Reklāma

Brīdina par uzlauztu Opera tīmekļa sinhronizācijas servisu

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Ielaušanās dažādos tīmekļa servisos notiek arvien biežāk, un šoreiz, diemžēl, cietuši Opera tīmekļa pārlūka sinhronizācijas servisa izmantotāji. Opera paziņojumā teikts, ka konstatēta ielaušanās tīmekļa pārlūka sinhronizācijas servisā, iespējams, urķi tikuši pie lietotāju pieteikšanās datiem.

Paziņojumā uzsvērts, ka Opera visas paroles glabā šifrētā veidā, tomēr tiek ieteikts lietotājiem nomainīt esošās paroles pret jaunām. Tāpat būtu ieteicams nomainīt visas paroles, kas bija saglabātas un tika sinhronizētas trešo pušu servisiem, piemēram, Twitter, Facebook u.tml. Tiek norādīts, ka vairumu no 350 miljoniem Opera klientu šis paziņojums neietekmē, jo tikai retais izmantojot tīmekļa pārlūka sinhronizācijas servisu. Tomēr aptuveni 1.7 miljoniem Opera lietotāju vajadzētu nomainīt visas paroles.

Šī gada sākumā Ķīnas investori piedāvāja norvēģu uzņēmumam Opera Software izpirkt uzņēmuma daļas par 1.2 miljardiem dolāru, tomēr darījums nenotika. Tika noslēgts darījums, kura summa ir divas reizes mazāka – 600 miljoni dolāru. Darījuma rezultātā norvēģu Opera Software nāksies meklēt citu uzņēmuma nosaukumu un to apstiprināt tuvāko 18 mēnešu laikā. Opera pārlūki tiek izmantoti aptuveni 2% no visām tīmeklim pieslēgtajām ierīcēm. Opera Mini vienmēr piedāvāja datu apjoma samazināšanu tīmekļa pārlūkošanai, un Opera Max rūpējās par viedierīču lietotņu radītās datuplūsmas apjomu samazināšanu.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma