Reklāma

Zakerbergs: tikai 1% no Facebook redzamajām ziņām ir nepatiesas

Jaunākie raksti

Kriptovalūtu tirdzniecības platforma “Coinbase” kļuvusi par publisku kompāniju

Kriptovalūtu tirdzniecības platforma "Coinbase" vakar, 14. aprīlī, oficiāli kļuva par publisku kompāniju. Uzņēmuma akcijas ar apzīmējumu "COIN" tagad kotējas...

Prezentēti Audi Q4 e-tron un Q4 Sportback e-tron elektroauto

14. aprīlī Audi Progresa svinību dienā zīmols prezentēja savus pirmos kompaktā izmēra SUV modeļus – Audi Q4 e-tron un...

“Adidas” kopā ar “Lego” izstrādājuši atraktīvus skriešanas apavus

Kompānija "Adidas", vēloties savā sporta apavu klāstā ienest vēl kādas svaigas vēsmas, izveidojusi sadarbību ar nevienu citu kā "Lego",...

Sony izziņojis jaunos Xperia 1 III un Xperia 5 III viedtālruņus

Jaunais Sony Xperia 1 III un Xperia 5 III ietver īpašas fotografēšanas funkcijas un iepazīstina ar pasaulē pirmo maināmo...

Latvijas IT uzņēmums D8 Corporation investēs 2 miljonus eiro, lai veicinātu pakalpojumu eksportu uz Tuvajiem Austrumiem

Finanšu programmatūras izstrādātājs un ieviesējs D8 Corporation finanšu tehnoloģiju produktos un jauna pārdošanas un servisa biroja izveidē Tuvajos Austrumos...

Facebook izveidotājs Marks Zakerbergs ir noliedzis izskanējušās ziņas, ka Facebook varētu būt ar nepatiesu jaunumu izplatīšanu būtiski ietekmējis ASV prezidenta vēlēšanu iznākumu. Facebook News Feed tiek demonstrētas ne tikai patiesi jaunumi, bet arī nepatiesas ziņas, kas saista lasītājus un pelna ar reklāmām.

Zakerbergs uzsvēris, ka 99% Facebook redzamo ziņu ir autentiskas, tikai pavisam neliela daļa ir uzskatāma par nepatiesām, kas veidotas peļņas gūšanai. Tomēr šāda veida nepatiesās ziņas nav tikai par politiku, bet arī par slavenībām, dažādiem notikumiem u.tml., tāpēc tās nevarētu ietekmēt ASV prezidenta vēlēšanas.

Jau šobrīd Facebook ir iespēja ziņot par šāda veida nepatiesām ziņām, tiek solīts, ka Facebook uzlabos dažādus iebūvētos filtrus un pārskatīs reklāmu sistēmas darbību, lai nepieļautu nepatiesu ziņu izplatību. Vienlaikus Zakerbergs norāda, ka Facebook ir rosinājis vismaz 2 miljoniem ASV iedzīvotāju piedalīties vēlēšanās.

Trampa ievēlēšanā tiek vainots ne tikai Facebook, bet arī Twitter.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
1 Comment
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
edgars

Ziņu skaits ir viens, bet svarīgāks ir apjoms.
Tā viena feikā ziņa var būt sasniegusi vairāk cilvēkus nekā teiksim 10 īstās. Kas ir ticami, jo cilvēki aktīvi ‘šēro’ skaļus, skandalozus virsrakstus.
Daudz ir tādi piemēri, kad pēc nepatiesas ziņas seko tās atspēkojums, kurš sasniedz daudz mazāku atsaucību.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: