Automašīnas bremžu enerģijas reģenerācijas sistēma “noķer” samērā lielu enerģijas apjomu, kas tiktu laist zudībā, bet Audi ir atradis vēl vienu pamatīgu enerģijas resursu – ceļa nelīdzenumus. Lai iegūtu enerģiju no automašīnas šūpošanās un kratīšanas, Audi ir izveidojis aktīvo piekari eROT, kas aizvieto ierastos amortizatorus ar nelīdzenumu radīto enerģiju “savācošiem”.
Audi pārstāvis norāda, ka jaunā amortizatoru sistēma pārvērš kinētisko enerģiju elektrībā. Amortizatoru sistēma veidota tā, lai katrs nelīdzenums, kas sašūpo mašīnu, tiktu pārveidots elektrībā, savākts un uzkrāts akumulatorā. Audi apgalvo, ka jaunā amortizatoru sistēma būs pietiekami efektīga, lai uz nelīdzena grants ceļa saražotu elektrību mašīnas klimata kontroles sistēmas darbināšanai. Pirmie Audi hibrīddzinēju modeļi ar eROT aktīvo piekari gaidāmi jau 2017. gadā.
Šādu piekari uzliekam visiem Rīgas trolejbusiem un varam lūžņos nodot “štangas” un ainavu kropļojošos vadus!
Tad jau pa Latviju varēs braukt ar elektroauto to nemaz nelādējot :D
“Šādu piekari uzliekam visiem Rīgas trolejbusiem un varam lūžņos nodot “štangas” un ainavu kropļojošos vadus!”
Pa PIGA ceļiem braucot varērēs uzkrāt elektrību un tirgot to.
Un interesanti, cik būs jāmaksā par to amortizātoru, kad viņš būs jāmaina….
Tur tak rakstīts, ka spēs saražot gana daudz, lai pa nelīzenu ceļu braucot darbinātu klimatkontroli,pie tam tas ir reklāmraksts (ņemam vērā, ka nav minēts, vai to klimatkontroli ir paredzēts darbināt karstā vasaras dienā, vai arī brīdī, kad āra jau ta pat ir gana labs klimats), tad par kādu štangu likvidēšanu vai braukšanu uz elektrības iet runa?? :D
Kārtējais taisnvirziena smadzeņu pālis, kas tekstā saprot tikau tur burtiski ierakstīto. Debiloīdu paaudze.
Nu nu, nesprēgā, gudrīt. Bet Kasparam varu pateikt, ka rune nekur neiet. :)
izņemot gadījumus, kad to kaut kur pasūta! :)
Nesaki, ko man jādara un es neteikšu, kur tev jāiet.
Šeit ir jāraud, nevis jāpriecājas, cik šādu amortizatoru nomaiņa maksās, veselu bagātību… Labi, mums nabagiem vēl kādus gadus šādi aprīkoti auto nebūs lietošanā. Var uzelpot!
gan jau ka varēs iemest vietā viltotās kayabas bez ģeneratoriem, varbūt pat tikai vienu, kā Latvijā mēdz ekonomēt.