Reklāma

2017. gadā tiks uzņemti 1.2 triljoni (1 200 000 000 000) fotogrāfiju

Jaunākie raksti

Pirmie lietotāji tikuši pie “Twitter” ierakstu labošanas funkcijas

Pēc gadiem ilgiem lietotāju lūgumiem un vēl vairāku mēnešu sagatavošanās procesa "Twitter" beidzot piepilda daudzu twiteristu sapni un oficiāli...

Audi iepazīstina ar pēdējo R8, kas izmantos iekšdedzes dzinēju

Vācu autoražotājs Audi iepazīstinājis ar pēdējo R8 superauto modeli, kas izmantos iekšdedzes dzinēju - gatavojoties pārejai uz elektroauto, Audi...

Apple Music straumēšanas servisā pieejami jau 100 miljoni dziesmu

Oktobra sākumā mūzikas straumēšanas serviss Apple Music sasniedzis visai zīmīgu atzīmi, jo servisā tagad pieejamas vairāk nekā 100 miljoni...

Īlons Masks atkal izsaka piedāvājumu iegādāties “Twitter”

Šajā pavasarī un vasarā gan ikviens Īlona Maska fans, gan nīdējs varēja sekot līdzi viņa juceklīgajiem lēmumiem saistībā ar...

Hyperice Hypervolt 2 masāžas pistoles apskats

Hyperice Hypervolt 2 ir masāžas pistole, kas ir viens no pašmasāžas veidiem. Šāda masāžas pistole ļauj mājās paveikt to...

Skaitļi ir nepielūdzami – uz mūsu planētas mīt jau gandrīz 7.5 miljardi cilvēku, 5 miljardiem ir telefoni, aptuveni 80% telefonu ir kameras. Konservatīvi aprēķini liecina, ka ja kaut katrs ceturtais planētas iedzīvotās uzņem 3 fotogrāfijas dienā, gada laikā tas nodrošinātu vienu triljonu uzņemtu fotogrāfiju.

Tiek uzskatīts, ka katru gadu digitālo fotogrāfiju skaits aug par aptuveni 9%, piemēslojot gandrīz neaptveramu atmiņas apjomu. Aptuveno digitālo fotogrāfiju aizņemto vietu ir neiespējami aplēst, jo JPG fotodatnes izmēri ir no pāris megabaitiem līdz vairākiem desmitiem un pat simtiem megabaitu, ja tiek glabātas tā dēvētās RAW fotodatnes.

Pēdējo pāris gadu laikā arvien lielāku pienesumu dod viedtālruņi. 2015. gadā aptuveni 40% fotogrāfiju tika uzņemti ar viedtālruņiem, DSLR fotoaparāti bija atbildīgi par 31%, tā dēvētie point-and-shoot – 25%. Flickr fotogrāfiju uzglabāšanas servisā pēdējos piecus gadus populārākais fotoaparāts ir iPhone.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma