Yahoo 20 gadu neatkarīgā dreifēšana tīmekļa plašumos ir aprāvusies ar uzņēmuma pāreju Verizon īpašumā par 4.83 miljardiem dolāru. Yahoo pēdējo gadu laikā cīnījās ar dažādām konkurences problēmām, nespējot piedāvāt gana modernus un vienkāršus risinājumus.
Turpmāk Yahoo sadarbosies ar AOL, veidojot spēcīgu tīmekļa mēdiju, kas spēs piedāvāt plašu informācijas klāstu klientiem un attiecīgi arī klientu skaitu reklāmdevējiem. Yahoo īpašnieki cietās vismaz četrus gadus, tomēr beigās izlēma pārdot Yahoo. Daļēji Yahoo problēmās tiek vainota uzņēmuma vadītāja Marisa Meijere (Marissa Mayer), kura nespēja atgriezt Yahoo kādreizējo slavu.
Yahoo ziedu laikos uzņēmuma vērtība tika lēsta ap 128 miljardiem dolāru, kas vismaz divas reizes pārsniedza Walt Disney Co vērtību. Šobrīd Yahoo pamatbiznesi tiek uzskatīti par bezvērtīgiem, vienīgā Yahoo vērtība ir tiešsaistes tirdzenicības vietne Alibaba.