web analytics

Alphabet atdala pašbraucošo automašīnu biznesu, grasās uzņemt apgriezienus

Jaunākie raksti

“Twitter” vadītājs Džeks Dorsijs savu pirmo tvītu radījis kā NFT un izlicis izsolē

Laiks skrien straujiem soļiem, un 21. martā apritēs veseli 15 gadi kopš "Twitter" izpilddirektors Džeks Dorsijs (Jack Dorsey) uzrakstīja...

Samsung un Mastercard kopā izstrādā biometrisko bankas karti

Tehnoloģiju uzņēmums Samsung ir paziņojis par sadarbības noslēgšanu ar maksājuma karšu uzņēmumu Mastercard, lai veidotu speciālu karti ar tajā...

“Porsche” prezentē elektrisko “Taycan Cross Tourismo” modeli

"Porsche" oficiāli prezentējis ražošanas versiju "Taycan Cross Tourismo" modelim - runājot vienkāršāk, tā ir praktiskāka un lielāka izmēra versija...

ASUS TUF GAMING GeForce RTX 3060 Ti OC videokartes apskats

Jaunās GeForce 30 Series videokartes Nvidia prezentēja vēl pagājušā gada septembra pašā sākumā, pagājis pusgads, un jaunumi joprojām nav...

Vai saules paneļi uz jumta atmaksājas? Pieredzē dalās Jānis Kronbergs

Klāt pavasaris un daudzi jau labprāt tīksmīgi pasildās saulītē, pirms sākusies īstā sauļošanās sezona. Taču daži saules gaismu izbauda...

Google mātesuzņēmums Alphabet ir uzsācis atdalīt pašbraucošo mašīnu projektu no eksperimentālās X divīzijas, tādējādi uzsverot šīs jomas svarīgumu. Pašbraucošās automašīnas drīzumā iegūs paši savu biznesa novirzienu ar atdalītu finansējumu, tehnoloģiju izstrādi un mārketingu.

Šis ir pirmais signāls, ka Alphabet grasās uzsākt komerciālu pašbraucošu automašīnu darbību. Tiek norādīts, ka mašīnas nebūs pabeigtas vēl vismaz pāris gadus, bet tehnoloģiju eksperti pagaidām uzskata, ka pašbraucošas automašīnas nebūs gatavas doties ielās vēl vismaz piecus līdz desmit gadus.

Alphabet plānos ir uzsākt sadarbību ar autoražotājiem, piedāvājot jau gatavu programmatūru pašbraucošu automašīnu darbības nodrošināšanai. Visticamāk, Alphabet nekad neražos savas mašīnas, kas ir tikai loģisks solis. Tieši šo pašu ceļu iet Apple, lai arī no Apple neviens oficiāls vārds par automašīnām nav dzirdēts.

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
6 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skābene

Šī tehnoloģija manā skatījumā ir vairāk noderīga sabiedriskajam transportam, nevis privātajam auto, kas sniedz braukšanas prieku.
Daudzkur pasaulē jau ir bezpilota metro, vilcieni, un cits sabiedriskais transports. Piemēram, Rīgas satiksme varētu ieekonomēt baisu naudu, ja autobusi pēkšņi sāktu braukt paši.

x

cik tās šoferu algas tur veido….lūk, ja Bemhena un RS valdes vietā noliktu xiaomi telefonu, rezultāti pat uzlabotos, bet izmaksas – saruktu neizmērojami.

Skābene

Nu nesaki vis, par ieekonomēto varētu mierīgi 10kāršot vadības algas! :)
Piemēram, BalticTaxi varētu naudu ar lāpstām grābt, ja nebūtu algas jāmaksā!

Artis Markots

Braukšanas prieks ir labi ja 10% laika – pārējais neatgriezeniski zaudēts dārgais laiks. Es labprāt mašīnā darītu ko lietderīgāku kā grozīt stūri. Prieks ir izbraukt pa ainavisku ceļu vai trasi, bet cik daudz laika mēs to darām?

Lapsinieks

tālab vajag censties iekārtot savu dzīvi tā, lai pēc iespējas mazāk būtu pa tukšo jābraukā – piemēram, dzīvo vienā pilsētas malā, bet darbs – otrā.

Skābene

Es jau gaidu pirmo sniegu, kad varēs vakarpusē bezjēdzīgi tērēt laiku un griezt saulītes pa stāvlaukumu! Šausmīgi nepraktiski izmantots laiks, bet vismaz mājās atnāc smaidīgs, ja vien nenoloki kaut ko pret apmali! :)

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: