Web Analytics
More
    Reklāma

    LeEco plāno ieguldīt 1.8 miljardus dolāru elektroauto ražotnēs

    Jaunākie raksti

    LeEco vēl aprīlī Pekinā notiekošajā autoizstādē pastāstīja par saviem plāniem veidot pašbraucošas, elektriskas automašīnas. LeEco izrādītajam mašīnas konceptam ir dots vārds LeSEE, automašīnai ir salokāma stūre un citi futūristiski risinājumi. Tiek plānots, ka LeSEE spēs sasniegt 210 km/h.

    Visticamāk, LeSEE nepaliks koncepta līmenī, jo LeEco ir paziņojis par 1.8 miljardu dolāru investīcijām elektroauto ražošanas rūpnīcu izveidē. Rūpnīcas atradīsies Ķīnā, un tiek ziņots, ka LeEco plānos ir gadā saražot 400 000 automašīnu, tādējādi tuvojoties Tesla plāniem.

    LeEco automašīnu rūpnīcas atradīsies vienkopus ar viedtālruņu rūpnīcām vietā, kas ieguvusi Eco Experience Park nosaukumu. Kopējās LeEco investīcijas Eco Experience Park ražotnēs būs vismaz 3 miljardi dolāru. Iespējams, ka LeEco gatavojas automašīnas ražot arī ASV, jo noslēgts sadarbības līgums ar Faraday Future. Faraday Future savas automašīnas ražos Lasvegasā.

    leeco-lesee-concept-2016-beijing-auto-show_100553358_h

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    5 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    12.08.2016 10:48

    Interesanti kā tas būs nākotnē… tagad gribam lētāku telefonu, paņemam ko nezināmāku no Ķīnas…
    Ar auto darīsim tā pat (savu dzīvību)?

    x
    12.08.2016 11:40
    Reply to  eldberg

    Nākotnē mēs vispār neko nezināsim par izcelsmes un ražošanas vietu. Tāpat arī par ražotāju. Būs nosacīti komunikācijas iekārta, pārvietošanās līdzeklis, mājoklis – pirmā līmeņa, otrā līmeņa – atkarībā no tā, kuru vari atļauties vai kas tev pienākas.

    Par Ķīnas auto – kas ir pieejams un ko var atļauties. Krievijā daudzi pērk chainauto, jo izvēle ir starp pašmāju ražojumiem, importētu lietoto un jaunu importa, kas montēta Krievijā (atceramies, cik šodien rubļi jāatdod par $/eur un ko tas izdarīja ar jaunu auto cenām). Cilvēks ir tāda radība – ja nevar atļauties labāku, pērk to kas lētāks un vieglāk pieejams. Ja mums būtu lielāka importa nodeva lietotajiem un vairāki ķīnauto saloni ar konkurējošām cenām, cilvēki pirktu.

    Krotow
    12.08.2016 12:20
    Reply to  x

    Tev nekas nepienākas. Vai nu ar K2 vai maksā. Citādi arī sabiedriskais transports būtu par brīvu. Un shēma – brauc ar to, ko vari atļauties – darbojās arī tagad.

    Tas ķīniešu verķis ir bez priekšējiem lukturiem. Tas tā kā būtu mājiens par pilnīgu pāreju uz autonomiem auto nākotnē? Tikai ceļus un ielas tad gan būs nopietni jānorobežo no pāri gājējiem.

    x
    12.08.2016 12:29
    Reply to  Krotow

    Atliktu man kļūt par varas pārstāvi un man daudz kas pienāksies :))

    Lukturi zem aizsarga, kas no ārpuses izskatās necaurspīdīgs, bet no iekšpuses gaismu laiž cauri. Sargā no lidojošajiem gājējiem.

    ProxyFromDeep
    12.08.2016 13:54
    Reply to  x

    “Pie mums” ar pastāvošo vērtību skalu tāda situācija ir gana nereāla .
    it sevišķi laikā kad ir holywar`i starp telefonu ar noapaļotām malām un kantaināku telefonu lietotāju grupām .
    Dzīvē šāda utopija pastāv – Japanā . bet Japānu salīdzināt ar pārējo pasauli ir tikpat korekti kā pnipi ar pirkstu līdzināt …

    Par tēmu – ļīdz šim šo LeEco neuzskatiju par “vērā ņemamu” ražotāju . nu nāksies nedaudz pasekot līdzi , kas un kā , jo izskatās ka potenciāls vai vismaz ambīcijas ir.

    p.s. ķīniešu auto visas detaļas ir oriģinālās ( c) :D

    Reklāma