Web Analytics
More
    Reklāma

    Faraday Future tomēr (daļēji) izdodas noprezentēt savu Teslas killeri FF 91

    Jaunākie raksti

    Uh, Faraday Future! Par šo interesanto un ambiciozo elektromagnētiskās indukcijas atklājēja Maikla Faradeja vārdā nosaukto elektroauto radītāju noteikti dzirdēt ir paspējuši daudzi. Tieši pirms gada CES 2016 izstādes laikā kompānija prezentēja sava pirmā auto FFZERO1 konceptu, taču ar konkrēto produktu tālāk par konceptu netika.

    FFZERO1 koncepts

    Tuvojoties CES 2017, Faraday Future sāka kacināt ar ziņu drumslām par to, ka prezentēšanai ir gatavs viņu pirmais elektroauto, kas arī tiek plānots masveida ražošanai. Tomēr dažos pēdējos mēnešos par Faraday Future varējām lasīt tikai negatīvas ziņas. Uzņēmumam it kā esot problēmas ar naudu un tas nespēj samaksāt par rūpnīcas būvēšanu un no tā sāk bēgt vadoši darbinieki. Tomēr sava jaunā produkta prezentāciju tas neietekmēja un gluži tāpat kā pirms gada, šim notikums tika ieplānots īsi pirms oficiālā CES 2017 sākuma.

    Dodoties uz CES, biju plānojis apmeklēt Faraday Future prezentāciju, bet nonākot šeit uz vietas un aprunājoties ar igauņu kolēģi secinājām, ka tomēr laikam nebūs lielas jēgas un tā vietā izvēlējāmies apmeklēt citus vairāk ar praktiskām tehnoloģijām saistītus pasākumus. CES laikā šādu pasākumu ir patiešām daudz un ir jāspēj prioretizēt kuri no tiem apmeklējami un kuri izlaižami.

    Tomēr neatkarīgi no divu Baltijas blogeru izvēles, Faraday Future šodien prezentēja savu jauno auto – FF 91. Šis nejēdzīgi nosauktais auto izskatās pēc futūristiska minivena un tiek plānots kā ultra luksusa ar ekstrēmām tehnoloģijām aprīkots pasažieru automobilis. Ak, jā, Faraday Future ar to plāno sagraut un iznīcināt šībrīdējo elektroauto (domas) līderi – Tesla Motors. Savukārt, luksusa ziņā Faraday Future plāno konkurēt ar Bentley. Starp citu, ar luksusu Bentley viss ir vislabākajā kārtībā un par to nesen pārliecinājos izbraucot ar Bentley Bentayga.

    No 0 līdz 100 km/h tikai nieka 2.39 sekundēs

    Par kādām ekstrēmām tehnoloģijām Faraday Future runā? Auto būs 130 kWh akumulators un tas spēs attīstīt 1050 Zs jaudu. Ieskrējiens līdz 100 km/h tikai nieka 2.39 sekundēs. Ar vienu uzlādi auto spēs nobraukt ap 600 km. Protams, auto mācēs braukt pats. Tiesa, prezentācijas laikā auto pats nespēja noparkoties pat pēc vairākiem mēģinājumiem. FF91 pie interneta būs pieslēgts ar vairākiem LTE modemiem, aerodinamiskie sānu spoguļi tiks nomainīti uz kamerām līdzko to ļaus likumi, skārienjutīgi displeju durvju rokturu vietā, inteliģents diožu apgaismojums bremžu un pagrieziena lukturiem, aptumšojams panorāmas jumts un aizmugurējie sānu logi kā arī bezatslēgas iekļūšana auto izmantojot viedtālruni (sejas atpazīšana) – to visu varēsim sagaidīt pabeigtā FF 91.

    Gluži tāpat kā Tesla ikvienam interesentam piedāvāja iespēju ar mazu maksājumu stāties rindā pēc jaunā Model 3 sedana, arī Faraday Future par 5 000 ASV dolāriem ļaus pieteikties uz FF91. Pagaidām gan nav skaidrs, cik auto beigās maksās un kad tas reāli būs gatavs. Pagaidām it kā tas tiek solīts uz 2018. gadu.

    Tikai laiks rādīs vai šis auto nepaliks slapja sapņa formā un Faraday Future to spēs uzsākt ražot masveidā. Pārīti koncepta auto spēj radīt ikviens, tomēr ir nepieciešamas milzīgas darba un finanšu investīcijas, lai auto sagatavotu derīgu lietošanai un koplietošanas ceļiem un uzsāktu tā masveida ražošanu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Lapsinieks
    04.01.2017 14:38

    hm… slapjie sapņi – eta što – Nevada?

    Reklāma