Web Analytics
More
    Reklāma

    Qualcomm Vācijā un Francijā uzsāk tiesvedību pret Meizu

    Jaunākie raksti

    Jūnijā Qualcomm iesniedza sūdzības par Meizu patentu pārkāpumiem Ķīnā, tomēr bija jau skaidri saprotams, ka šajā valstī kaut ko panākt pret patentu nosacījumu pārkāpējiem būs gandrīz neiespējami. Meizu esot pārkāpis vairākus Qualcomm patentus, kas saistīti ar 3G un 4G sakaru izmantošanu.

    Šobrīd Qualcomm ir uzsācis tiesvedību pret Meizu Vācijā, Francijā un ASV, jo Meizu šajās valstīs pārdod viedtālruņus, kas ļauj sākt tiesvedību pret Meizu ārpus Ķīnas. Tieši šī iemesla dēļ ne ASV, nedz arī Eiropas valstīts nav oficiāli uzsākta Xiaomi viedtālruņu tirdzniecība.

    Reklāma

    Qualcomm pārstāvji norāda, ka Meizu nav vēlējies pārrunu ceļā risināt licencēšanas pārkāpumus un godprātīgi samaksāt par izmantotajiem patentiem. Lai arī Ķīnā Qualcomm neko nav spējis panākt, tomēr ASV un Eiropā Qualcomm ir lieliskas iespējas nedaudz papurināt vienu no veiksmīgākajiem tā dēvētajiem Ķīnas viedtālruņu ražotājiem.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    14 komentāri
    vecākie
    jaunākie novērtētākie
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Krotow
    17.10.2016 15:49

    Zināmā mērā cīņa ar vējdzirnavām. Ķīnas un vispār Dienvidaustrumāzijas reģiona ražotāji nekautrējas klonēt arī viens otru un iespēja nopirkt 5x klonētu ķīnieti ar cenas samazināšanas “optimizāciju” katrā klonēšanas ciklā ir vairāk kā reāla.

    Daris
    17.10.2016 15:59

    Pirmkārt, kāpēc “tā devētajiem”,
    otrkārt, tā saucamā klonēšana ir sens amatniecības princips, jo kāpēc vienmēr izgudrot velosipēdu, kad no tā var izvairīties,
    bet treškārt,
    nu nav taču adekvātas tās estabilized ražotāju cenas 700- 1000 eiro par mazu četrkantainu verķi ar specifiskām funkcijām gluži adekvātas.

    Vivo
    17.10.2016 22:30
    Reply to  Daris

    Lai gan sākotnēji var šķist, ka populāro zīmolu cenas ir neadekvātas, tomēr.. Tajā cenā ir iekļautas nenormāli milzīgās izmaksas jauno funkciju un materiālu izstrādei, testēšanai, pielāgošanai u.t.t. Tad, kad tas viss ir izdarīts, rezultātu vari redzēt cenā. A ko darīt kopētājam? Paskatīties, kas tad “lācītim vēderā” un tikai noklonēt! Tāpēc arī izmaksas 3x zemākas.

    Lapsinieks
    18.10.2016 10:03
    Reply to  Vivo

    “Lai gan sākotnēji var šķist”… nē, tas nav sākotnēji – tas ir post factum, raugoties uz populāro zīmolu peļņas miljardiem.

    Daris
    18.10.2016 10:06
    Reply to  Vivo

    Tur jau tā lieta,
    ka izstrādes dublē viena otru un milzu summas paņem mārketings un bosu atlīdzību miljoni,
    kamēr ķīnieši nokopē un mārketings arī tik,
    cik internetā.
    Un no Samsung nupat redzam, ka milzu pētniecība nepasargā no nieka baterijas aizdegšanās krutākajai ierīcei.

    Plus, zemā cena pie normālām specifikācijām pati par sevi ir ierīces labākais mārketings:)

    18.10.2016 10:09
    Reply to  Daris

    Nerunā muļķības!

    Daris
    18.10.2016 17:19

    Neizrunājies, puis!
    Tas, ka šīs kompānijas ir ieguldījušas miljardus, ir acīmredzami.
    Tāpat ir saprotamas piem.Samsunga vēlmes caur dārgu reklāmu iestāstīt pircējam, ka labāk pirkt ir viņu, ne Aples tikpat dārgo, lai arī labi nopakoto, verķi.
    Bet tas nemazina manas kā patērētāja simpātijas pret ĶTR kompānijām kas [gandrīz] to pašu piedāvā par daudz mazāku naudu.

    18.10.2016 18:31
    Reply to  Daris

    Vairumā gadījumu viņi piedāvā tikai ļoti mazu daļu no tā ko (par lielu naudu) piedāvā tā saucamie A zīmoli. Cita lietai vai patērētājs to vispār saprot.

    Daris
    18.10.2016 20:34

    Nu ja no tehnoloģiju attīstības viedokļa,
    bet patērētājs lietotajs ir sava budžeta ierobežots.
    Nupat pasūtīju Xiaomi Mi4c par ~100.eiro (plus LR PVN? un nafig) iz ĶTR.
    Man tas ir deal un ne nopirkt šos par pilnu cenu.

    Kaspars
    19.10.2016 11:11

    Kristap, padalīsies ar to lielo daudzumu, ko piedāvā A brendi un nespej Ķīnas brendu piedāvajumi? Būtu interesanti, ko cilvēks lietojot kādu meizu vai xiaomi zaudē salīdzinot ar A brendiem.

    19.10.2016 11:48
    Reply to  Kaspars

    Oi, daudz ko. Garantijas vai to paplašinājumus (kā, piemēram, Galaxy Care), atbalstu (fiziskos veikalos), satura pakalpojumus (Apple iTunes un iBooks veikali), plašu aksesuāru ekosistēmu, citus noderīgus pakalpojumus (Apple Pay vai Samsung Pay), dzelžu specifiskas fīčas (irbulis Samsung gadījumā) u.c.

    Lapsinieks
    19.10.2016 11:53

    Tu domā to irbuli iekš tā sprāgstošā, kas 50/50 var nogremdēt visu biznesu kā tādu? Satura pakalpojumiem gan nav ierobežojumu “as long as you pay”. Vienīgais vēā ņemamais arguments kam pievienojos ir GARANTIJA.
    Kas attiecas uz visu tiesāšanos, tad jāsaprot, ka tas viņiem ir sports un leverage attiecībā uz trešajām pusēm. Un mārketings. Ziņa, ka apple isūdz tiesā X ir PR ziņa. Viss pārējais ir otršķirīgs: iespējamie riski kaut ko nop****ījot tiek izvērtēti un iekļauti izmaksās. Nav tur muļķu, kas kaut ko uzcep pēc svešas receptes un tad bola neizpratnē acis.

    x
    19.10.2016 11:58
    Reply to  Lapsinieks

    ikurāt kā sportā – ja cīnies ar čempionu, pat zaudējot, tas jau izceļ tevi no lielā pretendentu pūļa.

    ir cilvēki, kuriem patīk doma par A brendiem.

    ka tik nav kā pasakā par slimo, kas veselo nes un gudras kompānijas visdrīzāk pārorientēsies pilnībā uz ideju un patentu tirgošanu, jo amatnieku pasaulē netrūkst, nav lielas jēgas ar tiem sacensties.

    Lapsinieks
    19.10.2016 12:11

    Bet ko jūs gribat – tā ir jūsu patērētāju IKEAiskā domāšana – tur arī viss ir lēts, bet dizains nozagts no slavenākajiem skandināvijas dizaineriem. Ir cilvēki, kas vienmēr pirks oriģinālu un ir cilvēki, kas vienmēr pirks to, kas lētāks. Kamēr tas ir balansā – izdzīvot var gan vieni, gan otri – nekas diži nemainīsies.

    Reklāma