web analytics

Facebook un YouTube ir populārākās 2016. gada mobilās aplikācijas

Jaunākie raksti

DPD Latvija brīdina par krāpniekiem, kas mēģina izkrāpt norēķinu karšu datus

DPD Latvija vērš uzmanību uz jaunu krāpniecības shēmu un brīdina par krāpniekiem, kas uzņēmuma vārdā mēģina izkrāpt iedzīvotāju norēķinu...

Revolut laiž klajā iegādes risinājumu Latvijas uzņēmumiem

Īstenojot savu mērķi nodrošināt iespēju visus uzņēmumiem būtiskos aspektus pārvaldīt vienuviet, Revolut Business šodien paziņoja par jaunā iegādes risinājuma...

Kursors.lv izmēģina Shipzee servisu – Apple MagSafe lādētājs pēc pusotra mēneša gaidīšanas

Novembra beigās, kad Amerikā atzīmē Pateicības dienu un norisinās “Melnās piektdienas” jeb Black Friday atlaižu un iepirkšanās trakums, Latvijā sevi ar...

Xiaomi Mi Band 6 varētu tikt pie GPS, SpO2 sensora un Amazon Alexa atbalsta

Tīmeklī uzieta gaidāmās Xiaomi Mi Band 6 fitnesa aproces programmatūra, kas norāda uz vairākiem ilgi gaidītiem uzlabojumiem. Parasti Xiaomi...

Volkswagen pārsniedz Eiropas CO2 emisiju mērķus un Baltijā kļūst par elektroauto tirgus līderi

Saskaņā ar sākotnējiem datiem Volkswagen pasažieru automašīnu segmentā radījis par aptuveni sešiem miljoniem gramu mazāk CO2 nekā to pieprasa...



Pētījumu aģentūra Nielsen ir publicējusi pētījumu, kurā parādīts, kuras mobilās aplikācijas 2016. gadā ir bijušas populārākās ASV. Pirmajā un otrajā vietā atrodas Marka Zakerberga impērijas pārstāvji Facebook un Facebook Messenger. Katru aplikāciju ik mēnesi lieto attiecīgi 146 un 129 miljoni ASV iedzīvotāju. Jāpiezīmē, ka topa desmitniekā atrodas arī Instagram, ko mēnesī par noderīgu atzinuši 74 miljoni lietotāju.

Pēc Facebook seko Google produkti – YouTube (113 miljoni), Google Maps (105 miljoni) un Google meklētājs (103 miljoni).

Nielsen veidotā topa desmitnieku noslēdz Apple Music (68 miljoni) un Amazon (65 miljoni). Interesanti, ka ASV nav pārāk lielā cieņā Spotify, kas ir de facto standarts Latvijā. Tas, protams, ir tikai mans pieņēmums, kas nav balstīts nekādos datos.

ASV ir arī tas interesantais tirgus, kur Android dominance pār iOS nav tik izteikta, jo tur Android lieto 53% un iOS – 47% lietotāju. BlackBerry ticis 1% un Windows Phone – 2% lietotāju bāzes. Drūmi!

AvotsNielsen

14 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
14 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
KKTK

Kāds var izstāstīt ko civlēki dara ar jūķūba aplikāciju uz trubas? Priekš video ir labāka izmēra iekārtas un mūzikai ir citas aplikācijas.

Kristaps Skutelis

Telefons vienmēr ir pie rokas, kamēr dators retāk un televizors vispār reizi dienā.

KKTK

Ticu, ka darba un ikdienas specifika rada nospiedum., Es gan neko ko skatos youtube nevēlētos skatīties mazā ekrāniņā. To vienmēr var atlikt uz brīdi, kad esi pie normāla ekrāna. Jā – es arī nebiju no tiem, kas tirgū savā laikā pirka un izmantoja rokaspulksteni ar kalkulatoru :D

Reinis Lazdins

Sanāk youtube appu lietot kad gribas paklausīties intervijas vai arī izmantoju dokumentālo/zinātnisko video klausīšanai kuros nav nepieciešams blenzt ekrānā. Principā ka lekciju klausīties. Nav bijis intereses un vajadzības meklēt citus rīkus kas kko tādu varētu piedāvāt. Ticu ka varētu mēģināt kaut kādus audiobooks bet nav tik liela regularitāte un vajadzība. Vienīgais kas kaitina ir ekrāna aizslēgšana kuru nevar ar appu lietot. Kaitinoši ja klausies saturu ar telefonu kabatā.

KKTK

Skaidrs. Kopā ar Chromecast, tad laikam tas arī veido to skaitu. Bet kā jūs sadzīvojat ar youtube “apklušanu” izslēdzoties ekrānam – es nesaprotu :)

reiny

Chromecast gadījumā Telefons darbojas daļēji kā pults. Sameklējam YouTube video, nospiežam Cast pogu (turpat YouTube) un tālāk jau Chromecast pats kontaktējas ar internetu. Pats uz telefona paraēli vari mklēt nākošo video vai vispār izslēgt.
Jaunākos filmu treilerus var paskatīt. Vai pēc kāds filmas tā var no YouTube iečekot “alternative ending” vai “Deleted Scenes”.
Bērniem vecās multenes latviešu valodā vai kaķu video uzlikt. :)

digitalk

> ko civlēki dara ar jūķūba aplikāciju uz trubas?

domājams, problēma tāda, ka redtube aplikācijas uz trubas nav, tāpēc tās nav reitingā ;)

bet ja nopietni (novērojums no malas), tauta tur skatās visu ko sapublicēto, jo ne visi staipa līdzi 3-5 gadžetus katram dzīves gadījumam.

Krotow

RedTube aplikācija ir Google Chrome :P Labākam servisam gan ieteicams vecāks androīdfons ar OS versiju zem 4.1, jo lielākā daļa zināmās kategorijas saitu joprojām lieto tikai Flash video atskaņotājus.

x

braucot sabtransā uz/no darba, skatās demotivatorus vai pat izglītojas

digitalk

vai tad smadzeņu porno (zināmi arī kā seriāli) ir demotivātori? tāpat kā lubeni lasīt.

reiny

YouTube app lietoju pa retam sekojoša veidā: atrodu interesējošo video un ar Chromecast palīdzību palaižu uz TV ekrānu.
Tā, ka uz darbu braucu ar sabiedrisko transportu, tad esmu redzējis tautu skatāmies telefonā kautkādas filmas. Skatīties Zvaigžņu karus telefonā protams ir sulbums, bet nu kādu seriālu (kur galvenais ir teksts) jau var. Es gan vairāk uz audio failiem. Savu acu žēl.

Krotow

Tev jau teica – telefons biežāk ir pie rokas. Youtube mācību tortureāļus un ziņas tā var apskatīties uzreiz bez iešanas pie lielās kastes ar ekrānu.

Jānis A

Ļoti daudz skolnieku lieto youtube aplikāciju.
Jo ja datoru var novietot dzīvojamā istabā, kur vecāki var kontrolēt, tad ar telefonu tik vienkārši to neizdarīsi.
Smārtfōnu aplikāciju galvenā mērķauditorija ir bērni un tīņi, atskaitot fb un twitteri un varbūt vēl pāris aplikāciju

Skābene

Youtube var ērti iemest kādu video un visiem izsūtīt linku, nevis sūtīt visiem apjomīgu video failu!

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: