Web Analytics
More
    Reklāma

    2016. gadā Toyota hibrīdauto pārdošanas apjoms Baltijas valstīs pieaudzis 2.6 reizes

    Jaunākie raksti

    Pērn strauji palielinājies Toyota hibrīdu pārdošanas apjoms Baltijas valstīs, kopumā pieprasījums audzis par 260% ar pārdotiem 1684 Toyota hibrīdauto modeļiem, salīdzinot ar 2015. gadu, kad Toyota pārdeva 652 hibrīdmodeļus. 2016. gadā Toyota bija pirktākais auto zīmols Baltijā — pērn pārdotas 8397 jaunas Toyota automašīnas — viena piektā daļa no visiem pārdotajiem Toyota modeļiem bija hibrīdtehnoloģija. Visā pasaulē Toyota hibrīdu skaits jau pārsniedz 10 miljonu auto.

    Aleksejs Radionovs, AS “WESS” izpilddirektors: “Pēdējo gadu laikā pieaugot hibrīdauto modeļu piedāvājumam, strauji audzis to lietotāju skaits visā pasaulē. Arī Latvijā arvien biežāk pircēji priekšroku dod hibrīdtehnoloģijai, jo sākumcenas un ekspluatācijas ziņā hibrīds ir līdzvērtīgs auto ar benzīna dzinēju. Tas ir mīts, ka hibrīds ir daudz dārgāks! Turklāt degvielas ekonomija un samazināts oglekļa dioksīda (CO2) izmešu daudzums, kas rada mazāku ietekmi uz apkārtējo vidi, padara hibrīdtehnoloģijas arvien pieprasītākas. Īpaši šobrīd, kad transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa likme Latvijā tiek piemērota atkarībā no automobiļa radītā CO2 izmešu daudzuma uz vienu kilometru. Tas hibrīdtehnoloģijas padara pievilcīgas ne tikai privātam sektoram, bet arī komerctransporta sektoram.”

    Reklāma

    Toyota šobrīd pārdod 7 dažādus hibrīdmodeļus: Yaris, Auris/Auris Touring Sports, RAV4, Prius, Prius Plug-In, Prius+ un jauno Toyota C-HR. Vispopulārākie Toyota hibrīdmodeļi ir RAV4 Hybrid, Yaris Hybrid un Auris Hybrid — gandrīz 40 % no šiem modeļiem tika iegādāti ar hibrīdpiedziņu. No šiem galvenajiem hibrīdmodeļiem vairāk nekā pusi jeb 51 % pārdošanas apjoma veido Yaris Hybrid — apmēram pusi no visiem pārdotajiem Yaris. Savukārt Toyota Auris ir C jeb vidēja izmēra auto segmenta līderis — no visiem pārdotajiem Auris automobiļiem 36% ir ar hibrīdpiedziņu.

    Toyota hibrīdtehnoloģijas pozicionē kā galvenās vides tehnoloģijas divdesmit pirmajam gadsimtam. Hibrīdi ietver visas tās tehnoloģijas, kas nepieciešamas videi draudzīgu automobiļu izstrādei — no elektroautomobiļiem līdz ūdeņraža degvielas šūnu automobiļiem, jo ļauj izmantot dažādu degvielu kombinācijas. Toyota ir apņēmusies samazināt automobiļu negatīvo ietekmi uz pasaules vidi un sniegt savu ieguldījumu ilgtspējīgas sabiedrības izveidošanā.

    Toyota ir Baltijas valstīs pārdotākais automobiļu zīmols — pērn pārdotas 8397 jaunas Toyota automašīnas, kas ir par 1452 automobiļiem vairāk nekā gadu iepriekš. Kopumā Toyota tirgus daļa Baltijā augusi par 12%, kas ir vislielākais tirgus daļas pieaugums segmentā, salīdzinot ar 2015. gadu. Kopumā Baltijas valstīs 2016. gadā reģistrētas ap 70 000 jaunu automašīnu — katra astotā jaunā reģistrētā automašīna Baltijas valstīs ir bijusi tieši Toyota.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    26 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    anonymous rant
    18.02.2017 15:26

    Baltijā darbu uzsācis Uber? :D

    Kristaps Skutelis
    18.02.2017 15:32
    Reply to  anonymous rant

    Igaunijā un Lietuvā, jā.

    anonymous rant
    18.02.2017 21:32

    Skaidrs, tad arī izskaidrojams Prius triumfa gājiens :D Rietumos Prius ir reāli neglaimojošs sinonīms Uberam.

    Lapsinieks
    19.02.2017 11:27
    Reply to  anonymous rant

    humors ne humors, bet ir ziātnieki, kas nopietni saka, ka visa tā bateriju štelle ir kaitīgāka par iekšdedzes dzinēju. Ņemam litru šķidras gāzes, lejam autiņā un nobraucam 20 km. Tagad lejam to litru elektrostacijā, ražojam elektrību, pa vadiem dzenam to uz indīgajiem aķiem – cik nobrauksi?

    Nezinu par kvalitāti, bet Priuss noteikti pretendē no šīs tūkstošgades kroplākā auto statusu.

    anonymous rant
    20.02.2017 19:20
    Reply to  Lapsinieks

    Priuss ar jauno modeli atņēma Jukam godalgoto kroplīgākā auto statusu manā listē :D TĀĀĀDU kropli vajag uzzīmēt!! :D

    Kristaps Skutelis
    20.02.2017 19:33
    Reply to  anonymous rant
    anonymous rant
    20.02.2017 19:54

    Es takj tieši to pašu video jau iepostēju augstāk :)

    Kristaps Skutelis
    20.02.2017 20:07
    Reply to  anonymous rant

    Fak, jē! Vainīgs! :) Tā ir, kad neklikšķina uz izejošajām saitēm.

    Ekonomists
    19.02.2017 11:18

    Ko tas Radionovs tur muld!? Kļuva interesanti un atvēru vess mājaslapu. Yaris ar 1.33 benzīna motoru maksā 12K, bet hibrīds 14,5K. 20% starpība! Tādi parametri kā max ātrums, paātrinājums un auto pašmasa ir par sliktu hibrīdam. Cik daudz ir jānobrauc, kai šos 2,5K atpelnītu??? Hibrīdus pērk tie, kuri grib izskatīties baigi “zaļie”, jo nekādu ietaupījumu naudas ziņā tas nedod. Es nemaz nerunāju par auto ar 1.0 benzīna dzinēju, tas maksā vēl daudz lētāk – 10,7K!

    Skābene
    20.02.2017 10:08
    Reply to  Ekonomists

    Nu jau būšu nobraucis 10k ar Rav4 hibrīdu un tāpēc viedoklis par Hibrīdu ir.
    Par paātrinājumu tev nav taisnība, Rav 4 Hybrid paātrinās visātrāk no visiem Rav4, sasitot lupatās gan pliku benzīnu, gan pliku dīzeli! Tas 2 litru benzīns vispār neiet, tikai taisa troksni(tas ir mans personiskais viedoklis)! Cik ir sanācis pie luksafora pacīkstēties ar populārajiem 1,9-2 litru dīzeļiem, tad dīzelis pārsvarā osta manu dzirksteli (izņemot dažas pārčipotas ceškas tedeškas).

    Tagad par patēriņu, te nu man ir ko teikt. Tās pasakas par 5 litriem uz 100km Wessa mārketingologi lai stāsta lētticīgiem dundukiem. Dzīvē ne reizi neesmu ierakstījies 5 litros, ja neskaita kaut kādus īsus pārbraucienus no punkta A uz punktu B ar pilnībā uzlādētu aķi! Vidējais patēriņš vasarā ir ap 7,5 litriem (stipri piedomājot pie braukšanas stila), bet ziemā, lielos aukstumos ir visi 9-10 litri uz simta. Tā kā zaļi domājošie izdariet secinājumus par CO izmešiem.

    Kopumā gan jāsaka, ka hibrīda koncepcija man simpatizē, un salīdzinājumā ar Chevrolet Captiva 2 litru dīzeli Hibrīda Rav4 ir ekonomiskāka, žiperīgāka un klusāka!
    Tā kā jauns dīzelis parasti maksā savus 3-4 tūkstošus vairāk par benzīnu, tad es labāk piemaksāju tos pašus 3-4 tūkstošus un paņemu hibrīdu, nevis drebelōigu cešku tedešku.

    Kristaps Skutelis
    20.02.2017 10:21
    Reply to  Skābene

    Paldies par pieredzes stāstu! Tā jau ir, hibrīdos jāmeklē komforts (klusums) nevis ekonomija.

    Lapsinieks
    20.02.2017 12:49
    Reply to  Skābene

    “Cik ir sanācis pie luksafora pacīkstēties” – pēc tevis raud ceļu policija. Ej pierādi sevi trasē.

    Skābene
    20.02.2017 13:17
    Reply to  Lapsinieks

    Ooo, mietpilsonis pamodās! :) Ej labāk nosūdzi sevi darba devējam, ka darba laikā nestrādā un tai vietā bezjēdzīgi dirni internātā! :D

    Kristaps Skutelis
    20.02.2017 13:25
    Reply to  Skābene

    Man liekas, ka viņš pats sev kaut kādā mērā ir darba devējs :)

    Lapsinieks
    20.02.2017 13:36
    Reply to  Skābene

    tev vergam, kas darbā iekrātās negācijas izgāž krustojumos to nesaprast: es pats sev darba devējs

    Skābene
    20.02.2017 14:29
    Reply to  Lapsinieks

    Nu re, pats sev priekšnieks, bet par dzīvi priecāties nemāki! :)
    PS: neviens CSN punkts neaizliedz izbaudīt paātrinājumu! ;)

    Lapsinieks
    20.02.2017 14:32
    Reply to  Skābene

    ā. “agresīva braukšana”. par to dod soda punktus. sakrāj čupiņu un dodies uz kursiem.

    Skābene
    20.02.2017 15:02
    Reply to  Lapsinieks

    Dinamiska paātrināšanās nav agresīva braukšana. :) Žmiedz grīdā un cel no 0-50 vai no 0-70 cik nu kurā vietā atļauts.

    Zemāk uzziņai info no LAPK, kas ir agresīva braukšana:

    Par agresīvu braukšanu, kas izpaudusies kā:
    1) vairāku tādu citu citam sekojošu ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu izdarīšana, kas saistīti ar ceļu satiksmei bīstamu vai traucējošu situāciju radīšanu;
    2) transportlīdzekļa vadīšana tādā veidā, ka tiek izdarīts ceļu satiksmes noteikumu pārkāpums un radīti traucējumi vienmērīgai transportlīdzekļu plūsmai vai tiek ignorētas pārējo transportlīdzekļu vadītāju intereses (vairākkārtēja braukšanas joslu maiņa apsteidzot, vairāku sastrēgumā esošu vai kolonnā braucošu transportlīdzekļu apdzīšana pa pretējā virziena joslu vai apbraukšana pa sabiedriskā transporta joslu, ceļa nomali, ietvi, gājēju ceļu, velosipēdu ceļu vai citām vietām, kas nav paredzētas transportlīdzekļu braukšanai, u.tml.), —
    uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no septiņdesmit līdz divsimt astoņdesmit euro.

    Lapsinieks
    20.02.2017 15:34
    Reply to  Skābene

    vai ne? un nav tak aizliegts 90 grādu pagriezienu ņemt driftā atļautā ātruma ietvaros? Idiotiem visas dzīves situācijas likumos nevar paredzēt. Vienu šitādu atsaldēto nesen redzēju uz jūrmalenes, kur gribēja visiem parādīt, cik ātri var paātrināties līdz 90. Labi, ka bija tikai slapjš un viņu aprāva 360 horizontāli nevis vertikāli. Kā citādi, kā par “kas saistīti ar ceļu satiksmei bīstamu vai traucējošu situāciju radīšanu” to nosaukt? ir drusku empātijas spēju iedomāties sevi tur blakus mašīnā ar bērniem?

    anonymous rant
    20.02.2017 19:17
    Reply to  Lapsinieks

    Nevajag jau attiecināt vienu atgadījumu uz visiem un pieņemt ka tā ir tāda norma, ka visi kas mēdz straujāk paātrināties, rauj mašīnas riņķī uz jūrmalenes :)

    Lapsinieks
    20.02.2017 19:30
    Reply to  anonymous rant

    nu nē, protams. bet kaut kam jau galvā nav jābūt kārtībā, lai pie luksafora mērīties ar krānu ar NEPAZĪSTAMU CILVĒKU! Nepiekrīti? Ir vietas, kur pats Rīgā mēdzu tā drusku uzmīt – piem, uz Valdemāra ielas, bet tur cits aprēķins – man riebjas pa to divjoslu ielu braukt centimetru centimetrā četrās. Labāk vienam – drusku visiem pa priekšu. Tie 260 zirdi daz it. Drošāk.

    anonymous rant
    20.02.2017 20:11
    Reply to  Lapsinieks

    Katram galvā savi defekti :) Piekritīšu gan, ka Rīgā nav kur normāli padzīties- nedz no drošības viedokļa, nedz ceļu seguma stāvokļa.. Izbraukājoties pa rietumeiropu, nākas atzīt, ka nekur nebrauc tik bezatbildīgi kā Latvijā, turklāt pat ne tikai bezatbildīgi, bet vispār stulbi, ja tā to var noraksturot, nezinu cik ilgam laikam jāpaiet, lai cilvēkiem aizietu līdz apziņai, kas ir un kas nav droši uz ceļa.

    Skābene
    21.02.2017 16:26
    Reply to  anonymous rant

    Piekrītu, Latvijā neviens nemāk apļveida krustojumus izbraukt, baruc kā tādi mērkaķi pa ārējo joslu, kas domāta, lai nogrieztos no apļa! Spānijā, piemēram, par tādu joku jau sen būtu notaurēts un iekaustīts!

    Skābene
    21.02.2017 16:24
    Reply to  Lapsinieks

    260zs? Pasaki vēl ka ar 10 gadīgu SAABu brauc! :D

    Lapsinieks
    21.02.2017 18:40
    Reply to  Skābene

    hū givz a šit?

    x
    20.02.2017 20:41
    Reply to  Lapsinieks

    nu jau sašūmējies….varbūt tas otrs pat nezināja, ka ir piedalījies ielu sacīkstē, tik pabrīnījās ka blakām braucējs aizplēsa ka divi deviņi )

    Reklāma