Web Analytics
More
    Reklāma

    Latvijā interesantā veidā prezentēts jaunais Seat Ateca krosovers

    Jaunākie raksti

    22. oktobrī, rallija “Latvija 2016” ietvaros, ikviens interesents bija aicināts sēsties pie apvidus auto Seat Ateca stūres un izmēģināt braucienu ar aizlīmētiem logiem – paļaujoties tikai uz 360 grādu kamerā redzamo. Kamēr par patīkamo atmosfēru rūpējās pasākuma vadītājs Normunds Avotiņš, paraugdemonstrējumus ar jauno Seat modeli sniedza īpašais viesis Reinis Nitišs.

    Arī 23. oktobrī no plkst. 12.00 līdz 16.00 katram, kurš apciemos Biķernieku trasi, būs dota iespēja pārliecināties par Seat Ateca drošības sistēmas augsto kvalitāti. Kā viena no 4,36 metrus garās Ateca aprīkojuma iespējām ir pilns elektronisko drošības asistentu komplekss (adaptīvā kruīza kontrole, Front Assist, Traffic Sign Recognition, Blind Spot Detection, Rear Cross Traffic Alert, Top View Camera, Traffic Jam Assist u.c.). To prezentācijas laikā atzinīgi novērtējuši virkne Latvijas rallija titulēto vecmeistaru, piemēram, Harri Rovanperä un Alekey Lukyanuk.

    Reklāma

    SIA “Autobrava” direktors Andris Sivickis stāsta, ka “Jaunā SEAT Ateca ir radīta, lai pārvērstu ikdienišķo par mazliet neikdienišķu. Tā ir pilsētas videi atbilstošas jaudas automašina, kas nodrošina patīkamu braukšanu un ērtu iekļaušanos satiksmē un piedāvā visprogresīvākās tehnoloģijas, kas palīdzēs Jums novērtēt katras dienas burvību. Aso līniju virsbūve zem sevis slēpj tādu pašu modulāro platformu, kas ir dārgākajai VW Tiguan, tāpēc ir patiešām iekārojams modelis.”

    Seat Ateca ir konstruēts uz Volkswagen plaši lietotās modulārās platformas MQB, un šī reālās pilsētvides apvidus auto bāzes modelim ir 1 litra trīs cilindru turbodzinējs, kas spēj attīstīt 116 zirgspēkus un strādā pārī ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu. Šāds modelis Latvijā pieejams, sākot no 19 990 EUR. Tomēr, Ateca iespējamas arī tādas spēka pārvada iespējas kā piemēram, 4Drive pilnpiedziņa, savukārt, kā alternatīvu manuālajai transmisijai, iespējams izvēlēties septiņu pakāpju DSG pārnesumkārbu.

    Automobiļa komplektācijā 1 litra motoru var mainīt uz 1,4 litru turbodzinēju ar 150 ZS, kas apgādāts ar divu cilindru atslēgšanas funkciju brīžiem, kad slodze ir minimāla. Citas motorizācijas opcijas – 1,6 litru dīzelis ar 115 ZS, kā arī 2 litru TDI motors ar 150 vai 190 zirgspēkiem.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Jānis
    24.10.2016 08:38

    “1 litra trīs cilindru turbodzinējs” – tas izklausās tik, tik bēdīgi :(

    24.10.2016 08:40
    Reply to  Jānis

    Tāda nu ir tā skaudrā realitāte šobrīd.

    x
    24.10.2016 09:43
    Reply to  Jānis

    Pie tam norāda jaudu, bet “aizmirst” par griezes momentu, kas ikdienas braukšanai ir raksturojošāks parametrs.

    P.S. Alekey ir Aleksey vai Alexey, webos ir abas rakstības formas

    Reklāma