Draugiem Group uzņēmums Printful veicis virkni pasākumu – uzņēmuma nosaukums no “Idea Bits LLC.” mainīts uz “Printful Inc.”, uzņēmums pārreģistrēts Delavēras štatā un iegādāta interneta adrese (domēns) printful.com līdzšinējās theprintful.com vietā.
“Izmaiņu mērķis ir parūpēties par Printful zīmola attīstību. Uzņēmējdarbības formas maiņa un pārreģistrēšana Delavērā atvieglos potenciālo investoru piesaisti Printful, pateicoties īpašniekiem labvēlīgajai štata likumdošanai,” izmaiņas komentē Printful vadītājs Dāvis Siksnāns.
Šobrīd turpinās darbi pārejai uz jauno interneta domēnu printful.com, veicot izmaiņas sistēmās un informējot klientus.
“Kādam tas var šķist sīkums, bet interneta biznesā ir ārkārtīgi svarīgi, lai tavs zīmols ir vienkārši atrodams. Ja reiz mūsu kompānijas nosaukums ir Printful, tad tādai ir jābūt arī interneta adresei. Līdzīgas investīcijas savulaik veikuši tādi uzņēmumi kā Facebook, Apple un citi lieli nozares spēlētāji, ” lēmumu par jaunā domēna iegādi skaidro Dāvis Siksnāns, piebilstot, ka Printful™ zīmols jau no kompānijas pirmsākumiem ir reģistrēta preču zīme.
Izmaiņu kopējās izmaksas ir 110 000 ASV dolāru, no tām 100 000 dolāri veido interneta adreses printful.com iegāde, bet atlikušos 10 000 dolāri – dažādi administratīvie izdevumi.
Printful ir drukas ārpakalpojumu uzņēmums, kas nodrošina iespēju interneta veikaliem piedāvāt savus drukas produktus, neinvestējot ražošanas iekārtās. Printful piedāvā integrācijas pakalpojumus ar tādām pasaulē zināmām e-komercijas platformām kā Shopify, WooCommerce, Storenvy u.c.
interesanti, viņi nosaucās printful jau zinot ka domēns aizņemts vai vienkārši plakšķināja knābi kamēr to izdarīja kāds cits?
nu, sauktos printmax vai printr vai vēl kādā bezjēdzīgi-viegli-iegaumējamā vārdā ar brīvu domēnu.
manā saprašanā printful nav nekāds pārcilvēcīgi skaists nosaukums, lai turētos tieši pie tā.
piekrītu par pārcilvēcību.
Cilvēcīgi vai pārcilvēcīgi skaists, bet ja ar to bizness izaudzis līdz vērā ņemamam apmēram, tad ir vērts padomāt, lai sakārtots ir arī domēna jautājums.
Vispār būtu jāuzprasa Dāvim kas ar to domēnu bija iepriekš. Visdrīzāk variants klasiskais – kiberskvotera savākts, tāpēc arī tāda liela summa prasīta.
pārdesmit dolāru investīcija gadā, lai aizsistu domēnu jau arī nav nekāda pārcilvēcīga summa. it īpaši, ja bizness tendēts uz interneta pasūtījumiem, varēja laicīgāk domāt kā savu biznesu labskanīgi nosaukt un pārbaudīt vai domēns brīvs.
Nekad jau nevar zināt kura ideja aizies un kura nosprāgs. Tāpēc nedomāju, ka visu iespējamo domēnu “aizsišana” ir tik aktuāls jautājums.
kā var redzēt pēc izspiedējiem samaksātās summas – ir aktuāls jau plānošanas stadijā. bet nu katrs pats savas nelaimes kalējs.
vienā Garage48 satiku puisi, kurš teicās esam tur tikai tāpēc, lai uzklausītu atslēgas vārdus un reģistrētu domēnus.
Tie taču krutie latvieši. Pontu vairāk, nekā tolka.