BMW ir tikko publiski izziņojis savus elektro automašīnu veidošanas plānus. Līdz 2022. gadam tiek plānots izlaist jaunus i3 un i8 modeļus, kā arī baumas norāda, ka tiekot veidots jauns elektro automašīnas modelis, ko uzņēmuma iekšienē dēvējot par Project i20. Visticamāk, tas saņems i5 vai i6 oficiālo nosaukumu. Project i20 būšot pirmais vismaz daļēji autonomais auto no BMW.
Tiek lēsts, ka Project i20 modelis tiks piedāvāts ar vairākām dzinēju jaudām no 136 zirgspēkiem līdz pat 247 zirgspēkiem. Project i20 būšot izmēros lielāks par i3 modeli, kā arī tam tiks būtiski uzlabota aerodinamika. BMW paziņojis, ka autonomajiem mašīnu modeļiem būtu jānonāk tirdzniecībā ne vēlāk kā 2025. gadā.
BMW i3 otrās paaudzes automašīnas iznākšana tiek plānota ap 2022. gadu. i3 ārējais veidols tiks veidots no oglekļa šķiedras, bet šasija būs no alumīnija. BMW i8 otrajai paaudzei būtu jānonāk tirdzniecībā 2023. gadā. BMW plāno atteikties no hibrīddzinēja, tā vietā i8 iegūs elektrodzinējus ar aptuveni 750 zirgspēku kopējo jaudu un vismaz 500 kilometru nobraukumu ar vienu uzlādi.
Un kāda jēga no pašbraucoša auto. Ja negribu braukt pats, eju uz sabiedrisko transportu!
Viss braukšanas prieks jau slēpjas tieši tajā, ka tu pats kontrolē auto!
Nepiedračīts bardačoks, nav jāgaida, bet vienmēr pieejams, utt.
2025. gads var izrādīties stipri par vēlu. Pārējie autoražotāji bez liekas reklāmas jau testē elektriskos ar daļēju vai pilnīgu autonomiju.
nekas nav par vēlu. BMW nav tas auto, kuru pērk, lai tas brauktu pats. BMW pērk, lai baudītu auto vadīšanas prieku.
var izrādīties, ka 2025. gadā jau būs ceļi, pa kuriem drīkstēs braukt tikai autonomā režīmā, un perspektīvā savus autovadīšanas priekus vispār varēsi baudīt tikai speciāli tam atvēlētās vietās vai pilnīgas maznozīmes celiņos. tā ka BMW pareizi dara, ka neizlaiž autonomo tendenci no redzesloka.
Te interesanti, kā attīstīsies autonomie auto – kā atsevišķa auto klase bez vadītāja vietas (padomājiet tik – priekšā būs 2 atsevišķas komfortablas pasažieru vietas vai 3vietīgs dīvāniņš ar kafijas automātu uz paneļa!) vai tomēr saglabās vadītāja vietu, kas tiks bloķēta uz koplietošanas ceļiem. BMW varētu iet šo ceļu – kamēr pārējie apsmies to īpašniekus par nevajadzīgo stūri un pedāļiem, kas aizņem salonā derīgo vietu (gan jau var uztaisīt izbraucošus), tikmēr būmerists līdz poliganam grozīs tukšu stūri un ar muti taisīs motora burkšķus un bremžu kaucienus, bet jau ticis tur un aktivizējis draivera režīmu (gps apliecina, ka atrodas poligona teritorijā), varēs sajusties liels un varens!
Un daudziem ar vienkāršākiem auto nemaz nebūs šādas iespējas, ha!