Web Analytics
More
    Reklāma

    Tesla izziņo lētāku Model X 60D krosoveru

    Jaunākie raksti

    Tesla pavisam nesen izziņoja $35 000 maksājošu Model 3, kas ir lētākais ražotāja elektroauto. Neviens nebija rēķinājies ar Tesla Model 3 popularitāti – iepriekš pasūtītas jau vismaz 400 000 automašīnas. Precīzu pasūtīto Model 3 skaitu šobrīd var redzēt tikai uzņēmuma investori un esošie Model 3 pasūtītāji.

    Tikko izziņota arī lētāka Tesla Model X 60D automašīna, tās cena sāksies no 74 000 dolāru, kamēr nedaudz vecākā Tesla Model X 75D versija maksā vismaz 9000 dolāru vairāk. Model X 60D 60 kWh akumulators nodrošinās aptuveni 320 kilometru nobraukšanu ar vienu uzlādi, kas ir par 60 kilometriem mazāk, kad to salīdzina ar dārgāko Model X 75D modeli.

    Reklāma

    Pārējie parametri ir ļoti līdzīgi abiem krosoveriem – maksimālais ātrums ir 210 km/h, no nulles līdz 100 km/h Model X 60D ieskrienas 6 sekundēs. Model X 60D pasūtīšana jau ir sākusies, pirmās automašīnas pie pircējiem nonāks septembrī.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    7 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Andish Gonzalez
    14.07.2016 09:57

    Njā, Elons ir uzsācis jaunu ēru automašīnu būvē, tas nu ir fakts. Un domājams, nemaz ilgi nebūs jāgaida un elektromobīļi kļūs ar vien pieejamāki cenu ziņā.

    Uldis M.
    14.07.2016 10:18

    Jā, pagaidām redz dēļ tiem akumulatoriem cenas augstas, bet gan jau nepaies nemaz tik ilgs laiks un attīstīsies akumulatoru industrija, līdz ar ko ievērojami samazināsies arī akumulatoru ražošanas izmaksas un gala cenas.
    Vēl tik ar alumīniju kaut kas jāizdomā, varbūt izdomās kādu citu vieglu sakausējumu kas būs pieejamāks.

    Andish Gonzalez
    14.07.2016 11:44
    Reply to  Uldis M.

    Materiālu tālu nav jāmeklē, ir tāds grafēns. Ļooooooti viegls un ļooooti izturīgs, bet pie tā vēl notiek ļoti nopietni eksperimenti un meklējumi, kā un ar ko kausēt kopā.

    15.07.2016 20:22
    Reply to  Uldis M.

    +1, teorētiski vajadzētu būt arī lētāk tikai tāpēc vien, ka nav jāmaina eļļas, degvielas filtri utt., kā arī ja turpinās attīstīties efektīvāki saules paneļi, tad vispār mājās sakrāmē tos un par “degvielu” neuztraucies nekad, domāju, ka ideālais range varētu būs ~600km ar 1×100% uzlādi, tad nevarētu vispār čīkstēt, jo tad var izbraukt cauri visai LV bez problēmām un 1dienā man nav sanācis vairāk nobraukt pa LV, tas tā ar drošu rezervi būtu.

    bombelats
    16.07.2016 01:13
    Reply to  davfreim

    Jā, bet tas neatrisina problēmu ar starp valstu pārbraucieniem. Vai nu kaut kādi supečārdžeri vai akku bloku maiņa varētu līdzēt. Bet varbūt ūdeņraža degvielas šūnas ir risinājums. Vismaz no šodienas tehnoloģiju piedāvājuma.

    Krotow
    14.07.2016 12:58

    Nav brīnums ka lētāka – tur ir mazāks akumulators, ar kuru var nobraukt 320 km, nevis 640 :)

    Grafēna baterijas pagaidām izskatās jauki tikai laboratorijā. Pa ceļu braucošiem elektroauto ar šo bateriju prototipiem kaut kā vēl nav dzirdēts. Protams, būtu brīnišķīgi, ja tās izdotos realizēt dzīvē, jo ietilpība ir lielāka kā litija akumulatoriem plus izejmateriāls to ražošanai mētājās un aug burtiski tepat visur apkārt.

    Andish Gonzalez
    16.07.2016 00:33
    Reply to  Krotow

    Tādēļ jau arī eiropa grūž miljardus grafēna izpētē un attīstībā!

    Reklāma