Web Analytics
More
    Reklāma

    Padari unikālus mirkļus iespējamus #DāviniSevi

    Jaunākie raksti

    Šī gada Ziemassvētku auru var sabojāt mūsu pārliekā pieķeršanās elektroniskām ierīcēm. Huawei šogad ir negaidīts sabiedrotais cīņā par svētku garu. Tas varētu būt Ziemassvētku lielākais pārsteigums – līderis mobilo tehnoloģiju jomā vēlas glābt laiku, kas pavadīts kopā ar ģimeni un mīļajiem, lai to neapēno dažādu gadžetu klātbūtne. Tas ir tik negaidīti, kad līderis viedtālruņu, planšetdatoru un pulksteņu ražošanā mēģina pārliecināt sabiedrību nolikt tās malā Ziemassvētku laikā.

    Huawei #DāviniSevi (#BePresent) ir drosmīgs mēģinājums parādīt klientiem, ka vairumam no mums ir problēmas ar tehnoloģiju lietojamību un cilvēki tām ir pārāk pieķērušies. Ziemassvētku laikā ģimenei un pašiem tuvākajiem būtu jābūt visnozīmīgākajiem. Pie savām ierīcēm mēs varam atgriezties jebkurā brīdī, kamēr Ziemassvētkos labāk pievērsties attiecību veidošanai ar mīļajiem. Viedtālruņi un citas ierīces viennozīmīgi kļuvušas par neatņemamu mūsu dzīves sastāvdaļu un Huawei negrasās to mainīt. Tomēr ir noderīgi nolikt telefonu malā, lai pilnībā izbaudīt Ziemassvētku atmosfēru.

    Reklāma

    Pagājušogad Huawei piegādāja 100 miljonus viedtālruņu globālajā tirgū. Tās neapšaubāmi ir lieliskas ierīces, kas ar savu dizainu un tehnoloģiskajiem sasniegumiem vilina ne mirkli tās neizlaist no acīm.

    #DāviniSevi ir ļoti interesants sauklis šā gada tehnoloģiju ražotāja kampaņai, kas tiks īstenota 26 Centrālās un Ziemeļeiropas valstīs.

    https://www.youtube.com/watch?v=yRoE0d0YL58

    Svētku kampaņas galvenais elements ir skaistais reklāmas video, ko veidojusi labi zināmā, Izraēlā bāzētā Leomek Hatoda aģentūra. Reklāma trāpīgi demonstrē mūsdienu problēmu, kad viedierīces dominē mūsu ikdienā. Tās galvenais varonis, mazs puisītis, nemanāmi pievērš savas ģimenes uzmanību Ziemassvētku svinību sākumam. Citi mājas iemītnieki to pat nemana, jo aizrāvušies ar saviem viedtālruņiem. Tikai ar simbolisku Ziemassvētku eglīšu gaismiņu iedegšanos viedtālruņi un mammas MateBook tiek nolikti malā. Ģimene beidzot sanāk kopā uz svētku vakariņām. Saukļa vēsts ir vienreiz gadā nolikt viedtālruni malā un padarīt Ziemassvētkus saviem tuviniekiem īpašus.

    Citās kampaņas reklāmās Huawei iesaista arī zīmola vēstniekus. Reklāmās piedalīsies Minhenes “Bayern” futbolists Roberts Levandovsksis (Robert Lewandowski) un Čehu hokejists Jaromīrs Jāgrs (Jaromír Jágr).

    #DāviniSevi kampaņa jau redzama TV ekrānos, vides reklāmas, internetā un sociālajos medijos. Kampaņā piedalīsies arī slavenības un viedokļa līderi.

    Visdrīzāk neviens negaidīja šādu ideju no Huawei Ziemassvētku kampaņas. Elektronikas ražotājs uzsver, kam būtu jābūt mūsu prioritātei. Mobilās ierīces ir neatņemama mūsu ikdienas sastāvdaļa, bet tām nevajadzētu būt par šķērsli attiecībās ar tuviniekiem.

    Tomēr mums arī jāatceras, ka tieši viedtālruņi un planšetdatori palīdz ērti sazināties ar ģimeni un draugiem, kas aizvien biežāk atrodas vairāku tūkstošu kilometru attālumā. Šādos brīžos mēs ļoti novērtējam iespējas, ko sniedz augstās kvalitātes Huawei ierīces.

    P.S. Raksts tapis sadarbībā ar Huawei.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    7 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Lapsinieks
    21.12.2016 09:54

    nu i prasības tam Artim attiecībā uz zsv dāvanām…

    Kristaps Skutelis
    21.12.2016 10:11
    Reply to  Lapsinieks

    Viss, tagad būs mieriņš uz kādu laiciņu. Artis man mīļš, nevaru gada beigās neapdāvināt :)

    x
    21.12.2016 09:58

    manuprāt, vecie labi promouteri kas plosās komentāros, tomēr spēj biežāk izraisīt uzmanību un uzticēšanos savam viedoklim, nekā aģentūras, kas ražo sīrupainus video. protams, es runāju tikai par sevi.

    Lapsinieks
    21.12.2016 10:02
    Reply to  x

    man liekas, ka tagad ir TAS mirklis (Tu lūdzi atgādināt)

    Juris Kulbergs
    21.12.2016 12:05

    Interesanti, ka saukli #BePresent var vēl dažādi tulkot, piemēram, #EsiKlātesošs, #Piedalies utt., bet tas joprojām atbilst kampaņas idejai, kopā būšanai.

    e
    22.12.2016 09:41
    Reply to  Juris Kulbergs

    Pēc kampaņas apraksta, man tevis minētie arī liekas atbilstošāki.
    Jo doma jau ir neaizrauties ar telefonu, izbaudīt mirkli ar draugiem un ģimeni.
    DāviniSevi – neveiksmīgs lokalizējums. Iesaiņo sevi, piespraud banti un uzdāvini kādam :)

    wils
    21.12.2016 12:45

    Cilvēki, kas lieto Huawei produktus, aizmirst par Ziemassvētkiem. – Vai tāds ir reklāmas moto?

    Reklāma