Web Analytics
More
    Reklāma

    Prezentēts jaunais Volvo V90 Cross Country

    Jaunākie raksti

    Premium segmenta autobūves uzņēmums Volvo Cars prezentēja ilgi gaidīto V90 Cross Country modifikāciju, tādējādi noslēdzot 90. sērijas modeļu klāstu.

    Kopš pirmā Cross Country modeļa laišanas klajā pirms nepilniem 20 gadiem Volvo Cars tiek iekļauts tādu auto kategorijā, kas vienlīdz labi tiek galā ar jebkādu braucamo virsmu jebkādos laikapstākļos un kurā arvien lielāku atzinību izpelnās Cross Country modeļi.

    Reklāma

    Volvo Cars Cross Country modeļi pilnveido šo būtisko zviedru autoražotāja portfeļa daļu, luksusa segmenta automobiļu pircējiem arvien biežāk izvēloties dzīves stilu, kura pamatā ir pieredze un kas reizēm liek novirzīties no iemītajām takām.

    “V90 Cross Country ir aizguvis V90 eleganci un pārveidojis to par paaugstinātas pārgājības automobili, kas garantē drošību, komfortu un veiktspēju spēcīgā un aizraujošā veidolā,” saka Volvo Cars grupas prezidents un izpilddirektors Hokans Samuelsons (Håkan Samuelsson).

    Zviedrija, kur ziemas ir ārkārtīgi aukstas un vairāk nekā 77 procentus valsts teritorijas sedz meži un ezeri, ir lieliski piemērota vide, lai izstrādātu un pārbaudītu ekstrēmas izturības automobiļus, kas spēj vienlīdz labi pārvietoties jebkādos laikapstākļos. Šī smagā darbā gūtā specializācija ir nozīmīga Volvo Cars mantojuma daļa, par ko liecina autoražotāja Cross Country modeļu klāsts.

    “Mūsu automobiļi ir izslavēti ar savu drošību, jaudu un izturību. Ar pilnpiedziņu, paaugstinātu klīrensu un gan komfortam, gan kontrolei radītu šasiju, kas piemērota jebkādiem laika un ceļa apstākļiem, jaunais V90 Cross Country modelis piešķir daudzpusīgajam V90 universālim dēkaiņa garu,” apgalvo Volvo Cars Pētniecības un attīstības nodaļas vecākais viceprezidents Dr. Pēters Mertens (Peter Mertens).

    No slepenajiem testēšanas objektiem Zviedrijas ziemeļu spelgoņā, kur temperatūra nereti pazeminās līdz -40°C, līdz Arizonas tuksneša svelmei, kur Volvo Cars īsteno augsto temperatūru testēšanas programmu — V90 Cross Country ir radīts, lai izturētu.

    Aiz V90 Cross Country robustās ārienes, kas nepārprotami izceļas pūlī, slēpjas bagātīgs salona aprīkojums, piedāvājot tādu luksusa līmeni, kas šajā segmentā ir reti sastopams, apvienojot visas savienojamības un izklaides iespēju priekšrocības, kas tika iekļautas jaunajos S90 un V90, tostarp augstākās klases audiosistēmu ražotāja Bowers & Wilkins izpildījumā.

    V90 Cross Country ārējā dizaina elementi liecina par automobiļa iespaidīgajām un dinamiskajām spējām, vienlaikus piedāvājot iespēju izvēlēties gan robustas, gan elegantas nianses.

    “Volvo Cross Country dizaina izstrāde nav vien stilizēšanas uzdevums vai darbs ar plastmasu; tā balstās uz patiesām spējām. Volvo V90 Cross Country piedāvā pārsteidzošu un intriģējošu kombināciju, apvienojot spēcīgu un jaudīgu ārieni ar greznu skandināvu salonu. Tas papildinās Volvo Cross Country tradīcijas ar jaunu recepti: spēcīga apvidus automobiļa spējas īpaši elegantā, izsmalcinātā, pielāgotā, universālā veidolā,” skaidro Volvo Cars Dizaina nodaļas vecākais viceprezidents Tomass Ingenlats (Thomas Ingenlath).

    Jaunais V90 Cross Country modelis paceļ šo vispāratzīto segmentu jaunā līmenī, kam iedvesma aizgūta no komforta apsvērumiem. Modeļa ražošanu ir plānots uzsākt šoruden Volvo Cars Torslandas ražotnē, Zviedrijā.

    Komentējot oficiālo ziņu, Mūsa Motors Rīga un oficiālās Volvo pārstāvniecības vadītājs Latvijā Roberts Ozoliņš, atzīmē, ka šim modelim Latvijā ir liels tirgus potenciāls. Priekšgājējs, leģendārais Volvo XC70, vēsturiski ir bijis viens no mūsu pārdotākajiem modeļiem, V90 Cross Country ir pilnīgi jauns šī veiksmes stāsta turpinājums ar svaigu un greznu skatījumu, nezaudējot paaugstinātas caurgājamības īpašības.

    Volvo oficiālais pārstāvis Latvijā ir SIA Mūsa Motors Rīga, kas dibināta 1993. gadā un ir viena no pirmajām kompānijām, kas sāka nodarboties ar dažādu marku jaunu un mazlietotu automašīnu tirdzniecību. Šobrīd uzņēmums Mūsa Motors Rīga veic jaunu Volvo automobiļu tirdzniecību, plaša spektra, augstas kvalitātes auto remontdarbus, kā arī nodarbojas ar rezerves daļu tirdzniecību.”

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    13 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Kaspars
    22.09.2016 18:02

    No ārpuses ir volvo kā volvo, man vairāk interesētu salona inovācijas (vai to trūkums)

    Aigars
    22.09.2016 21:42

    Cena Latvija?

    23.09.2016 08:49
    Reply to  Aigars

    Auto tikko prezentēts un Mūsa motors vēl nevar nosaukt cenu. Skatos, ka “parastais” V90 maksā sākot no aptuveni 50 tūkstošiem eiro.

    Janis Zarins
    23.09.2016 10:35

    Esmu MM Rīga klients…par šo auto interesējos no S90 un V90 prezentācijas Rīgā un no pārdevēju puses ir info., ka šī auto cena būs līdzīga XC 90 cenai,…tā kā nekas lēts nebūs…. diemžēl :(

    bombelats
    23.09.2016 00:42

    Lasot rakstu, rodas sajūta, ka Volvo joprojām ir zviedru auto.

    burger
    23.09.2016 08:59
    Reply to  bombelats

    Un kas tev liek domāt kā tā nav?!

    23.09.2016 09:30
    Reply to  burger

    Jo pieder ķīniešiem.

    burger
    23.09.2016 09:36

    Volvo ir vairāk zviedru auto, nekā apple amerikāņu telefons!
    Kāda atšķirība kas kam pieder, bet kur ko ražo gan ir nozīme.

    burger
    23.09.2016 09:42
    Reply to  burger

    Tik pat labi var teikt ka Jaguar un Range rover ir sūdi jo pieder indiešiem???? Kas ir kvalitātes kritērijs???

    bombelats
    23.09.2016 10:16
    Reply to  burger

    A kurš pieminēja, ka kāda no minētajām auto markām ir sūds?

    23.09.2016 10:43
    Reply to  burger

    Sūds varbūt būtu pārāk smags apzīmējums, bet Jaguar un (īpaši) Range Rover tik tiešām nav nedz uzticami, nedz labi nostrādāti automobiļi. Jā, arī tie, kas maksā >100 k eiro.

    bombelats
    23.09.2016 10:16
    Reply to  burger

    Un ja jau skatāmies no šāda skatu punkta, tad nav svarīgi kur ražo, bet kāds kontingents ražotnē strādā.

    Oskars
    24.09.2016 07:14
    Reply to  bombelats

    Tā jau aptuveni laikam ir . Ļoti daudz ko ražo ķinā , āzijā . Tikai dažādas kvalitātaes kontroles un samaksa vietējam strādniekam , Mums jau saka ,ka lielā nauda no ķiniešiem , bet zviedriem pilnīga rīcības brīvība . Nezinu kā īstenībā . Ar manu saprašanu tā…..kam pieder tas diktē un nosmeļ krējumu .

    Bet tāpat ir dzirdēts ,ka USA un sāk ražotnes pārcelt atpakaļ pie sevis ,max robotizēt .

    Man pietiekami būtiski kurai valstij pieder zīmols . Pamatā vados no politiskām simpātijām . Zviedru , vācu ,ķinas .. ….. preces mēģinu cik var ignorēt . USA , japāna , koreja ok

    Reklāma