Noteikti visi atceras ne pārāk intelektuālās Get a Mac reklāmas no 2006. līdz 2009. gadam, kur Apple Mac dators bija iemiesots jaunā, izskatīgā vīrietī, kamēr Windows darbināts dators tika asociēts ar briļļainu tuklīti pārāk platā uzvalkā.
Mac datora atveidojošais aktieris Justin Long pievienojies Huawei Mate 9 reklāmām, kas tika demonstrētas Superbowl norises laikā vakardien. Huawei pat atzinis, ka aktieris izvēlēts tieši iepriekš iemiesotā Mac datora reklāmu dēļ.
Reklāmā aktieris sazinās ar Huawei Mate 9 viedtālruni – tiek uzdoti jautājumi, bet Huawei Mate 9 atbild ar emocijikonām un parādot dažādus vizuālus uzskates materiālus. Reklāmā tiek uzsvērts lielais 5.9 collu IPS ekrāns un 4000 mAh akumulatora divu dienu darbības laiks.
jautājums, vai kāds viņu atcerās… nav jau nekāda Skārleta…
Uuuuun lapsa nīd atkal.
kurš vispār izvēlas telefonu pēc tā reklāmas un reklāmā redzamā aktiera, tad nu gan varena tēma ko apcerēt.
ja tam nebūtu nekādas nozīmes, tad diez vai katru gadu miljardiem zaļo netiktu samaksātas dažādām reklāmas sejām. Pavej, ci mūsu pašu Pozindžīzs saņem par reklāmām… protams, katram indivīdam gribās pieklpēt pie krūc, ka mani jau nu nē, bet diez vai lielie mārketinga speci ir pēdējie dauņi…
mārketinga speci, protams, zin ko dara un bieži labi pārzin apstrādājamo auditoriju….lielākoties dauņi ir tie, kuri izvēli izdara, skatoties tv reklāmas, kas par 99.9% sastāv nevis no faktiem, bet emocionālā faktora.
es labi saprotu, ka reklāmas mēdz būt rafinētākas par kokosa šķiedru spilvenu slavinājumiem un bieži gadās, ka upuri pat neapjēdz, ka tiek vilkti pie kases un domā ka izdarījuši gudru izvēli )