešos esam saņēmuši daudz sadarbības piedāvājumu no dažādu valstu taksometru uzņēmumiem, sākot ar Gruziju un līdz pat Āfrikas valstīm. Pārrunās par sadarbību vistālāk esam nonākuši Rīgā, kur kopš šodienas mums pievienojas piecas taksometru firmas ar kopā vairāk nekā 300 taksometriem,” paskaidroja Eduards Dubrovskis. „Daļa ir jau gatava uzsākt braucienus, daļu vēl apmācām”.

    Reklāma

    Klients pasūtot redz taksometru attēlus un cenas

    Atšķirībā no Uber un Taxify aplikācijām, kas arī darbojas Rīgā, Taxigo informē tikai par licencētajiem oficiālajiem taksometriem, piedāvājot viņiem platformu, kurā ikvienai taksometru firmai saglabājas sava identitāte un savas cenas. „Mūsu biznesa modelis ir palīdzēt taksometru firmām augt un atrast jaunus klientus, nevis atņemt tām tirgu. Tādēļ mūsu aplikācijā vienmēr ir redzami automobiļu attēli, kā arī firmas nosaukums un cenas. Vai arī, kas organizē pārvadājumu un kas atbild. Tuvākajā nākotnē taksometra pasūtītājs jau pirms brauciena varēs redzēt arī informāciju par vadītāju, kurš brauc viņu apkalpot. Ticam, ka klientiem patīk maksimāls caurspīdīgums, tas arī padara braucienu taksometrā drošāku”.

    Taxigo nediktē firmām ne cenas, ne kvalitāti, ne arī apmaksas veidus, bet gan klientiem aplikācijā ataino salīdzinošo informāciju. „Mēs neesam taksometru firma, mēs ikvienam licencētam vadītājam un taksometru firmai ļaujam pašiem veidot savu biznesu. Dažas firmas ir novatoriskākas, un dažas vairāk stagnē, daļa ļoti kontrolē vadītāju apkalpošanas kvalitāti, daļa to nedara nemaz. Taču mēs kā platforma tajā neiejaucamies, tikai ļaujam gan firmām, gan patērētājiem pašiem veidot savas izvēles, ticot, ka ilgstošā perspektīvā tas ir vispareizākais veids,” piebilda Dubrovskis. „Līdz šim mēs arī neesam nodarbojušies ar agresīvu mārketingu, klientu vidū izplatoties drīzāk uz ieteikumu pamata — apm. 2000—3000 lejupielāžu mēnesī”.

    Taksometru aplikācija Taxigo, kas darbību uzsāka 2015. gadā, uzskata, ka šobrīd ir kļuvusi par Igaunijas lielāko taksometru aplikāciju, kurā ir apvienoti vairāk nekā 2000 Igaunijas taksometru no 50 taksometru firmām. Ar Taxigo sistēmas starpniecību Igaunijā vienā mēnesī veic vidēji 150 000 braucienu taksometrā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    72 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    09.05.2017 08:35

    Un kā šī aplikācija izkonkurēs Taxify ar viņu tarifiem un prasībām pēc jauniem auto?Ja nu vienīgi spiedīs uz luxusa klases auto un piesaistīs tādus klientus, kas negrib braukt ar renault, lada un škoda!

    Taxigo Latvia
    09.05.2017 12:14
    Reply to  Skābene

    TAXIGO nekonkurēs ar Taxify, jo pats TAXIGO koncepts ir pilnīgi atšķirīgs. Taxigo ir legālo taksometru platforma, kas dod iespēju katrai taksometru kompānijai attīstīt tieši savu biznesa stratēğiju un nebūt atkarīgām no kāda viena operatora diktētiem noteikumiem un iegribām.
    Savukārt klientam ir dota iespēja izvēlēties sev tīkamu taksometru kompāniju, cenu un mašīnas modeli visās Latvijas pilsētās, ne tikai Rīgā.
    Mēs, TAXIGO LATVIA, nešķirosim un neierobežosim automašīnu markas, modeļus vai izlaiduma gadus. To izdarīs klienti paši, izvēloties vai arī neizvēloties kādu konkrētu pārvadātāju.
    Ar cieņu,
    Taxig Latvia

    Skābene
    09.05.2017 17:03
    Reply to  Taxigo Latvia

    Taxify esmu braucis tikai ar legāliem taksometriem (taxi numurs un plafons). Mašīnas nav piepīpētas, visas ir tīras un ideālā tehniskā stāvoklī! Alvixa un Sos takšos gan ir bardaks, netīri, piepīpēti un katram otrajam deg check engin lampiņa! It kā legāli taksometri, bet nu pabriesmīgi!

    Kristaps Skutelis
    09.05.2017 18:11
    Reply to  Skābene

    Sanāk, ka Taxigo ir potenciāls būt par tādu kā atpalikušāku Taxify :)

    Juris Krūmiņš
    09.05.2017 10:54

    Kā tas ir iespējams, ka Taxigo ir lielākā aplikācija Igaunjā, ja pieprasījums pēc Taxigo aplikācijas Igaunijā ir 10x – 50x zemāks nekā Taxify? :)

    Taxigo un Taxify salīdzinājums pēc Google Trenda statistikas datiem: comment imagecomment image comment image

    Pēteris K
    09.05.2017 11:48

    Diezgan smieklīgs salīdzinājums!
    To pat 10gadīgais bērns zin, ka uploads ir pērkams produkts! :D

    Kristaps Skutelis
    09.05.2017 12:45
    Reply to  Pēteris K

    Par kādu tieši pērkamo “uploadu” runā?

    Eduard Dubrovski
    09.05.2017 12:04

    Уважаемый Юрис =) Ваше сравнение ни о чём не говорит: скачивания приложений, как и оценки, сегодня легко покупаются у китайцев и индусов за 100 евро… Зато, с другой стороны, есть статистика из Эстонии, где в Taxigo в 2 раза больше такси и в полтора раза больше заказов проходит через систему… 60 таксофирм сотрудничают с Taxigo в Эстонии. И всё это путём ЧЕСТНОЙ конкуренции! – а не так как Taxify в Латвии – трусливо запретили всем водителям пользоваться другими приложениями кроме вашего. Что же вы так испугались маленького Taxigo, у которого так мало скачиваний по статистике Google Trends?

    Lmao
    09.05.2017 12:35

    У Taxigo кажется много опыта покупки оценок приложения 😂comment image

    Eduard Dubrovski
    09.05.2017 16:43
    Reply to  Lmao

    Оценки у приложений нет смысла смотреть, особенно после того как вся команда Taxify и их родственники зашли и поставили конкурентам единицы =) У каждого своё понятие бизнес-этики…

    Kristaps Skutelis
    09.05.2017 16:50

    Tas ir labs pieņēmums, kas diemžēl nav papildināts ar konkrētiem faktiem.

    Kristaps Skutelis
    09.05.2017 12:47

    Sveiks, Eduard! Paldies par komentāru! Vai Jums ir kāds pierādījums apgalvojumam, ka Taxify liedz šoferiem izmantot citas līdzīgas aplikācijas? Kāds līguma punkts vai kas tamlīdzīgs?

    Eduard Dubrovski
    09.05.2017 15:02

    Здравствуйте. Всем таксофирмам было отправлено письмо, где написано, что если машины будут замечены за использованием конкурирующих приложений – машину будет тут-же удалена из системы Taxify

    Kristaps Skutelis
    09.05.2017 15:03

    Būtu labi dabūt šo e-pastu un publiskot.

    Eduard Dubrovski
    09.05.2017 22:14

    comment image comment image

    Kristaps Skutelis
    09.05.2017 22:20

    Juri?

    Pēteris K
    10.05.2017 09:50

    Diemžēl izskatās, ka Jurim Krūmiņam nav ko teikt! :(
    Atrunas un teksti no viņa puses ir bērnu dārza līmenī, Bet sevi pozicionē kā biznesmeni!
    Neskaitāmās pārraidēs stāsta kāds Taxify lielisks un apbrīnojams, bet tajā pat laikā neskaitāmas summas iet gar valsts kasi, jo Taxify aplikācijā ir vairāk privāto auto nekā taksometru.
    Daudzi no maniem paziņām piestrādā Taxify kā vadītāji, lai nopelnītu kādus papildu ienākumus, no kuriem savukārt netiek maksāta ne kripatiņas nodokļos.
    Juris protams teiks, ka tā ir viņu darīšana un ka Taxify ir balts un pūkains!
    Ik pa laikam kāds tiek pieķerts vizinoties ar “baltajiem” nummuriem, un Taxify tad cenšas izdarīt visu, lai tas nenonāk plašsaziņas līdzekļos.
    Un arī šeit minētais BezTabu sižets skaidri parāda to, ka Taxify sadarbojas ar nodokļu nemaksātājiem.

    Kristaps Skutelis
    10.05.2017 10:05
    Reply to  Pēteris K

    No kurienes pieņēmums, ka Taxify Rīgā vairāk privāto auto nekā taksometru?

    Pēteris K
    10.05.2017 10:42

    bilde no situācijas Rīgā pirms nedēļas

    Dzeltenās ikoniņas ir privātie auto un baltās ir Taksometri.
    Dzeltenie 36
    Baltie 23

    Pēteris K
    10.05.2017 10:48
    Reply to  Pēteris K

    comment image

    Kristaps Skutelis
    09.05.2017 12:45

    Klau, Juri, Taxify tiešām Latvijā šoferiem aizliedz paralēli lietot citas līdzīgas aplikācijas? To vispār var kaut kā izkontrolēt?

    Juris Krūmiņš
    09.05.2017 16:45

    Daudzi Taxify vadītāji strādā citos uzņēmuos, tas ir atļauts līgumā un tā ir vadītāja izvēle – strādāt vienā platformā vai vairākās. Ar Taxify sadarbojas vadītāji, kuri strādā gan SOS Taxi, gan Baltic Taxi u.c.

    Eduard Dubrovski
    09.05.2017 22:49

    Уважаемый Juris, мы уже работаем с Taxify на одном рынке в Эстонии, и до сих пор у нас никогда не было проблем, мы честно и взаимно-этично конкурировали, без каких-либо запретов и козней. У 500-1000 водителей в телефоне установлен Taxigo+Taxify, и никому это не мешает. Я считаю, что в Латвии нужно работать также, без агрессии…

    Kristaps Ērglis
    10.05.2017 19:16

    Cik zināms – visi Baltic Taxi tika atslēgti no Taxify pirms kādām 3-4 nedēļām?! Vai ne tā?!

    Kristaps Skutelis
    10.05.2017 19:18

    Cik ir tie “visi”? Nav tā, ka ar Taxify braukāja vien dažas Baltic Taxi mašīnas?

    Level360
    09.05.2017 13:02

    Raksta autors nepārbauda faktus, pirms publicē rakstu. Ļoti slikti, kursor!

    Kristaps Skutelis
    09.05.2017 13:13
    Reply to  Level360

    Kurus tieši faktus? Tā ir preses relīze un preses relīzes parasti ir lielāks vai mazāks bulšits. Sakarīgākās (vai kaut kādā ziņā mums saistošākās) mēs parasti publicējam as is. Ja nepatīk pēdējā rindkopa, tad jau esmu to mazliet sakārtojis.

    Level360
    09.05.2017 14:23

    Sanāk, ka es varu izdomāt jebkādu bullshitu un pateikt, ka manā lauku kafejnīcā dienā iepērkas miljons cilvēku dienā un tas tiks publicēts Kursorā?

    Tad nomaini Kursora saukli no “Tehnoloģiju ziņas, apskati un attieksme” uz “Tehnoloģiju ziņas, apskati un bullshits no preses relīzēm”.

    Kristaps Skutelis
    09.05.2017 14:25
    Reply to  Level360

    Jā, doma Tev ir pareiza. Tu vari izdomāt jebkādu bulšitu, atsūtīt to mums un ja tas būs pietiekami ticams un spēs mūs piečakarēt, tas tiks publicēts Kursorā. Skaisti, vai ne? :)

    Level360
    09.05.2017 17:58

    Tad esi laipni aicināts dzeltenās preses pulciņā :)

    Kristaps Skutelis
    09.05.2017 18:32
    Reply to  Level360

    Ne visa nekvalitatīvā žurnālistika automātiski ir dzeltenā prese. Un te mums pat īsti nekāda žurnālistika nav :)

    Eduard Dubrovski
    09.05.2017 15:04
    Reply to  Level360

    А где именно были обнаружены неверные данные?

    Kristaps Skutelis
    09.05.2017 15:07

    Es domāju, ka pie vainas ir relīzes pēdējā rindkopa ar brašu apgalvojumu, ka Taxigo it kā esot lielākā taksometru aplikāciju Igaunijā. Jā, tur ir klāt arī kaut kāda statistika, bet tā būtu jāpārbauda nevis jātic jums uz vārda :)

    Eduard Dubrovski
    09.05.2017 15:29

    Я могу подтвердить эти данные очень просто, напишу Вам по электронной почте. Простите, что пишу по-русски, пока ещё не успел выучить латышский, но, думаю, скоро этим займусь =)

    Kristaps Skutelis
    09.05.2017 15:30

    Jā, droši man raksti uz kristaps@kursors.lv. Palūkosim ko esi savācis, tomēr šeit nav runa tikai par mani personīgi. Ja Taxify tiešām ir šāda prakse, tad par to ir vērts runāt plašāk un te vajag arī kaut ko publiski parādīt.

    Mārtiņš
    09.05.2017 16:46

    Mulsina nosauktie fakti, ka Taxigo neko daudz nekontrolē, tikai savāc jebkuru taxi, kas vēlas un nekādā veidā to neapsaimnieko. Priekš kam tas vispār tad ir?
    Es tomēr pērku servisu, tāpēc man patīk Taxify, ka kontrolē man sniegtā taksometra servisa kvalitāti.

    Kristaps Skutelis
    09.05.2017 16:52
    Reply to  Mārtiņš

    Mhm, man arī šķiet svarīgi, lai pakalpojums ir pēc iespējas kvalitatīvs un zinu, ka Taxify šajā ziņā tiešām darbojas ļoti aktīvi. Es pats vairākas reizes esmu aktīvi iesaistījies informējot par neriktīgiem taksometriem vai šoferiem.

    Taxigo pieeja laikam tiešām ir tāda, ka servisā var piedalīties pilnīgi viss, kas kustas uz priekšu. Būs baigais bardaks, kas varbūt sākumā patiks tiem, kas meklē maksimāli zemākās cenas. Bet vai arī šāda publika ilgstoši izturēs nekvalitatīvu pakalpojumu?

    Eduard Dubrovski
    09.05.2017 17:17
    Reply to  Mārtiņš

    Откуда информация, что в Taxigo работают грязные непроверенные машины? Мы также следим за качеством услуги, у нас также есть система оценок … Только кроме всего мы ещё и даём клиенту право выбирать, на чём ехать. Вы видели, как выглядит Taxify в Эстонии или Литве? Тоже самое будет скоро и в Латвии… Uberfy Сравните сами:comment image comment image

    Level360
    09.05.2017 17:48

    Из пресс релиза: “Taxigo nediktē firmām ne cenas, ne kvalitāti, ne arī apmaksas veidus,”, где сказано что вы недиктируйте не цены, не качество. Перестаньте врать, @Eduard Dubrovski. Вам, как представителю компании, это неприведёт к ничему хорошему.

    Eduard Dubrovski
    09.05.2017 17:58
    Reply to  Level360

    Не знаю, как там поменялась формулировка при переводе, но, конечно же мы следим за тем, кто обслуживает наших клиентов. Просто у нас более демократичные методы. Я не пытаюсь никого обмануть, у вас предвзятое мнение ко мне. Наши клиенты очень довольны и мы всегда быстро реагируем, если возникают какие-либо проблемы. Я думаю, нужно немного подождать и тогда делать выводы, а сейчас это просто гадание на кофейной гуще. Taxigo – не какое-то новое экспериментальное приложение, мы на рынке уже несколько лет и до сих пор были на хороше счету среди клиентов.

    Level360
    09.05.2017 18:05

    @Eduard Dubrovski, вы понимаете, что весь этот пресс релиз враньё? Или вы просто считаете людей тупыми?

    Kristaps Skutelis
    09.05.2017 18:09
    Reply to  Level360

    Paga, esi konkrētāks. Relīzē daudz saldu vārdu, bet var jau Eduardam uzprasīt pamatot konkrētus punktus.

    Level360
    09.05.2017 18:15

    Labi, piemēram, 300 mašīnas šaubos, ka pat tirgus līderim Pandai ir, bet viņiem ielās nav manīta neviena automašīna un viņiem ir jau 300 mašīnas? Pie tam, ka viņi lielās ar to, ka viņiem nav investoru.

    Lai tad nosauc, kuras firmas tās ir ar 300 mašīnām?

    Kā arī Taxify pārstāvja komentārs / pierādījums par aplikācijas attīstību?

    Kristaps Skutelis
    09.05.2017 18:19
    Reply to  Level360

    Es to sapratu tā, ka ir kaut kādas piecas takšu firmas, kurām kopā ir 300 mašīnas un tad kaut kad kaut kāda daļa no tām būs pieejama Taxigo aplikācijā :)

    Level360
    09.05.2017 18:20

    Ok, tad lai parāda tās 5 takšu firmas :)

    Level360:2=160?
    09.05.2017 18:27
    Reply to  Level360

    Lai Taxify tās firmas un taksometru šoferus bloķētu?

    Level360
    09.05.2017 18:32

    Nu un? Taxigo taču ir 300 mašīnas. Pat ja taxify kādu nobloķēs, tas taču būs spļāviens jūrā priekš Taxigo kā lielākās aplikācijas. Vai tad ne?

    Eduard Dubrovski
    09.05.2017 18:35
    Reply to  Level360

    Почему вы так защищаете один продукт, не изучив второй?

    Level360
    09.05.2017 18:43

    Потому что вы заходите в рынок с враньём уже с первого пресс релиза. Представитель Таксифай предоставил вам статистику и вы без подтверждения фактов его осуждаете в покупке downloads. Тогда предоставте свои факты, а не просто вешайте лапшу людям на уши.

    Ваш пресс релиз враньё и у вас ещё есть смелость высказывать такие гипотизы. Мне даже жалко вас, как руководителя компании….

    Eduard Dubrovski
    09.05.2017 22:28
    Reply to  Level360

    Я никого не осудил, перечитайте мой комментарий. А всего лишь заметил, что данная статистика может быть некомпетентной, и предложил взгляд с другой стороны. Если говорить об осуждении без подтверждения фактов – то вы сейчас этим занимаетесь, ошибочно и неаргументированно называя статью – ложью. Но я до сих пор так и не услышал, какие именно данные вас так встревожили

    Level360
    09.05.2017 22:56

    1. Где доказательство, что у вас работает 200 машин?
    2. Вы публикуете неправдивую пресс релизу. Сами согласились, что при переводе была значительная ошибка. Пользуетесь дешёвыми агенствами переводов? Или сами незнаете что публикуете? Как мы можем доверять другому содержанию вашего пресс релиза?
    3. Вы расист. Называете индийцев индусами. По современным правилам русского языка и согласно здравого смысла — жители Индии — индийцы, а не индусы. В Латвии довольно много индийцев – вашых потенциальных клиентов.

    Eduard Dubrovski
    09.05.2017 23:31
    Reply to  Level360

    1. в оригинальном тексте использовалось словосочитание “около 100 такси из трёх фирм”, на данный момент в системе зарегистрировано чуть меньше 100 машин, из разных таксофирм. Каждый день регистрируются новые водители

    2. адаптированный перевод осуществлял латышский журналист. Судя по всему, некоторые неточности перевода имели места быть, но, согласитесь, есть принципиальное отличие между “ложью” и “неточностью при переводе”

    3. нету ни нотки расизма в том, что я назвал индийцев индусами, а также в этом нет ничего оскорбительного. Ваша правда, правильнее называть их именно индийцы.

    Подводя итоги, ваши претензии возникли на пустом месте, а отношение ко мне и к продукту – предвзято. Искренне надеюсь, что в недалёком будущем, мы сможем предоставить сервис, достойный даже таких внимательных к деталям клиентов, как Вы.

    Level360
    09.05.2017 23:34

    Подводя итоги, все поняли, что вы не очень адекватная персона и вашим пресс релизам в будущём в лучшем случае возможность показатся только в жёлтой прессе.

    Eduard Dubrovski
    09.05.2017 23:44
    Reply to  Level360

    Время покажет

    Kristaps Skutelis
    09.05.2017 18:58

    Ja taksisti nečakarēsies un nemēģinās klientiem uzmākties ar cita servisa reklāmu, tad neviens neko nebloķēs.

    Level360:2=160?
    09.05.2017 19:00

    No kurienes Jums Kristap tāda informācija?

    Kristaps Skutelis
    09.05.2017 19:04

    No vēstures.

    Eduard Dubrovski
    09.05.2017 18:33
    Reply to  Level360

    В Таллинне когда-то тоже было 10 первых такси, но теперь картина совсем другая comment image

    Eduard Dubrovski
    09.05.2017 18:30
    Reply to  Level360

    К большому сожалению, Google не даёт мне точного перевода и не могу понять, что именно так смущает вас, Level360. Но хочу заметить, что если бы Taxify не напугал все таксофирмы своим диктаторским отношением, то 300 машин мы подключили бы за первые 2 недели. Смею вас заверить, все цыфры взяты не с неба, процесс идёт, и летом в приложении будет названное количество машин. Не относитесь к Taxigo как к какому-то вредителю, мы выходим на рынок для того, чтобы предложить водителям и клиентам альтернативу. Монополия – это плохо для современного рынка, везде должна быть здоровая конкуренция… Наша модель бизнеса и само приложение отличаются от Taxify, и обязательно найдут клиенты которые будут предпочитать как Taxify, так и Taxigo.

    Kristaps Skutelis
    09.05.2017 18:36

    Nu, paga, tagad vēl par to atšķirību no Taxify. No klienta viedokļa raugoties šobrīd taču nav nekādas būtiskas atšķirības jums abiem. Abiem servisiem ir aplikācijas no kurām var izsaukt īstus (legālus) taksometrus. Ko esmu palaidis garām?

    Kuģu 26 čībiņu banda
    09.05.2017 18:42

    Taxify atbalsta nelegalos taksometrus .

    Kristaps Skutelis
    09.05.2017 19:02

    Pagaidām tas nav legāli Latvijā, bet principā kādreiz šo lietu Latvijā sakārtos no likumdošanas puses. Tajā brīdī Taxigo nāksies mainīties, jo Taxify legāli būs šajā aspektā priekšā. Tīri palūkojoties uz to kas notiek pasaulē, sanāk, ka Taxify ir ilgtspējīgāks biznesa modelis.

    Level360
    09.05.2017 18:51
    Reply to  brrrrr

    Wow, tad nu gan jaunums! Privātie jau sen ir izkonkurējuši taksometrus un turpinās to darīt. Vienmēr priecājos, kad redzu aplikācijā, ka pasūtījumu ir pieņēmis privātais.

    brrrrr
    09.05.2017 18:48

    čeks būs e-pasta??? Sviests Rimi vai Statiks arī sūta čeku uz e-pastu????

    Kristaps Skutelis
    09.05.2017 19:03
    Reply to  brrrrr

    Paga, brauciena maksas info uz epastu taču nav nekāds jaunums.

    Level360
    09.05.2017 19:20
    Reply to  brrrrr

    “brrrrr” izskatās, ka ir mazliet atpalicis no mūsdienu tehnoloģijām :) Amerikā un Japānā jau darbojas pārtikas veikali, kuros var norēķināties ar interneta starpniecību un čeku saņemt uz e-pastu.

    Pēteris K
    10.05.2017 09:57
    Reply to  Level360

    Amerikā un Japānā par sadarbošanos ar nodokļu nemaksātājiem sods ar brīvības atņemšanu ir tieši tāds pats kā nemaksātājiem.

    Ja Tu esi tik neaprakstāms “gudrītis”, tad pamatojoties uz to, ka ASV dažos no štatiem un tepat Holandē drīkst lietot un audzēt savām vajadzībām dažas apreibinošos augus, tad sāc audzēt tepat Latvijā!
    Ja gadījumā ar to jau nodarbojies, tad saprotu Tavu smadzeņu darbības problēmu. Un ja gadījumā domā pēc mana ieteikuma sākt audzēt, tad nākotnē savus komentus varēsi rakstīt no Rīgas centrālcietuma kādām no IP adresēm!

    Level360
    10.05.2017 14:14
    Reply to  Pēteris K

    Taxify aktīvi strādā pie koprbraukšanas likuma pieņemšanas. Pēc likuma pieņemšanas kopbraukšanas vadītāji, visticamāk, valsts budžetā ienesīs vairāk ieņēmumus, nekā visa taksometru nozare. Kurai, starp citu, ēnu ekonomika ir apmēram 90% un 10% iekasēto nodokļu lielāko daļu nodokļu apmaksā Baltic zīmola taksometru kompānijas.

    Šajā gadījumā redzu tikai taksometru kompānijas, kas ir nodokļu nemaksātāji. Ja, Tevis nosauktie ASV vai Japānas likumi attiektos arī Latvijā, tad 90% taksometru kompāniju īpašnieku jau sen sēdētu cietumā.

    Eduard Dubrovski
    09.05.2017 23:08

    Разница есть, как для клиента, так и для таксофирм. Наверное, этому нужно уделить отдельный релиз

    Kristaps Skutelis
    10.05.2017 06:25

    Par to atšķirību klientiem var arī tepat komentāros īsumā pastāstīt. Un tieši salīdzinājumā ar Taxify, kas šobrīd Rīgā ir de facto standarts takšu izsaukšanas jomā un ar ko jums ir jāsāk konkurēt.

    Alvis Pekelis
    11.05.2017 16:45

    Gribētu noskaidrot kad beidzot arī citās Latvijas pilsētās būs vismaz pāris taksometri?
    Liepājā varētu būt noiets, ja būs labas mašīnas un saprātīgas cenas.
    Pašlaik Liepājā lētākais brauciens aptuveni 10 km (9, … km), izmaksā 10-12 €

    Reklāma