Google kopā ar ik ceturkšņa finanšu rezultātiem ir izziņojusi Chromecast pārdošanas apjomus. Kopumā kopš pirmās paaudzes Chromecast iznākšanas pārdoti vairāk nekā 30 miljoni šo mazo video un skaņas pārsūtīšanas ierīču. Google vadītājs Sundars Pičai uzsver, ka maijā bija pārdoti 25 miljoni Chromecast, tātad pārdošana apjomi sākuši strauji kāpt. Google Chromecast ir budžeta klases HDMI ierīce, kas paredzēta straumēta video parādīšanai ar HDMI pieslēgvietu aprīkotā datora ekrānā vai televizorā.
Chromecast, manuprāt, ir viena no interesantākajām pēdējo gadu tehnoloģijām, kas ļauj “muļķtelevizoru” padarīt par visai viedu televizoru, un nosūtīt uz to gandrīz jebkuru filmu ar izšķirtspēju līdz 1080p. Chromecast būtisks pluss ir ierīces cena, kas ASV ir vien 30 dolāri, tādējādi nodrošinot video skatīšanos no datora vai viedtālruņa televizorā par trešo daļu no Apple TV cenas. Tiesa, Apple TV ir arī vairākas citas iespējas.
Google arī paziņojusi, ka Chromecast straumēta video satura atskaņotājs vēl tālāk atvirzījies no Apple, Amazon un Roku veidotajiem video atskaņotājiem. Chromecast ieņem 35% no visa šāda veida ierīču tirgus pagājušajā gadā. Vēl 2014. gadā Google Chromecast aizņēma tikai 28% no kopējā tirgus. Apple TV ar 20% ieņem otro vietu, tomēr Apple TV tirgus daļa ir gada laikā noslīdējusi par 2%. Amazon Fire TV un Roku katrs ieņem 15% no tirgus, dalot trešo vietu. Google Chromecast popularitāti nodrošinājusi ierīces cena, kā arī iespēja uz Google Chromecast nosūtīt video ne tikai no YouTube, bet arī tieši no Android viedierīces vai pat galddatora.