web analytics

2016. gadā Toyota hibrīdauto pārdošanas apjoms Baltijas valstīs pieaudzis 2.6 reizes

Jaunākie raksti

Samsung Galaxy Buds Pro bezvadu austiņu apskats

Gads tikko tikai sācies, bet Samsung bijis jau gana ražens savā jaunizlaisto ierīču apjomā. Jau jūsmoju par Samsung Galaxy...

Nvidia iepriekšējā ceturksnī apgrozījusi 5 miljardus dolāru, neskatoties uz piegādes problēmām

Vēl viens no lielajiem tehnoloģiju gigantiem Nvidia ir paziņojis par saviem 2020. gada ceturtā ceturkšņa finanšu datiem. Par pārsteigumiem...

Pavasarī no Lenovo gaidāms jauns Legion spēļu viedtālrunis

Lenovo jau pēc neilga laika grasās papildināt spēlēm paredzēto viedtālruņu ražotāju mazo pulciņu ar vēl vienu Legion zīmola viedtālruni....

“Volkswagen ID.Buzz” konceptauto nākotnē kļūs par pirmo koncerna pilnībā autonomi braucošo auto

"Volkswagen ID.Buzz" koncepts pirmoreiz tika demonstrēts vēl 2017. gadā, bet nu autoražotājs paziņojis, ka elektriskais pasažieru busiņš ražošanā nonāks...

200 000 budistu pulcējas “Zoom”, lai virtuāli sekotu līdzi savu nozīmīgāko svētku norisei

Pandēmijas dēļ šobrīd stingri jāierobežo visi publiskie pasākumi, izņēmums nav arī budistu vieni no nozīmīgākajiem svētkiem Makha Bucha diena,...

Pērn strauji palielinājies Toyota hibrīdu pārdošanas apjoms Baltijas valstīs, kopumā pieprasījums audzis par 260% ar pārdotiem 1684 Toyota hibrīdauto modeļiem, salīdzinot ar 2015. gadu, kad Toyota pārdeva 652 hibrīdmodeļus. 2016. gadā Toyota bija pirktākais auto zīmols Baltijā — pērn pārdotas 8397 jaunas Toyota automašīnas — viena piektā daļa no visiem pārdotajiem Toyota modeļiem bija hibrīdtehnoloģija. Visā pasaulē Toyota hibrīdu skaits jau pārsniedz 10 miljonu auto.

Aleksejs Radionovs, AS “WESS” izpilddirektors: “Pēdējo gadu laikā pieaugot hibrīdauto modeļu piedāvājumam, strauji audzis to lietotāju skaits visā pasaulē. Arī Latvijā arvien biežāk pircēji priekšroku dod hibrīdtehnoloģijai, jo sākumcenas un ekspluatācijas ziņā hibrīds ir līdzvērtīgs auto ar benzīna dzinēju. Tas ir mīts, ka hibrīds ir daudz dārgāks! Turklāt degvielas ekonomija un samazināts oglekļa dioksīda (CO2) izmešu daudzums, kas rada mazāku ietekmi uz apkārtējo vidi, padara hibrīdtehnoloģijas arvien pieprasītākas. Īpaši šobrīd, kad transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa likme Latvijā tiek piemērota atkarībā no automobiļa radītā CO2 izmešu daudzuma uz vienu kilometru. Tas hibrīdtehnoloģijas padara pievilcīgas ne tikai privātam sektoram, bet arī komerctransporta sektoram.”

Toyota šobrīd pārdod 7 dažādus hibrīdmodeļus: Yaris, Auris/Auris Touring Sports, RAV4, Prius, Prius Plug-In, Prius+ un jauno Toyota C-HR. Vispopulārākie Toyota hibrīdmodeļi ir RAV4 Hybrid, Yaris Hybrid un Auris Hybrid — gandrīz 40 % no šiem modeļiem tika iegādāti ar hibrīdpiedziņu. No šiem galvenajiem hibrīdmodeļiem vairāk nekā pusi jeb 51 % pārdošanas apjoma veido Yaris Hybrid — apmēram pusi no visiem pārdotajiem Yaris. Savukārt Toyota Auris ir C jeb vidēja izmēra auto segmenta līderis — no visiem pārdotajiem Auris automobiļiem 36% ir ar hibrīdpiedziņu.

Toyota hibrīdtehnoloģijas pozicionē kā galvenās vides tehnoloģijas divdesmit pirmajam gadsimtam. Hibrīdi ietver visas tās tehnoloģijas, kas nepieciešamas videi draudzīgu automobiļu izstrādei — no elektroautomobiļiem līdz ūdeņraža degvielas šūnu automobiļiem, jo ļauj izmantot dažādu degvielu kombinācijas. Toyota ir apņēmusies samazināt automobiļu negatīvo ietekmi uz pasaules vidi un sniegt savu ieguldījumu ilgtspējīgas sabiedrības izveidošanā.

Toyota ir Baltijas valstīs pārdotākais automobiļu zīmols — pērn pārdotas 8397 jaunas Toyota automašīnas, kas ir par 1452 automobiļiem vairāk nekā gadu iepriekš. Kopumā Toyota tirgus daļa Baltijā augusi par 12%, kas ir vislielākais tirgus daļas pieaugums segmentā, salīdzinot ar 2015. gadu. Kopumā Baltijas valstīs 2016. gadā reģistrētas ap 70 000 jaunu automašīnu — katra astotā jaunā reģistrētā automašīna Baltijas valstīs ir bijusi tieši Toyota.

26 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
26 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
anonymous rant

Baltijā darbu uzsācis Uber? :D

Kristaps Skutelis

Igaunijā un Lietuvā, jā.

anonymous rant

Skaidrs, tad arī izskaidrojams Prius triumfa gājiens :D Rietumos Prius ir reāli neglaimojošs sinonīms Uberam.

Lapsinieks

humors ne humors, bet ir ziātnieki, kas nopietni saka, ka visa tā bateriju štelle ir kaitīgāka par iekšdedzes dzinēju. Ņemam litru šķidras gāzes, lejam autiņā un nobraucam 20 km. Tagad lejam to litru elektrostacijā, ražojam elektrību, pa vadiem dzenam to uz indīgajiem aķiem – cik nobrauksi?

Nezinu par kvalitāti, bet Priuss noteikti pretendē no šīs tūkstošgades kroplākā auto statusu.

anonymous rant

Priuss ar jauno modeli atņēma Jukam godalgoto kroplīgākā auto statusu manā listē :D TĀĀĀDU kropli vajag uzzīmēt!! :D

anonymous rant

Es takj tieši to pašu video jau iepostēju augstāk :)

Kristaps Skutelis

Fak, jē! Vainīgs! :) Tā ir, kad neklikšķina uz izejošajām saitēm.

Ekonomists

Ko tas Radionovs tur muld!? Kļuva interesanti un atvēru vess mājaslapu. Yaris ar 1.33 benzīna motoru maksā 12K, bet hibrīds 14,5K. 20% starpība! Tādi parametri kā max ātrums, paātrinājums un auto pašmasa ir par sliktu hibrīdam. Cik daudz ir jānobrauc, kai šos 2,5K atpelnītu??? Hibrīdus pērk tie, kuri grib izskatīties baigi “zaļie”, jo nekādu ietaupījumu naudas ziņā tas nedod. Es nemaz nerunāju par auto ar 1.0 benzīna dzinēju, tas maksā vēl daudz lētāk – 10,7K!

Skābene

Nu jau būšu nobraucis 10k ar Rav4 hibrīdu un tāpēc viedoklis par Hibrīdu ir. Par paātrinājumu tev nav taisnība, Rav 4 Hybrid paātrinās visātrāk no visiem Rav4, sasitot lupatās gan pliku benzīnu, gan pliku dīzeli! Tas 2 litru benzīns vispār neiet, tikai taisa troksni(tas ir mans personiskais viedoklis)! Cik ir sanācis pie luksafora pacīkstēties ar populārajiem 1,9-2 litru dīzeļiem, tad dīzelis pārsvarā osta manu dzirksteli (izņemot dažas pārčipotas ceškas tedeškas). Tagad par patēriņu, te nu man ir ko teikt. Tās pasakas par 5 litriem uz 100km Wessa mārketingologi lai stāsta lētticīgiem dundukiem. Dzīvē ne reizi neesmu ierakstījies 5 litros, ja… Read more »

Kristaps Skutelis

Paldies par pieredzes stāstu! Tā jau ir, hibrīdos jāmeklē komforts (klusums) nevis ekonomija.

Lapsinieks

“Cik ir sanācis pie luksafora pacīkstēties” – pēc tevis raud ceļu policija. Ej pierādi sevi trasē.

Skābene

Ooo, mietpilsonis pamodās! :) Ej labāk nosūdzi sevi darba devējam, ka darba laikā nestrādā un tai vietā bezjēdzīgi dirni internātā! :D

Kristaps Skutelis

Man liekas, ka viņš pats sev kaut kādā mērā ir darba devējs :)

Lapsinieks

tev vergam, kas darbā iekrātās negācijas izgāž krustojumos to nesaprast: es pats sev darba devējs

Skābene

Nu re, pats sev priekšnieks, bet par dzīvi priecāties nemāki! :)
PS: neviens CSN punkts neaizliedz izbaudīt paātrinājumu! ;)

Lapsinieks

ā. “agresīva braukšana”. par to dod soda punktus. sakrāj čupiņu un dodies uz kursiem.

Skābene

Dinamiska paātrināšanās nav agresīva braukšana. :) Žmiedz grīdā un cel no 0-50 vai no 0-70 cik nu kurā vietā atļauts. Zemāk uzziņai info no LAPK, kas ir agresīva braukšana: Par agresīvu braukšanu, kas izpaudusies kā: 1) vairāku tādu citu citam sekojošu ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu izdarīšana, kas saistīti ar ceļu satiksmei bīstamu vai traucējošu situāciju radīšanu; 2) transportlīdzekļa vadīšana tādā veidā, ka tiek izdarīts ceļu satiksmes noteikumu pārkāpums un radīti traucējumi vienmērīgai transportlīdzekļu plūsmai vai tiek ignorētas pārējo transportlīdzekļu vadītāju intereses (vairākkārtēja braukšanas joslu maiņa apsteidzot, vairāku sastrēgumā esošu vai kolonnā braucošu transportlīdzekļu apdzīšana pa pretējā virziena joslu vai apbraukšana… Read more »

Lapsinieks

vai ne? un nav tak aizliegts 90 grādu pagriezienu ņemt driftā atļautā ātruma ietvaros? Idiotiem visas dzīves situācijas likumos nevar paredzēt. Vienu šitādu atsaldēto nesen redzēju uz jūrmalenes, kur gribēja visiem parādīt, cik ātri var paātrināties līdz 90. Labi, ka bija tikai slapjš un viņu aprāva 360 horizontāli nevis vertikāli. Kā citādi, kā par “kas saistīti ar ceļu satiksmei bīstamu vai traucējošu situāciju radīšanu” to nosaukt? ir drusku empātijas spēju iedomāties sevi tur blakus mašīnā ar bērniem?

anonymous rant

Nevajag jau attiecināt vienu atgadījumu uz visiem un pieņemt ka tā ir tāda norma, ka visi kas mēdz straujāk paātrināties, rauj mašīnas riņķī uz jūrmalenes :)

Lapsinieks

nu nē, protams. bet kaut kam jau galvā nav jābūt kārtībā, lai pie luksafora mērīties ar krānu ar NEPAZĪSTAMU CILVĒKU! Nepiekrīti? Ir vietas, kur pats Rīgā mēdzu tā drusku uzmīt – piem, uz Valdemāra ielas, bet tur cits aprēķins – man riebjas pa to divjoslu ielu braukt centimetru centimetrā četrās. Labāk vienam – drusku visiem pa priekšu. Tie 260 zirdi daz it. Drošāk.

anonymous rant

Katram galvā savi defekti :) Piekritīšu gan, ka Rīgā nav kur normāli padzīties- nedz no drošības viedokļa, nedz ceļu seguma stāvokļa.. Izbraukājoties pa rietumeiropu, nākas atzīt, ka nekur nebrauc tik bezatbildīgi kā Latvijā, turklāt pat ne tikai bezatbildīgi, bet vispār stulbi, ja tā to var noraksturot, nezinu cik ilgam laikam jāpaiet, lai cilvēkiem aizietu līdz apziņai, kas ir un kas nav droši uz ceļa.

Skābene

Piekrītu, Latvijā neviens nemāk apļveida krustojumus izbraukt, baruc kā tādi mērkaķi pa ārējo joslu, kas domāta, lai nogrieztos no apļa! Spānijā, piemēram, par tādu joku jau sen būtu notaurēts un iekaustīts!

Skābene

260zs? Pasaki vēl ka ar 10 gadīgu SAABu brauc! :D

Lapsinieks

hū givz a šit?

x

nu jau sašūmējies….varbūt tas otrs pat nezināja, ka ir piedalījies ielu sacīkstē, tik pabrīnījās ka blakām braucējs aizplēsa ka divi deviņi )

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: