Parasti auto testus cenšos organizēt pa brīvdienām, jo tikai tad man ir laiks ar auto normāli izbraukt. Cenšos izbraukties pa dienu, nakti, tuvu un tālu, kā arī pa dažādiem ceļiem vismaz 500 km attālumā. Tas ļauj gūt diezgan skaidrus pirmos iespaidus par auto.

Parasti demo automašīnas tiek izsniegtas ar piepildītu degvielas bāku un testa braucienam ar to pietiek. Atskaitot īpaši jestrus braucamos kā Subaru WRX STI un Bentley Bentayga, kurus man testa laikā bija jāpadzirda pašam. Tomēr neviens cits auto nebija tik izslāpis kā pagājušajā vasarā izbrauktais Volvo S60 Polestar, ko pāris dienu laikā nācās uzpildīt trīs reizes. Un nav nekāds brīnums, jo ar šo 367 Zs jaudīgo zilo raķeti mierīgi pabraukt ir… bezjēdzīgi.

Ar šo auto biju izbraucies pagājušā gada nogalē, taču toreiz tā arī neuzspēju par auto uzrakstīt. Tā nereti gadās un man pašam tas īsti nepatīk. Šonedēļ braucu garām Volvo salonam un pamanīju, ka dzestrajā pavasara saulītē bija izdzīts šis skaistulis un izlēmu tomēr pabeigt iesākto apskatu. Galu galā, šis ir viens no tiem nedaudzajiem testu auto, kas man patiešām patika. Nu, tad aiziet!

Kas ir Polestar?

Tāpat kā bavāriešiem ir BMW M un štutgartiešiem ir AMG, ziemeļnieciski nosvērtajiem Gēteborgā mītošajiem Volvo ļaudīm ir Polestar divīzija, kas rūpējas par šī zīmola automobiļu jaudas un veiktspējas rādītāju uzlabošanu. Citiem vārdiem sakot, garlaicīgus pensionāru auto padara par spridzekļiem.

Polestar saknes meklējamas 1996. gadā, kad zviedru autobraucējs Jans Nilssons (Jan “Flash” Nilsson) izveidoja savas iesaukas vārdā nosauktu Flash Engineering autošosejas komandu. Komanda uzsāka sadarbību ar Volvo, kas nodrošināja gan automašīnas, gan finanses un uz panākumiem ilgi gaidīt nenācās. Flash Engineering komanda izcīnīja Swedish Touring Car Championship kausus abos pirmajos šī čempionāta gados (1996. un 1997. gadā) un ar mainīgām sekmēm piedalās autosacīkstēs joprojām. 2005. gadā Jans savu komandu pārdeva Kristiānam Dālam (Christian Dahl) un tā tika pie jauna nosaukuma – Polestar Racing. 2015. gadā Volvo nopirka Dāla Polestar Performance ielas auto uzlabošanas biznesu un Polestar Racing, kam nosaukums tika nomainīts uz Cyan Racing. Tātad, Volvo ir pieredze gan ar ielas auto uzlabošanu, gan sporta trasēs. Labs ir, pietiks vēstures faktu!

Mūsdienās Polestar joprojām ražo detaļas un nodrošina iestatījumus Volvo ielas mašīnu uzlabošanai, kā arī būvē konceptauto un iegādei pieejamus jau uzlabotus S60 un V60.

Volvo S60 Polestar ir vilks jēra ādā

Pirms sēžamies un piešķiļam šo raķeti, apiesim riņķī un izbaudīsim skatu. Ir auto, kas sava dizaina un skaņas dēļ jau pa gabalu ir pamanāmi un ir auto, kas viegli “pazūd” satiksmē un lieki neizsauc uz sevi uzmanību. Volvo S60 Polestar ir izteikts otrais gadījums. Demo auto Polestar zilā krāsa (saukta arī par Rebel Blue) ir kliedzošākais pieejamais standarta krāsojums, taču mēs varam šo auto nopirkt arī melnā, baltā vai pelēkā krāsā. Tad tas izskatīsies pēc parasta un nekautrēšos teikt – garlaicīga Volvo S60.

No parasta otrās paaudzes Volvo S60 šī Polestar versija vizuāli atšķiras tikai ar savādākiem bamperiem un izteiksmīgākiem 20 collu diskiem. Un tā ir viena no šī auto patīkamākajām īpašībām. Tu vari ar to braukt mierīgi, būt pavisam nemanāms, taču brīdī, kad situācija pieprasa, palaist izskrieties visus 367 elles kumeļus.

Vizuāli pa gabalu auto izskatās pēc parasta S60, taču apskatot tuvāk tomēr var redzēt šādus tādus uzlabojumus. Īpaši smuks man šķiet dupsis ar diviem makaniem izpūtējiem. Tos gan var dzirdēt jau pa gabalu, īpaši, ja auto ieslēgts sporta režīms. Auto īpaši gaumīgs ir padevies arī aizmugurējais antispārns. Tas ir gaumīgs tieši savā vienkāršībā un spējā neizsaukt uz sevi lieku uzmanību. Tas tev nav nekāds puķu plaukts bez kura nav iedomājams neviens normāls STIenis.

Salons kvalitatīvs, bet jau morāli novecojis

Iekāpjot šajā auto, uzreiz ir skaidrs, ka tas ir morāli novecojis. Bet tam nav jābūt pārsteigumam, jo šādu S60 mēs pazīstam jau no 2010. gada. Tā kā tas ir Volvo ražots auto, tad par apdares materiālu kvalitāti man nav pārmetumu, viss izskatās pieklājīgi un ir patīkams uz tausti. Podziņu, lai arī daudz, tās tomēr patīkamas uz tausti un labi sataustāmas arī naktī.

Pusādas sēdekļi ir patiešām ērti, diezgan labi saturoši un sēdpozīcija ļauj labi saskatīt kas notiek mums apkārt. Vadītāja sēdeklis ir elektroniski regulējams un apsildāmi ir visi četri sēdekļi. Kad to pamanīju, nosūkstījos, jo šādam auto labprāt iztiktu bez šādām ekstrām, lai ietaupītu svaru. Bet, nē, šis S60 Polestar ir ļoti bagātīgi aprīkots gan ar komforta, gan drošības sistēmām. Šim auto ir ne tikai apsildāmi krēsli, bet arī stūre. Tam ir bi-ksenona lukturi, vadītāja modrības sistēma, adaptīvā kruīzkontrole, sadursmju brīdināšanas un automātiskās bremzēšanas sistēma, aklo zonu kontroles sistēma, parkošanās sensori priekšā un aizmugurē, kā arī atpakaļskata kamera. Tas nav pliks sporta auto.

Automātiskās gaismas darbojas ļoti labi, bet ne perfekti. Proti, lieliski apgaismo ceļu, taču dažkārt ļoti dīvaini uzvedas – pašas no sevis uz tukša ceļa slēgājas uz tuvajām gaismām un pa retam nesaprot, ka priekšā vai pretī brauc auto un derētu pārslēgties uz tuvajām. Opel Astra gaismas darbojas precīzāk.

Auto multimediju datoram atvēlēts pēc mūsdienu standartiem mazs displejs un tā vadība man šķita neērta, bet ekrānā redzamais pagalam vecmodīgs. Krietni labāka situācija ir ar displejiem, kas atrodas aiz stūres. Mērinstrumentu panelis ir jūtami funkcionālāks un glītāks. Tas var mainīt savu izskatu atkarībā no izvēlētā braukšanas režīma, naktī ir gaumīgi izgaismots.

Braucot garāku un mierīgāku gabalu, es daudz pētīju šo paneli un secināju, ka konservatīvajā režīmā tajā ir ļoti daudz dažādu mazu sīkumu (piemēram, režīmu uzrakstu nomaiņas), kas ir nostrādāti patiešām gaumīgi. Tāda sajūta, ka Volvo nav gribējis vai paspējis līdz beigām novest viduskonsoles multimediju displeja modernizācijas projektu un tas kaitina. Bet tas nav brīnums, jo noteikti šī auto tapšanas laikā visi Volvo spēki bija veltīti toreiz vēl jaunā XC90 izstrādei. Situācija ar S60 displejiem gan nav tik slikta kā nu jau iepriekšējās paaudzes Honda Civic, kur visi trīs salonā redzamie displeji katrs izskatās citādāk un šķiet, ka dzīvo katrs savu dzīvi.

367 Zs no diviem litriem

No pagājušā gada (2017. modeļa gads) Polestar versijas ir aprīkotas ar T6 divu litru četrcilindru benzīna dzinējiem (kods: B4204T43), kas vienlaicīgi sadarbojoties gan kompresoram, gan turbīnai, spēj attīstīt līdz 367 Zs jaudu un 470 Nm griezes momentu. Iepriekš Polestar versijas auto bija aprīkoti ar trīslitru turbo dzinēju, kas bija ar mazliet mazāku 351 Zs jaudu, bet lielāku griezes momentu 500 Nm. Tātad, jaunais dzinējs ir efektīvāks. Volvo norāda, ka Polestar šim dzinējam ir veicis vairāk nekā 70 dažādas modifikācijas un uzlabojumus, īpaši uzmanību pievēršot gaisa ieplūdes un izplūdes sistēmām. Ak, jā, un iesperot jaudīgāku degvielas sūkni. Kopumā S60 Polestar salīdzinot ar “parastu” S60 ir 260 izmainītas detaļas un par 20 kg samazināts svars.

Patēriņš? Nuu.. kā braucam. Tas var būt ļoti liels un tas var būt arī ap 10 litriem uz 100 šosejas režīma kilometriem. Bet principā ikdienā tas būs pie 20 litriem uz simtiņu. Jo citādāk no šāda auto nav jēgas.

Auto ir komfortabls arī savā skanējumā. Ja mēs gribam, tas tikai klusiņām bubinās un netraucēs ne mūs braucējus, ne garāmgājējus. Tomēr atliek ieslēgt sporta režīmu (reāli tas nozīmē pārslēgt pārnesumkārbu manuālajā režīmā) un varam trokšņot pa rajonu. Uzsākot braukt (2000-3000 apgriezienu diapazonā) vēl dzirdēsim kompresora sīcoņu, bet visai drīz jau būs pieklājīgi sportiska rūkoņa ar visām gaisa pūšanas un sprakšķu skaņām. Bet tā kā tas tomēr ir Volvo, pārmērības arī šajā ziņā nevajag gaidīt. Kurls no S60 Polestar nepaliksi.

A post shared by Kristaps Skutelis (@krizdabz) on

Vai šis auto brauc kā BMW M3?

Vairāki paziņas man šī auto testēšanas periodā jautāja vai tas ir salīdzināms ar BMW M3? Jau pēc pirmajiem ar šo Volvo nobrauktajiem kilometriem man bija skaidrs, ka šī nav nekāda “emka”. Paskaidrošu kāpēc. BMW ir spridzeklīgi ass, lieliski vadās un ar to visu laiku gribas uzvesties kā huligānam. Hei, uz ielas no tevis visi sagaida kādu neapdomīgu gājienu.

Pie Volvo S60 Polestar stūres rodas pilnīgi citādākas sajūtas. Jā, tas ir jaudīgs auto un ar to var pabraukt patiešām ātri, tomēr tas tomēr nav zaudējis ziemeļnieku nosvērtību. Pie S60 Polestar stūres es labi iedomājos kādu pietiekami veiksmīgu finanšu jomas (nejaukt ar fintech) darbinieku (sauksim viņu par Pēteri), kas visu dienu urbies caur papīru kalniem, mājās grib aizbraukt ņiprāk. Bet tā kā Pēteris nelieto ne alkoholu ne kokaīnu un mājās viņu gaida sieva un trīs bērni, tad arī viņa ātrā braukšana ir apdomīga un nosvērta. Starp citu, viņa sieva brauc ar Volvo XC60.

Polestar uzsver, ka izmantojot regulējamos Öhlins amortizatorus, auto padarīts par 80% stingrāks nekā “parastais” S60 T6 R-Design. Praksē auto ir stingrs, bet ne nekomfortabli ciets. Ar šo auto var pilnīgi normāli piedalīties satiksmē, vienīgi jāuzmanās no dziļām bedrēm, jo tajās būs žēl ietriekt 20 collu diskus ar visnotaļ dārgajām Michelin Pilot Super Sport 245/35 izmēra riepām. Tā kā auto līdz simtiņam var ieskrieties 4.7 sekundēs, tad ir svarīgi, lai to var arī labi apstādināt. Par to rūpējas sadarbībā ar Brembo spečukiem izstrādāta bremžu sistēma un auto bremzējas patiešām labi. Nu tā, ka acis sprāgst laukā no saviem dobumiem un pusdienu woks dodas virzienā pa kuru ienāca. Bet atliek iemīt grīdā un visu četru riteņu piedziņas paātrināts auto wokam piešķirs pareizo virziena vektoru.

Šis auto ir pieejams tikai ar 8 pakāpju automātu, kas darbojas labi. Protams, atraktīvākai braukšanai pārnesumus pārslēgsim ar lāpstiņām aiz stūres. Piezīmēšu, ka iepriekšējais S60 Polestar bija aprīkots ar sešu pakāpju automātu un daudzi apskatnieki sūkstījās, ka tā nebija labākā kārba, īpaši pārslēdzoties uz leju.

Ko es varu iesākt ar savu veco Volvo?

Intereses pēc izlēmu palūkoties vai manu 2008. gada S60 ar automātu un D5 dīzeli var uzlabot ar Polestar maģiju. Izrādās, ka var gan. Par aptuveni 700 eiro es tiktu pie 20 zirgspēkiem. Jēj!

Volvo S60 Polestar ir ļoti civilizēts auto ikdienas lietošanai

Jauns šāds auto maksā ap 65 tūkstošiem eiro. Tas ir lētāk nekā tādā pašā līmenī aprīkots spridzeklis no BMW vai Mercedes puses. Bet tie ir dažādi auto, kurus salīdzināt nav lielas jēgas. Starp citu, apskatītais demo auto vēl ir nopērkams tepat Mūsa Motors Rīga un maksā 50 tūkstošus eiro.

Man ir prieks, ka beidzot saņēmos un pabeidzu šī auto rakstu! Patiešām! Volvo S60 Polestar ir neuzkrītošs, labi aprīkots, jaudīgs un patiešām patīkami braucams auto. Tas tiešām ir vairāk ikdienas nekā trases auto. Pats par sevi šis auto īpaši uz dumībām neprovocē. Tādā ziņā Volvo ir izdevies paturēt savas labākās īpašības (komforts, zolīdums, ērtums, drošība) un piešpricēt arī traku jaudu. Ko tādu no Volvo es nebiju gaidījis un izbrauciens man lika uz Volvo paskatīties citām acīm.

Interesanti, ka gādīgam ģimenes cilvēkam vairāk piemērotais V60 Polestar universālis līdz simtam paātrinās tikai par kripatiņu lēnāk nekā S60 Polestar (4.8 pret 4.7 sekundēm). Tas nozīmē, ģimene droši un patiešām ātri nokļūs uz dārziņiem, pulciņiem un pamperu bodi. Nevar nepirkt!

Man patika:

  • Auto ir neuzkrītošs, ja neizvēlamies dullo zilo krāsojumu
  • Vienmērīgs un ļoti patīkams paātrinājums
  • Lieliska vadāmība un labas bremzes
  • Citiem vārdiem sakot, tas ir ļoti ātrs ikdienā lietojams auto

Man nepatika

  • Auto interjers ir morāli novecojis

Saistību atruna: Volvo dīleris Mūsa Motors Rīga vēl pagājušajā gadā piedāvāja iespēju izmēģināt šo spridzekli. Piekritu, jo nu.. būtu stulbi nepiekrist izbraukt ar šādu auto. Toreiz neuzspēju uzrakstīt un kad man par rakstu pirms nedēļas atgādināja dīlera pārstāvis, sapratu, ka ir laiks to lietu novest līdz galam. Hei, jo tas ir lielisks un pozitīvas emocijas izraisīt spējīgs auto. Un dīleris pat bija gatavs to izsniegt vēlreiz emociju atsvaidzināšanai. Paldies par to!

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

111
Leave a Reply

avatar
8 Comment threads
103 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
30 Comment authors
Guntars K🚶🏻Kristaps Skutelis🚶🏻🚶🏻 Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
Maris Gaugers
Guest
Maris Gaugers

Mani patiešām patīkami pārsteidza šī auto dinamika un aura, mani pat netraucēja morāli novecojošais salons. 7+

KKTK
Guest
KKTK

Fantastiski, 2 japāņu litri Biķernieku trasē ēd mazāk, kā zviedru 2l ikdienā. Nē nu forši :]

edgku
Guest
edgku

2 japāņu litri ar 115 zirgiem?

KKTK
Guest
KKTK

Vispār japāņi jau 93 gadā no 2.2l mācēja dabūt 220 ponijus, bez jebkādas pūšanas. Tā kā īsti nesaprotu tavu komentāru.

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

jā, bija 98tajā tāds civic type R 1,6 motors ar 160 zs. tāds mēsls bija. jauda tajā diapazonā, kad bez skaņu slāpējošām ausīm labāk nebraukt. pareizi pac pateici – ponijus.

anonymous rant
Guest
anonymous rant

1997-2000 civicam type R bija 182zs.. eksperts ibio mums…

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

nu un? sagūglēji un tagad jūties eksperts? un ko tas maina? esi braucis ar to grabažu?

anonymous rant
Guest
anonymous rant

Nope, neko negugleju, savulaik bija nākamais Typer R un biju lietas kursā par tām mašīnām. Šodienai tā ir grabaža, bet toreiz tas bija feins aparāts, plus tikko nolikušam tiesības, tas bija baigi nice agregāts.

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Starp citu, nesen izgāzām arī ar nu jau iepriekšējo Civic Type-R un kaut kad drīzumā no Māra būs iespaidu raksts.

🚶🏻
Guest
🚶🏻

Nu paga, paga. Volvo vs Honda? Nu beidz akstities, skaidrs, ka hondai ir labaki ciltsraksti autosporta pasaule, volvo tomer cits sutijums, citiem cilvekiem…
Pats jau ari brauci ar to suto, kad “tikko biji nolicis tiesibas”

KKTK
Guest
KKTK

Es personīgi galvā tikai salīdzināju vecu hondas 2l atmosfēras motoru ar pilnīgi svaigu 2l turbo motoru no arī no hondas un šitos volvo 2l, gan ar turbo, gan ar kompresoru. Par vecajiem ir skaidrs, ka tie iet pusmiljonu, par jaunajiem pašreiz var priecāties tikai par daudz zirgiem. Te man vienīgais volvo patēriņš ieleca acīs, ka kaut, kas nedaud par daudz…

🚶🏻
Guest
🚶🏻

Aprīkojums=svars, tas ir volvo, skaidrs ka tur lidz izcilibai talu, un vispar kuru hondu un hondas dzineju Tu liec preti sim volvo, vnk gribas zinat, vai si honda tiesam iet tapat, ir tik pat komfortabla un droša?
Un vispar 2.0l un 367zs kas vel piedava ko lidzigu un ka ir ar paterinu?

SAAB
Guest
SAAB

Manam SAABAM reiz Honda Predura ievilka pakaļā! SAABAM bija tikai hondas numura nospiedums spoguļrakstā uz bampera, bet Honda vairs nebija braucama!
Visa priekša hondai garmoškā! :) Ja gribi aiziet bojā, droši brauc ar 90to gadu HONDA!

edgku
Guest
edgku

Tu minēji, ka “2 japāņu litri Biķernieku trasē ēd mazāk”. Cik zirgu tie litri darbina?

KKTK
Guest
KKTK

200poniji, pašmasa 1270kg

🚶🏻
Guest
🚶🏻

200vs 367 un kau jau mineji tere tik pat un vel svars mazaks? Par ko tad Tu te iepriekš čīkstēji?
P.s un vispar 100% tere vairak ar pedali grīdā, tā, kā viss šis mauriens nevietā 😀

KKTK
Guest
KKTK

Tu man šķiet esi kremļa trollis! Visu pagriezi pilnīgi otrādi tam ko es iepriekš teicu? :o Man tev komentāru vairāk nav. Atpisies!

🚶🏻
Guest
🚶🏻

Man liekas, ka Tu esi tas trollis, jau jau piesauc kremli😂
Ko es pagriezu otradi?
Ja nevelies diskutet ar mani tad pastasti citiem, kas Tev tur bija ar to cikstesanu par paterinu un kaut kadu hondu? Tu pat nemineji kas ta ir par hondu – proti Tavs komentārs jau saknē bija griezs🙂

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

tu trollis, nē pac trollis, nē es feja, nē – es!

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Un no visa uzrakstītā tu piesējies patēriņam? :D

KKTK
Guest
KKTK

Nevis piesējos, bet izdarīju secinājumus. Tieši patēriņa ziņā ikdienas vajadzībām. Bet 367 zirgi no 2l ir iespaidīgi. Ar interesi redzēs, kas ar tiem motoriem būs pēc 6 gadi. Tomēr pamatīgi tiek pūsts.

Uldis M.
Guest
Uldis M.

Neviens “virstaktētais” dzinējs nekalpos tik ilgi kā tā paša dzinēja bāzes versija. Loģiski ka palielinot jaudu un griezes momentu, dzinēja kustīgajām daļām jāiztur lielāka slodze, kas paātrina to nolietojumu.
Bet šāda tipa auto varbūt arī nemaz nevajag spēt bez problēmām piektā īpašnieka “rokās” sasniegt 400’000 km odometrā. Šādi auto ir domāti entuziastiem, priekam, nevis ikdienas garajiem gabaliem.

🚶🏻
Guest
🚶🏻

Ne nu forši ir tad kad esi iespiests starp japanu dzelzi un koku, un tu redzi, ka tavas asins lases tekot pa salociti planinjo japanu dzelzi, parversas rusaa…😀

KKTK
Guest
KKTK

Jādzīvo laikam ir paralēlajā pasaulē cerot, ka nopērkot volvo vari braukt kā daunis un “zviedru dzelzis” tevi izglābs. Ja vēlies salīdzināt pasažieru drošību, tad salīdzini drošības testus nevis viena tante teica izdomājumus. Un labāk to darīt apmēram viena gada gājuma auto ;)

Edmunds
Guest
Edmunds

Tā viš i, nūģi pērk volvo pārliecībā, ka tas ir drošākais auto !

🚶🏻
Guest
🚶🏻

Šādi komentāri patiesi priecē, tas nozime, ka reklama darbojas…🙂

🚶🏻
Guest
🚶🏻

Vispar jau zemteksts, bet nu ja vel nesi pamanijis tad izej lauka pie savas hondas un paklausies, kaa rūsē😂

x
Guest
x

^^^ 20 gadus veci mīti, savulaik audi100 īpašnieki ticēja ka cigārs ir drošāks par civic jo bleķi biezāki, tikai šie profesori nebija iedomājušies salīdzināt vienas klases auto, kā arī nebija lasījuši par to, ka auto drošību kopumā nosaka nevis kapota un spārnu bleku biezums, bet virsbūves pamatstruktūru programmētā deformēšanās.

Uldis M.
Guest
Uldis M.

Bet patiesībā ļoti daudzi uzskata ka mašīnas drošumu mēra pēc tā cik ļoti tās bleķi salokās sadursmes laikā… lai gan patiesībā mašīnai ir tieši jāspēj sadursmes laikā samazināt trieciens, lai nesarautu cilvēka iekšējos orgānus. Līdz ar to līdz zināmai robežai (kamēr motors nenāk ciemos pie vadītāja) priekšas samīcīšanās pat ir vēlama.

🚶🏻
Guest
🚶🏻

Uz Tevi tas pats, kas uz “x”

Uldis M.
Guest
Uldis M.

Es tikai izteicu savus novērojumus – ka daudzi par mašīnas drošumu spriež nepilnīgi un izplata nepatiesus mītus. Un šeit nav konkrētas markas aizstāvēšana vai kāda cita viedokļa oponēšana. Vienkārši manas pārdomas par tēmu drošs auto.

Skābene
Guest
Skābene

Kad metīsi kūleni, novērtēsi, ka jumts nelokās kā skārda bundža un ka tavu galvu neiedzen tev sēžamvietā!
Volvo bleķis ir cietāks kā Hondai, un Volvo skaitās pionieris drošības jomā!Vēl tajos laikos, kad volvo motors pabrauca zem grīda, hondas motors iebrauca vadītājam klēpī! Āmen!

Uldis M.
Guest
Uldis M.

Vispār jau mašīnas jumts nesastāv no bleķa vien, ir vēl arī armējums. Bet biezāks bleļis pie kūleņa protams ir drošāk – drošāk pret to ka kāds sprungulis neizdursies tam cauri. Skaitās jau skaitās pionieris, bet arī japāņu inženieri nestāv uz vietas. Ja man būtu jāizvētas kurā mašīnā avarēt, es izvēlētos Volvo. Pats esmu 6 gadus nobraukājis ar S80 – bleķi bija ok, lai gan uz beigām arkas tomēr sāka rūsēt. Bet es vēlreiz atkārtošu – es nesaku ka Honda ir drošāka. Es cenšos pateikt to ka nevar viennozīmīgi novērtēt mašīnas drošumu vadoties tikai pēc bleķu biezuma. Ir pārāk daudz citu… Read more »

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Tieši tā, tāpēc labāk paskatīties, piemēram, Euro NCAP testu rezultātus tiem auto ar ko plānots braukt. Izrādīsies, ka jaunie un it kā plānie auto nav ne par kripatiņu sliktāki par vecajiem tankiem ar biezajiem bleķiem.

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Šodien Dienas Biznesa auto tēmai veltītajā pielikumā Normunds Avotiņš kāreiz par jumtiem runā.comment image

🚶🏻
Guest
🚶🏻

Kadi miti? Es seit nerunaju par blekja biezumu, un vispar kads sakars sim kiniesu volvo ar blekja biezumu? Tas vairak bija domats par hondu rusesanu.
Bet man loti patik, kad kads velas but eksperts, un pamacit citus, lepni rakstot un domajot cik vins gudrs🙂

Skābene
Guest
Skābene

1. Šādiem auto patēriņu nerēķina. Patēriņa skaitītāji šito auto nemaz nevar nopirkt!
2. Arī pēc 6 gadiem patēriņa skaitītājs šim auto pat bremžu uzlikas nevarēs nopirkt, nemaz par diskiem nerunājot!
3. Kad notiks sadursme starp šito 2tonnīgo zviedru dzelzi un 1200kg vieglo japāņu šujmašīnu, es negribētu sēdēt japāņu šujmašīnā!

KKTK
Guest
KKTK

Tantes tirgus laukumā tev ir pareizi izstāstījušas – ja nedeformējas mašīna, tad tā ir laba mašīna! :D Un visu sadursme triecienu tu uzņemsi pa tiešu ar saviem kauliem. Super taču! :D

P.S. Volvo inženieri tādos gudrīšos neklausās un ar drošību tur viss ir kārtībā. Ja vajdzēs, tad deformēsies!

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

motors nobrauks pa diognāli zem kājām nevis stūre sejā un panelis ceļos

Skābene
Guest
Skābene

Kad izmetīsis kūleni ar savu hodu, novērtēsi VOLVO stoikas, kas nelokās un neļauj jumtu pieplacināt pie krēsla atzveltnes. Tāpat novērtēsi drošības stieņus Volvo durvīs, kā arī to, ka volvo motors, atšķirībā no hondas nenāk vadītāja klēpī.
Kaut gan, ja runājam par 90to-2000šo gadu zviedru auto, tad drošāks ir SAAB. Tos pat savulaik tirgoja ar reklāmas saukli, ka krešoties ar volvo ir droši, ja sēdi SAABā! :)
Par zviedru auto drošību no pieredzes varu teikt tikai to labāko.

🚶🏻
Guest
🚶🏻

Nu jau pietiks😂, skaidrs ka automasinai jabut pareizi uzkonstruētai, bet ja visi tie sitieni butu nu tik navejosi, tad autosportisti sen butu ar putraa samaltam ieksam.
Neesi aizdomajies kadel vini idzivo? Skaidrs ka ari tur ir aprekjini, un tomēr virsbuve ir maksimali pastriprinata tiesi, lai no tevis visu sulu neizspiestu, un kadel tavuprat sadam automasinam aizligts piedalities celu satiksme?

anonymous rant
Guest
anonymous rant

Lai man piedod Volvo fani, bet ja turbinēts benzīns ir so so vienā dinamikas līmenī ar konkurentu dīzeli, tad man jāprasa- kāda velna pēc jālej bākā tik daudz, ja to pašu dinamiku, plus daudz efektīgāku un baudāmāku vadāmību, turklāt par zemāku cenu, var iegūt konkurentu nometnē? Nav šaubu, ka šis ir labs auto, bet tikai labs..

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

tāpēc, ka dīzelis vienmēr bija un arī nomirs kā vanabijs. vnk neeksistē tāds jaudīgs, kluss, sportisks, lēts, ekonomisks un ekoloģisks dīzelis, kas pat pēc idejas stāv blakus benzīna motorams. pēc vairākiem parametriem jā, bet ne tādā komplektā. Un… dīzelim nav nākotnes. tad nafig ākstīties?

anonymous rant
Guest
anonymous rant

Vai Tu maz esi braucis ar mdernu dīzeli? Dīzelis nav vanabijs, sen vairs nav… Iesaku izbraukt ar kādu no pēdējiem BMW 3.0 dīzeļiem ar indeksu 35 vai 50, ātri mainīsi domas!

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

tev kautkādi kompleksi, ja pie krustojuma mēri korpusus? pierādi tak sevi kaut kur dzīvē! Redzēsi – pēc 20 gadiem vairs neviens tādus dīzeļus i neatcerēsies!

anonymous
Guest
anonymous

Te nav nekādas runas par kompleksiem- automašīnas ar raksturu pērk, lai ar tām brauktu un tā jestrāk, neatkarīgi no izmantotās degvielas veida. Pēc 20 gadiem arī šādas neefektīvas benzīna kapsētas neviens vairs neatcerēsies, tā kā sēdi mierīgs.

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

sarunāts. es sēdēšu mierīgi, bet tu turpini staipīt krānu. lai cik labs nebūtu dīzelis – nevarēsi parādīt nevienu stilīgu auto ar dīzeli.

anonymous
Guest
anonymous

Nidetaj- ej ka uz tvnet un pagaudies par gruto dzivi tur!

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

kamōn. viens neveiksminieks – ekonomiskais bēglis stāstīs kaut ko par nīdēšanu :D Atgriezies Latvijā un pierādi kaut ko te. Kaut ko vērtīgu, nevis kur krustojumā ar savu moderno dīzeli esi pāris korpusu priekšā citiem :D

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Labi, nu pietiks ar apvainojumiem. Abi divi, mierīgi! Ja runājam par dīzeļiem, tad feinu braukšanu no tiem prot izveidot, piemēram, BMW. Gan ierindas “vienkāršie” trīslitrnieki, gan ar turbīnām apkrāmētie m50d modeļi.

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

protams, ka ir daudz foršu modernu dīzeļu. bet ir virkne problēmu: lai dīzeli padarītu tikpat pievilcīgu kā (piemēra pēc) vecu v6 vai v8 benzīna motoru, ir jāpieliek nenormālas pūles (un jauda ir pats vienkāršākais uzdevums) – vibrācija, skaņa, smaka, ekoloģiskās normas – tas viss padara šos motorus nenormāli komplicētus un dārgus. Tie paši benzīna motori tak arī nestāv uz vietas. Un skat – augšminēto iemeslu un eiropas regulu rezultātā tendences ir tādas, ka mazo motoru segmentā dīzelis jau kādu laiku zaudē konkurenci. nepalīdz pat dīzeļa cena, kas tagad Eiropā ir +/- par 20% lētāka. Man tomēr šķiet, ka hibrīdi un… Read more »

anonymous
Guest
anonymous

Aicinu Tev Kristap apsvert patirit komentetaju rindas, teiksu godigi, ir diezgan apnicigi, ka katra raksta, ir paris eksemplari, kuru vienigais sports ir visu laiku meklet kaski un oponet da jebkadu viedokli. Ne argumentu, neka, vien kaut kada tuksa trollosana ar “viena tante teica” argumentiem. Esmu so teicis jau vairrakkart, tadas darbibas nerosina normalu diskusiju, tas ir ka pret sienu runat ar tadiem un lidzigiem, tas ir tas ko reali velies redzet saja portala?!

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

šis topiks ir uzskatāms piemērs tam, ka kašķi meklē tu. anonīmais trollis.

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Sveiks! Paldies par komentāru! Es sekoju Kursorā komentētajam, un, protams, ka saprotu ko šeit veido daži atsevišķi indivīdi. Es arī moderēju (lasi, dzēšu) komentārus, kuros tiek pausti apvainojumi un rupjības. Citādi es īsti neplānoju iejaukties saturā. Katrs cilvēks ir tiesīgs izteikties tādā formā uz kādu tas ir spējīgs. Ja tas nav rupji un pilnīgi ne pa tēmu, es nevēlos iejaukties. Kas attiecas uz Lapsinieku, tad nevajag viņu tik ļoti ņemt vērā. Šo to viņš zina un šo to nezina. Lai gan pēc komentāriem var rasties sajūta, ka viņš ir pasaules naba, kas zina visu. Te ir internets, ar vājiem nerviem… Read more »

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

Nu Kursorā pasaules naba var būt tikai viena – tās tētis. Protams, ka šo to nezinu: bet paskaties, cik tēmu es vispār nekomentēju. Esi laipni aicināts man aprādīt aizvainojošus un rupjus tekstus un pie viena vērst manu uzmanību, kur es kādu kašķi meklēju vai sāku pirmais. Vēl es aicinu neapskatīt ar benzīnu darbināmus auto, lai velti nevicinātu sarkanu lupatu atsevišķiem indivīdiem, apveltītiem ar pavāju nervu sistēmu, gar degumu.

anonymous
Guest
anonymous

Es brinos ka Kristaps tevi vel nav nobanojis no sis lapas- Tu esi vislielakais gnida seit, tev vienmer viss ir sudigi, stipri lielakaja komentaru dala tu ar visiem mekle kaski, konfronte visus komentetajus, tev kaut kads slims hobijs. Ne tev argumentu neka, tikai staiga pa visiem rakstiem un smirdi. TU reali grauj komentaru sadalu un es nespeju beigt brinities, ka si interneta izdevuma autori to neredz, tadi individi ka tu reali rada nepatikamu gaisotni portala un man tadu vispar nav velmes apskatit, tiesi tevis gnida del, kaut kads patalogiskais neveiksminieks.

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

iedzer nervu drapes.

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

OK, bez rupjībām, lūdzu. Nenolaidies līdz apzīmējumam, kādu raidi citu virzienā.

digitalk
Guest
digitalk

> pēc 20 gadiem vairs neviens tādus dīzeļus i neatcerēsies!

tu domā, ka demontēs sliedes un pāries uz buru floti? ;)

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

Tu domā mūsu dīzeļvilcienus? Paraugies Eiropā – dzelzceļš = elektrība.

digitalk
Guest
digitalk

es trollēju par lielas jaudas dzinējiem. nez kāpēc, bet benzīnnieki tur nerullē un okeāna vidū elektrības stabus neredz…

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

ja jau trollē, tad trollē. debesīs ar neredz.

digitalk
Guest
digitalk

debesīs nelido ar soļarku.

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Kuru tieši konkurentu dīzeli biji domājis?

KKTK
Guest
KKTK

Pilnīgi piekrītu, dīzels ir smags, sarežģīts un smirdošs motors. Viņiem nākotnes nebūs. Izmirs tie melni kūpošie dinozauri, vienīgais pie mums vēl kādus 20 gadus bojās mūsu veselību deļ ubagiem.

Uldis M.
Guest
Uldis M.

vieglajos auto varbūt… nez kā būs ar industriālo tehniku? Traktori? Fūres?

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Jau tagad redzētas gan elektro fūres, gan traktori.

Uldis M.
Guest
Uldis M.

redzēti ir… bet nu jautājums par to kad tas ieies masās… un kad izzudīs ar dīzeli darbināmā tehnika. Jo atšķirībā no vieglā auto, smagajai tehnikai ir cits resurss un mūžs. Akumulatori ir laba lieta, esmu ar abām rokām par. Bet izskatās ka tiem vēl pamatīgi “jāaug” lai tie kļūtu “pievilcīgi” lietošanai smagajā tehnikā kas bieži vien diennaktīm darbojas bez atdzišanas.

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Masās ieies tad, kad pietiekami labi (lasi, lēti) kļūs akumulatori. Pavei, pat Tesla tagad taisīs džipus un smagos, lai tikai noslogotu savas bateriju gigarūpnīcas un nodzītu uz leju akumulatoru cenas.

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

Zem Antaktīdas ledājiem atrasta nafta. Beidzot būs gals asiņainajam pingvīnu režīmam!
Akumulātori kļūs lēti tad, kad atradīs kādu derīgu izrakteni un āmurikāņi varēs atbrīvot vēl kādu tautu no ciešanām un nodrošināt visiem darbu šī izrakteņa raktuvēs.

KKTK
Guest
KKTK

Oooo, un fūrēs ir tāda platība saules paneļiem!! Ja tik tās piekabes nebūtu jāmaina… Kur es redzēju pat speciālas koncepta joslas, kur smagie kā trollis var saslēgties un uzlādēties… Nez tikai cik tiem aparātiem svērtu baterijas. Ka nav palielināts svars uz ritoši – neizdevīgi, un palielināts kopējais svars – arī neizdevīgi, jo jāvadā mazākas kravas.

Skābene
Guest
Skābene

Pamēram dinamiku tavam dīzelim virs 100km/h.
Ja tu ar savu 2 litru atmosfērisko japāni gaitā no 100-200km/h uzrausi ātrāk par turbinēto zviedru, nopirkšu tev konjaku! Bet ja neuzrausi, tad publiski atzīsi ka honda ir rūsas čupa!

anonymous
Guest
anonymous

Ko tu te murgo?

badmoon
Guest
badmoon

20″ ir par daudz. Auto nav liels, vismaz pēc bildēm spriežot un tik milzīgi ripuļi nepiestāv. Tas no estētiskās puses. Savukārt no praktiskās, 20 collas hmm.. 19″ būtu tieši tā kā vajag.
Dīvānā sēdētāja viedoklis :D

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Piekrītu, ka ar tik lieliem riteņiem tas auto izskatās savādi, īpaši aizmugurē, bet acīmredzot Polestar izlēmuši, ka tā vajag. Braukšana pa mūsu ceļiem ir normāla arī ar divdesmitniekiem un tik plānām riepiņām. Protams, ar apdomu nevis gāžot visās bedrēs un risēs.

Uldis M.
Guest
Uldis M.

Bet tā ir paaugstinātas veiktspējas jeb Sporta versija! Zemāks profils nozīmē bišku labāku stabilitāti un vadāmību. Kā arī izskatās iespaidīgāk, kas arī nav mazsvarīgi priekš šāda veida auto.

x
Guest
x

cerams, ka auto ražotāji neietekmējas no blogeriem, kuri uzskata ka auto salons ir “morāli novecojis” un “pēc mūsdienu standartiem mazs displejs”.
paskaidrošu – tas viss ir kā modes žurnāls, kas nedomājošiem cilvēkiem ieskaidro, ka viņu drēbes ir kļuvušas nemodīgas un steidzami vajag pirkt jaunas, kuras nākamgad būs trendā. tāda zombēšana vien ir.

pārspriedumi par lietošanas ērtumu gan ir vietā, tie norāda pircējiem uz lietām, kurām salonā ir jāpievērš uzmanība un manā vērtību skalā ir vērtīgāki par oficiālo ciparu tabulu, kuru tāpat piecreiz nodziedās pārdevējs un ko tas maina, ja neizdodas ērti apsēsties vai ir citi ergonomiski trūkumi.

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Pavisam noteikti auto ražotājiem būtu jāpievērš uzmanība tam, ko par viņu produktiem runā patērētāji un auto žurnālisti. Tādi sīkpirži kā mēs te laikam neko īpaši neietekmējam, bet nu ideja skaidra. Es nesaku, ka visiem cilvēkiem ir jāskrien pirkt jaunākie auto tikai tāpēc, ka tie ir jauni. Tas, ko es ar savu sakāmo biju domājis – ka vienādas klases auto ir salīdzināmi savā starpā un ja daļa no tiem ir moderni un ērti, bet daži nav, tad skaidrs, ka par to ir jārunā. Šis konkrētais S60 Polestar ir veidots uz S60, kas jau ir vecs modelis un cik saprotu drīz sagaidīsim… Read more »

x
Guest
x

man nez kāpēc šķiet, ka displeji auto ir mēģinājums atdarināt sadzīves tehnikas interfeisus.
vadītājam jāskatās uz ceļu, tāpēc loģiski būtu projicēt visu uz stikla. jā, arī tā skatoties uzmanība mazinās, bet tomēr redze un refleksi pilnībā neatslēdzas.

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Sadzīves tehnika nav precīzs piemērs. Drīzāk auto ražotāji mēģina atdarināt viedtālruņus un planšetdatorus. Ar diezgan šaubīgiem panākumiem. Ja pierasts 24/7 būt pie telefona ekrāna, tad gribas tādu pašu kvalitāti sagaidīt arī automobilī.

emilsgulbis
Guest
emilsgulbis

Nevaru sagaidīt, kad Volvo atteiksies no tās briesmīgās viduskonsoles.

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

daudziem kā reiz tas ir salona mīļākais ekements. gaumes lieta.

emilsgulbis
Guest
emilsgulbis

Kāpēc 2017. gadā Volvo konsole vēl joprojām satur Nokia 3310 stila taustiņus?

Ne tikai aizņem daudz vietas, bet manuprāt, nav arī super ērti to izmantot.

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

aa. nu jā. es domāju, ka par konsoles dizainu kā tādu. bet vispār – pogām (salīdzinot ar tačskrīnu) ir viena laba īpašība – tās var atrast un nospiest izmantojot tikai perifēro redzi. man ir gadījušies tādi nomas auto, kur lai saregulētu klimatu vai rādžiņu ir jāmet ceļmalā un pilnībā jāpievēršas ekrānam.

emilsgulbis
Guest
emilsgulbis

Piekrītu, ka pogas ir ērtākas. Bet vadot auto manuprāt, nav ērti rakstīt uz mobilā telefona tipa taustiņiem.

Liekas, ka Audi touchpad ir daudz veiksmīgāks. Ar to var ērti darboties uz to pat nepaskatoties. Velc burtiņus, svaipo.

Uldis M.
Guest
Uldis M.

Nu rakstīt jā… veiksmīgi rakstīt var tikai stāvot sastrēgumā (nepārvietojoties). bet te jau runa iet par tik ikdienišķām darbībām kā klimata pieregulēšana – kas manuprāt, uz fiziskām pogām joprojām ir vis ērtākā, bet daudzi ražotāji to ir pārcēluši uz skārienekrānu.

emilsgulbis
Guest
emilsgulbis

comment image

Jā, piemēram šis ir super tizli un bīstami. Ja gribu noregulēt gaisa plūsmas virzienu, ir jāmeklē atbilstošais settings un jāslidina pirksts pa ekrānu.

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Mhm, pamatlietām ir jābūt paveicamām neskatoties uz vadības elementu. Visvienkāršāk to paveikt ar fiziskām un taktilām pogām.

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

tāpēc es īsti nevaru pieslēgties tai modei visu sabāzt uz tačskrīna. Braukšanas pamatlieta tomēr ir pati braukšana. Disku mašīnā nomainīt ar ir vieglāk, kā ekrānā sameklēt vajadzīgo spotifai pleilisti. Nebūsim jau naivi – vairums cilvēku to visu paveic tieši braukšanas laikā.

Martiness
Guest
Martiness

No otras puses, tik bieži jau nav tur jābakstās, ieregulē temp un uzspied “auto”, un brauc. Ar jaunajiem auto nav bijis problēmu (ok ir ar nomas auto), bet pie sava braucamā jau pierod un tāpat ir zināma vadības ierīču atrašanās vieta,un arī laiks cik aizņems, kāda konkrēta uzdevuma veikšana. Turklāt piekritisiet, ka dažiem auto arī ar visām pogām uz ātro ir pagrūti “pieregulēties”, jo arī pogu izvotojumi mēdz būt neloģiski, pārāk mazi, vai blakus traucē, kāda cita līdzīga poga.

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

tāpēc jau, izvēloties auto, mēs tik lielu uzmanību pievēršam interjera detaļām, ergonomikai un tādām lietām.

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

nu es pieturos pie tā, ka braucot nebūtu jādarbojas ar tādām lietām.

Guntars K
Guest
Guntars K

Šim auto trūkst tikai viena detaļa, kas izmainītu kuzava izskatu par pirktgribošu – smuks antispārns, nevis antispārna parodija no tēmas – “bet kaut ko vajadzēja uzlikt”.

Viens no kuzava labojumiem – http://o.aolcdn.com/dims-global/dims3/GLOB/legacy_thumbnail/750×422/quality/95/http://www.blogcdn.com/slideshows/images/slides/371/817/4/S3718174/slug/l/volvo-s60-polestar-tc1-004-1.jpg

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

ielas mašīnai tāds kapu soliņš nav vajadzīgs

Guntars K
Guest
Guntars K

4.8 sek līdz 100km/h vairs nav ielas mašīna. Ar tādām jaudām mūsu sačakarētajā braukšanas kultūrā uz LV ielām nedrīkstētu tādu auto izlaist. Vai atļaut izbraukt cilvēkiem bez 10 gadu aktīva braukšanas stāža un 1 gada kursiem sporta trasē.

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Nu, paga, mēs runājam par normālu ielas auto nevis trases dampi. Kā jau rakstā minēju, imho tas neuzkrītošais antispārns kāreiz ir pluss, jo arī pats auto nav nekāds baigi pamanāmais. Nav tev nekāds STIenis, kuru jau pa gabalu pamana sava puķu plauktiņa dēļ :)

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

lauku tūninga ietekme uz domāšanu – vēl no audi 80 vecās kupejas – ja nevar nopirkt imprezu ar kārtīgu benķi. īsti džeki, dermantīna jaka un auto ar kapu soliņu – neatraujamas vērtības. džemperis, 4balti krekli un “līvi dzīvi” jau nāk ar briedumu, ja pa vidu nav aizbēgts uz sēņu plantācijām Īrijā.

ABC
Guest
ABC

Kursors ir super, bet komentārus vairs vaļā nemaz neveru…. dēļ lietotāja Lapsenieks…

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Paldies par komentāru! Kas Lapsiniekam būtu jādara (vai nebūtu jādara), lai Tu tomēr iesaistītos komentēšanā biežāk?

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

Cik aizkustinoši… domāju, ka vajag publisku kaunināšanu, lai kursors cienījamie lasītāji beigtu “upvote” manus stulbos komentārus un es pārtraukšu kaitināt anonīmos tukšruņus.

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Daudz runāsi, nobanošu. Tu neesi tik rozā pūkainītis kā pašam varētu šķist.

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

nekad neesmu pretendējis uz rozā. tad jau labāk melns. Protams, ka daudz runāšu – ļoti reti ir gadījumi, kad rakstnieki maina žanrus. turpināšu, ievērojot noteiktus ētikas pamatprincipus. bet es neesmu tik dāsns, lai spētu uztvert kā savu problēmu to, ka uz rokas pirkstiem skaitāmiem indivīdiem ir vāja nervu sistēma. te ir pietiekami daudz cilvēku ar normālu diskusiju kultūru, kas neslēpjas aiz anonīmiem burtu salikumiem un kuru viedokli es cienu, un kā rāda statistika, tad pilnīgu sūdu es ar’ nedzenu. āmen.

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Statistika arī rāda, ka Tu ļoti labprāt izej uz asumiem, arī brīžos, kad to varētu nedarīt. Ja jau vairāki cilvēki ir publiski un privāti norādījuši, ka Tu viņiem ar savu diezgan lecīgo uzvedību traucē, tad tas nozīmē, ka būs pastiprinātāk jāmonitorē Tavas darbības. Īsumā – vairāk par lietu, mazāk asumus. Citādāk viss ir OK.

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

neesmu Adele, lai patiktu visiem.

🚶🏻
Guest
🚶🏻

Un vispar, Jus abi varetu diskutet kur citur, seit apspriezam so Volvo, ja velaties diskutet par visadam mulkibam, dariet to pie hondas raksta… 🤔😀

🚶🏻
Guest
🚶🏻

S*it just got real 😮😀😀
Ja nopietni tad smiekligi, ka kads tik loti apvainojas un nem pie sirds, tas tiesam norada uz kaut kadam problemam☹️
Manuprat kamer netiek izmantoti rupji vārdi, vai draudi, tikmer viss ir ok.
Tapat seit loti daudz kko plurkst, pat nesaprotot neko par Temu, it ipasi ta ir auto joma😂

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Es par Lapsinieku, cienītais! :)

🚶🏻
Guest
🚶🏻

Skaidrs, ka par Lapsinieku, es jau par to pašu “tēmu”, vnk loti daudzi Te kko čīkst un jūtas aizskarti😂
Protams Tev kā sencim tas nav izdevīgi, ja lapsinieks aizpiedē, mazulus😀

Skābene
Guest
Skābene

Man atkal Lapsenieks baigi piedur, jo šo kā pabaksta, tā šis sāk pīkstēt! Gandrīz kā bērnu rotaļļlieta “Fērbijs”. Ne velti tik atzīts par gada komentētāju! :D

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

man gan galīgi nepiedur tavi asociālie slapjie papņi par trakošanu uz koplietošanas ceļiem stipri virs atļautā ātruma. Fērbijs, saki? Neesi iesprūdis kaut kur bērnībā?

Skābene
Guest
Skābene

Nu re, ko es teicu, kā pabaksta tā pīkst! :D