Ar plašu vērienu visā Latvijā 7. februārī tiek atzīmēta Drošāka interneta diena. Nozīmīgākais pasākums ir “Net-Safe Latvia” Drošāka interneta centra organizētais jauniešu forums “Es digitālo mediju vidē”, kurā piedalīsies 200 8.-12.klašu skolēni no visas Latvijas. Atsaucoties Drošāka interneta centra aicinājumam, notiks 55 dažādi izglītojoši pasākumi par drošību internetā, kuros piedalīsies ap 2600 bērnu un jauniešu.

Drošāka interneta dienas 2017.gada pasākumu karte, kurā atspoguļoti visi pasākumi, ir pieejama: ej.uz/DIDLatvija

Tiem Latvijas reģionos dzīvojošajiem jauniešiem, kam nav iespējas apmeklēt Jauniešu forumu “Es digitālo mediju vidē”, 7. februārī plkst. 12.00-16.00 interneta vietnē Drossinternets.lv tiek nodrošināta foruma TIEŠRAIDE, sniedzot iespēju sekot līdzi pasākuma norisei attālināti – gan noklausīties ekspertu prezentācijas, gan kopā ar klasesbiedriem diskutēt par iegūtajām atziņām klasē. Foruma dienaskārtībā ir jauniešu interneta mediju lietošanas paradumu analīze un diskusijas par šo tēmu. Pasākumā aicināti piedalīties Latvijā atzīti mediju vides eksperti – Artūrs Mednis un Reinis Zitmanis –, kuri sniegs prezentācijas par „gudru” mediju lietošanu. Iegūtās zināšanas palīdzēs foruma dalībniekiem attīstīt digitālās prasmes, kā arī iepazīstinās ar jaunumiem moderno tehnoloģiju jomā. Tāpat pasākumā jaunieši varēs dzirdēt iedvesmojošus pieredzes stāstus un interesantus faktus par mediju izmantošanas paradumiem.

Drošāka interneta dienā skolotāji no visas Latvijas ir aicināti vadīt nodarbības par jautājumiem, kas saistīti ar drošāku interneta lietošanu. Viņu ērtībām “Net-Safe Latvia” Drošāka interneta centrs ir sagatavojis mācību stundu plānus sākumskolas, pamatskolas un vidusskolas skolēniem. Tie pieejami: ej.uz/DIDstunda.

Skolēni, savukārt, aicināti piedalīties konkursā “Atrodi internetā!”, iesūtīt atbildes un laimēt balvas. Konkursa uzdevumi veidoti tā, ka tos var viegli integrēt mācību stundas ietvaros. Noteikumi un papildu informācija par konkursu pieejama: ej.uz/parDIDkonkursu

Pastāsti citiem: