Web Analytics
More
    Reklāma

    Facebook mēģinās atņemt Snapchat tirgus daļu, izziņo Messenger Day

    Jaunākie raksti

    Facebook mēģinās atveidot Snapchat iespējas Facebook Messenger servisā, piedāvājot Messenger Day paziņojumus, kas pazudīs pēc 24 stundām. Messenger Day idejas pamatā ir skats šodienā, dienas plāns vai kāds tuvs dienas notikums, kamēr Snapchat vēsta par to, kas jau ir noticis.

    Messenger Day piedāvās izvietot arī fotogrāfijas un video, tos vizuālu pielāgot. Messenger Day ļaus ātri uzņemt fotogrāfiju, pievienot tai rāmīti un noskaņas krāsu, aicinot tuvumā esošus draugus, piemēram, uz kafejnīcu vai filmas seansu.

    Reklāma

    Facebook uzsver, ka Messenger Day ir ziņojums par tagadni, nevis par pagājušo gadu vai piecgades plāniem. Messenger Day izliktā ziņa ir aicinājums uz sarunu vai uz tikšanos tagad un tūlīt. Messenger Day, līdzīgi kā Instagram Stories, parādīsies saziņas lietotnes pašā augšā. Tāpat būs redzams, kurš lietotājs šobrīd ir aktīvs. Draugi varēs ātri atrast tavus aicinājumus uz kafejnīcu, kopīgu skrējienu vai vēlmi doties nelielā ceļojumā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma