Lietuvas tehnoloģiju konferences Switch! laikā, kas no 8. līdz 9. septembrim norisinās Viļņā, Uber paziņoja par sadarbību ar vienu no lietuviešu visstraujāk augošajiem start-up TRAFI, kas aplikācijas veidā lietotājiem piedāvā atrast ērtākos pārvietošanās risinājumus pilsētās. Jaunā sadarbība nozīmē, ka papildus TRAFI piedāvātajiem sabiedriskā transporta maršrutiem tagad, kā pārvietošanās līdzekli, būs iespēja izskatīt arī Uber piedāvāto pakalpojumu. Lai arī sākotnēji šis integrētais pakalpojums būs pieejams tikai Igaunijas un Lietuvas iedzīvotājiem, Uber potenciāli apsver to integrēt arī citās valstīs, kurās darbojas TRAFI, piemēram, Krievijā, Brazīlijā un ASV.
Vakar izskanējis paziņojums par to, ka Uber uzsāk sadarbību ar TRAFI, lai palīdzētu Baltijas iedzīvotājiem pārvietoties pa pilsētām, maksimāli samazinot visas iespējamās neērtības. TRAFI ir aizraujoša transporta aplikācija un viena no Lietuvas start-up čempioniem. Pateicoties TRAFI aplikācijai, jau šodien cilvēki var atrast gudrākus risinājums saviem ikdienas maršrutiem. Integrējot Uber API, TRAFI lietotāji drīzumā varēs atrast papildu iespējas, kā pārvietoties savās pilsētās. Turpmāko mēnešu laikā tiks strādāts, lai uzstādītu jaunās iespējas, kas palīdzētu savienot publiskā transporta piedāvātās opcijas ar Uber piedāvāto pakalpojumu, lai pārvietošanos pilsētās padarītu daudz uzticamāku, ērtāku un cenas ziņā draudzīgāku.
“Esam priecīgi paziņot par jauno sadarbību ar TRAFI. Abu uzņēmumu pamatā ir mērķis sniegt gudrākos un uzticamākos pārvietošanās risinājumus. Uzsākot sadarbību, mēs vēlamies sniegt Baltijas iedzīvotājiem iespēju pārvietoties savās pilsētās gudri, mazāk paļaujoties uz savu personisko automašīnu. Aizvien vairāk cilvēki nolemj bez vajadzības nelietot auto, un šodien uzsāktā sadarbība viņiem atvieglos izdarīt šo izvēli,” saka Enns Metsars (Enn Metsar), Uber Baltijas vadītājs.
“TRAFI mēs vienmēr esam tiekušies sasniegt visefektīvāko veidu kā pārvietoties pilsētā. Aktivizējot multimodālos risinājums, mēs ne vien sniegsim plašākas pārvietošanās iespējas, bet arī pārklāsim tās pilsētas daļas, kuras ir savienotas ar sliktāku publiskā transporta tīkla pārklājumu. Integrējot Uber šajā vienādojumā, cilvēkiem ir iespēja izvēlēties šo efektīvo pārvietošanās iespēju, tajā pašā laikā paturot iespēju izmantot arī publisko transportu,” saka TRAFI vadītājs Martins Gudonavičus (Martynas Gudonavicius).
https://www.youtube.com/watch?v=cos61fWmTsg
RS mājaslapā integrētais lietuviešu produkts ir diezgan murgains. interesanti, kā ir ar TRAFI…
TRAFI ir pašlaik sakarīgākais par brīvu ielādējamais Rīgas sabtransporta saraksts un plānotājs. Bonusā lietotāju čats par kontroles atrašanās vietām reālā laikā (tipa Waze zaķiem :) ).
tā kā man ir nemoderns Xcover ar pogām bez androīda – cik ērts tas TRAFI ir?
ps. ieraudzīju viņu webappu priekš kompjiem, patestēšu.
Ļoti ērts. Ir transporta saraksts, saraksts ar maršruta ierašanos laikiem tālākajās pieturās, uzspiežot laikam sarakstā, kartes, brauciena plānotājs utt.
tas viss ir pieejams arī RS lapā, bet tā ir reāli neērta. ir karte, ir laiki katrā pieturā, ir plānotājs. galvenais jautājums ir maršruta algoritms, papildjautājums, kāpēc nevar smuki pārslēgties uz karti ar tevis nosprausto maršrutu un pačolēt, kas vēl tur braukā. nu kas tā par loģiku, ja tu norādi brauciena sākumu un beigas, un tev piedāvā 3 pārsēšanās (protams, ka RS tas ir izdevīgi). tā vietā es pusstundu bakstoties viņu interģīmī atrodu, ka vajag aiziet trīs kvartālus tālāk un aizbraukt ar vienu transportu un nostaigāt vēl 500 metrus, kas pēc laika un naudas patēriņa sanāk ideāls variants. tas nemaz… Read more »
3 pārsēšanās vairs nav problēma. tam ir domāta stundas biļete.
divreiz dārgāk, ja neesi rīdzinieka kartes īpašnieks (nav nekas krimināls, bet tomēr). lēkāt no viena transporta otrā un vēl cerēt, ka tie brauks pēc grafika – nafig, ja es mierīgi ‘pīpējot’ varu aizbraukt ar vienu? būtu jāpārvar slinkums un jānoskaidro, kāda loģika būs ‘kompostierim’, ja man uz e-talona būs braucienu biļetes un laika biļetes – ja man jāiet pirkt atsevišķu, tas atkal sāk kaut kā apgrūtināt. bet poste bija par maršruta izskaitļošanas loģiku. lai arī braļukas leiši mūs saukā par zirgagalvām, jo mums viensētās bija populārs virs durvīm Jumja simbols, bet paši nedavelk līdz zirga smadzenēm RS lapā. TRAFI webapps,… Read more »
intereses pēc ievadīju vienu no pēdējiem maršrutiem.
OOOPS… THIS PAGE IS NOT AVAILABLE ANYMORE
WTF?
pēc šāda feila viņu javaskripts vairs nereaģē uz meklēšanu. reloads lapai palīdz uz vienu reizi un beidzas ar to pašu kļūdu. ērti? nav smieklīgi…
TRAFI webappu līdz šim neesmu lietojis. Androīda aplikācijai tāda gļuka nav. Aizraksti šamo suportam.
sākumā vēl notestēšu uz dažādiem kompjiem, brauzeriem un dažādiem provaideriem. par savējo kompi it kā esu drošs, bet vvz, labāk triple check. nafig gruzīt cilvēkus ar user side problēmām.
Londonā Uber ar ielīdis šāda veida aplikācijās.
Londonā tās aplikācijas ir reāli labas, jo visi Lindonas autobusi ir aprīkoti ar GPS, ko aplikācijas izmanto reāli nosakot pienākšanus laikus.
Lai kā tur būtu ar to lietotnes lietojamību, tad šī frāze “…aizraujoša transporta aplikācija…””varētu pretendēt uz gada nomināciju smieklīgākajos izteicienos.
mārhuetologi… cilpa ap kaklu arī ‘aizrauj elpu’…