Pēc ASV prezidenta vēlēšanām izskanējis viedoklis, ka Facebook News Feed, Twitter un citos modernajos ziņu izplatīšanas kanālos bijušas neskaitāmas melīgas ziņas, kas varētu būt ietekmējušas prezidenta vēlēšanas. Šāda veida ziņas tiek radītas, lai ģenerētu ienākumus no reklāmām, bet tās nav saistāmas ar patiesām, faktos balstītām ziņām.
Facebook darbinieki izveidojuši darbagrupu, kas apgalvo, ka Marka Zakerberga izteikumi par Facebook News Feed nav precīzi, jo Facebook News Feed redzamais saturs daudz biežāk būtu uzskatāms par nepatiesu vai pat melīgu. Facebook darbagrupā iesaistījušies vairāki desmiti uzņēmuma darbinieku, kas veiks izmeklēšanu par Facebook News Feed redzamo saturu.
Pagaidām Zakerbergs un vairāki vadošie Facebook darbinieki uzskata, ka ir smieklīgi uzskatīt Facebook News Feed mazo melīgu ziņu skaitu par vēlēšanas ietekmējošu spēku. Zakerbergs iepriekš uzsvēris, ka melīgo ziņu skaits nepārsniedz 1%, tomēr nekas netiek minēts par melīgo ziņu lasījumu skaitu. Zināms, ka šādas ziņas ar skaļu virsrakstu lasa daudzi, bet ziņas atsaukumu gandrīz neviens nepamana.
Netiek pieminēta problēma – “Ģīmjgrāmatas” tendenciozā ziņu izvēle par labu Hilarijai!
ziņas feedā padod pēc tā ko postē tavi draugi, tavi paraumi, intereses
pat ja H bija vairāk zinās, tad tāpēc ka vairāk bija usa TV kanālos, ko savukārt šārēja uz Fb
Skandāls bija par to, ka varētu būt piestrādāts, lai par H būtu vairāk. Un par T sliktais.