Web Analytics
More
    Reklāma

    Audi pārdošanas apjomi Latvijā pieauga par 44%, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn

    Jaunākie raksti

    Audi Latvia pārdošanas apjomi pirmajā pusgadā ir pieauguši par 44% salīdzinājumā ar attiecīgo periodu pagājušajā gadā. Par pamatu tik straujai izaugsmei kļuva klientu iecienītais un pieprasītais Audi Q5 modelis, kā arī jaunais Audi Q7 un Audi A4, kurus atzinīgi novērtēja Latvijas tirgus patērētāji, vēl aizvien vairojot abu automobiļu popularitāti tirgū.

    2016. gada rudenī tiks uzsākta pagājušajā nedēļā prezentēto Audi jaunumu Q2 un Audi A5 Coupe pārdošana. Bez šiem modeļiem,  liels uzsvars tiks likts arī uz Audi A6 un Audi A4 biznesa modeļiem. Četru gredzenu zīmola produktu klāsts ir ļoti spēcīgs, un tas priecēs klientus ar izsmalcinātiem un interesantiem jauniem modeļiem.

    Reklāma

    Strauja zīmola izaugsme tika vērota visā pasaulē – AUDI AG pārdošanas apjomi kopš janvāra ir pieauguši par 5,6% līdz 953 200 piegādātām vienībām. Visstraujākā Audi izaugsme bija Eiropas tirgū, kur pārdošanas apjomi kopš gada sākuma palielinājās par 8,4%, pirmo reizi sasniedzot 450 000 pārdotu automobiļu. Pārdošanas apjoma pieaugumu veicināja jaunie modeļi Audi A4 (+12,3%) un pilnizmēra apvidus auto Audi Q7 (+73,6%). Kopumā darījumu skaits jūnijā palielinājās par 7,4% līdz aptuveni 169 000 vienību, Audi pārspējot iepriekšējā gada šī paša perioda rezultātus visos desmit lielākajos noieta tirgos.

    “Neskatoties uz pastāvošajiem izaicinājumiem, 2016. gada pirmo pusi galvenokārt raksturo mērena izaugsme visos pasaules tirgos. Mēs nostiprinājām savu vadošo pozīciju Eiropas un Ķīnas tirgos, un  parādam labākus rezultātus arī Amerikas Savienotajās Valstīs, kur kopumā situācija auto tirgū nav tik laba,” stāsta Dītmārs Fogenreiters, AUDI AG Pārdošanas un mārketinga nodaļas valdes loceklis.

    Eiropas tirgus rezultāti jūnijā arī ir labāki nekā jebkurā citā reģionā – klientiem tika piegādāti aptuveni 78 700 (+9,8%) dažādu modeļu vienību. Kopumā darījumu skaits pieauga par 8,4% līdz aptuveni 455 250 automobiļiem. Pārdošanas apjomu lielākajā noieta reģionā galvenokārt veicināja jauno modeļu tirdzniecība: pilnizmēra apvidus automobiļa Audi Q7 pārdošanas apjoms pieauga vairāk nekā divas reizes, savukārt pieprasījums pēc jaunā Audi A4 pieauga par gandrīz 20%. Vislielākā Audi zīmola izaugsme konstatēta Vācijā, Spānijā un jau lielākajā Eiropas eksporta tirgū Apvienotajā Karalistē, kur pārdošanas apjoma palielinājumu īpaši sekmēja lielais pieprasījums pēc Audi TT.

    Lai arī visstraujākā izaugsme tika piedzīvota Eiropā, labi rezultāti tika sasniegti arī citos reģionos. Amerikā Ingolštates zīmola pārdošanas apjoms pēdējo sešu mēnešu laikā pieauga par 3,5% līdz aptuveni 131 450 vienībām. Svarīgs reģiona izaugsmes stūrakmens joprojām ir  Kanāda. Gada pirmajā pusē uzņēmums tur pārdeva 15 614 vienības, kas ir par 16% vairāk nekā attiecīgajā periodā pagājušajā gadā. Savukārt Āzijas-Klusā okeāna reģionā salīdzinājumā ar pagājušā gada pirmajiem sešiem mēnešiem pārdošanas apjoms palielinājās par 3,9% līdz 339 300 premium klases automobiļiem.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    12 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    x
    13.07.2016 12:05

    joprojām pērk audakus?
    laikam tie, kuri savulaik sāka ar cigāriem :))

    Kaspars
    13.07.2016 12:06

    Tāds pieaugums Latvijā ir saistīts ar ko? Ir vinnēti iepirkumi? Vai arī vienkārši krīze beidzās?

    Mārtiņš Vācietis
    13.07.2016 13:03

    Bez konkrētiem skaitļiem tā ir tāda zīmēšana mākoņos! Uztaisīju mazu aprēķinu:
    Pieņemot, ja viņi procentus neapaļoja, tad +44% nozīmē šādus skaitļus
    (2015. gada I pusgads VS 2016. gada I pusgads)
    25 vs 36
    50 vs 72
    75 vs 108
    100 vs 144

    Kurš no šiem ir vistuvāk šim grandiozajam 44% pieaugumam?

    Kaspars
    13.07.2016 13:08

    A no kurienes tie skaitļi?? Tikpat labi varam piemes beigās pa pāris nullēm – procenti no tā nemainīsies..

    Mārtiņš Vācietis
    13.07.2016 13:16
    Reply to  Kaspars

    Tas bija kā piemērs mega % uzrādīšanai, bet reālo summu nepublicēšanai, cipari izdomāti, bet te http://www.csdd.lv/lat/noderiga_informacija/statistika/transportlidzekli/?doc=528 ir reālie un tie norāda, ka AUDI 2015. gada I pusgadā ir 135 notirgoti un 2016. gada I pusgadā 192 jauni auto! UN tas ir 42,22% pieaugums

    Kaspars
    13.07.2016 13:24

    Nu re, te mēs redzam arī reālo ainu – tagad tiešām var ierēkt par plātīšanos ar procentiem :D

    Mārtiņš Vācietis
    13.07.2016 13:37

    Varētu piebilst, ka vislielākais kāpuma top 5 (procentuāli) ir:
    1. – PEUGEOT = 173% (kāpums par 265 auto)
    2. – OPEL = 159% (kāpums par 354 auto)
    3. – RENAULT = 136% (kāpums par 260 auto)
    4. – JAGUAR = 125% (kāpums par 10 auto)
    5. – MAZDA = 120% (kāpums par 53 auto)

    Mārtiņš Vācietis
    13.07.2016 13:42

    Visgrandiozākais proporcionālais kāpums ir auto markai DS (luxus auto zem Citroena)!
    Šiem ir 0 pret 15 šogad!

    Kaspars
    13.07.2016 14:11

    Gaidām arī grandiozu preses relīzi no viņiem!

    kristaps
    14.07.2016 13:36

    Latvijā Top 3 Iemīļotākie auto brendi – VW, Audi un BMW. Kā pasaka citu auto marku tā spļaudās un met krustus.
    ;) Tik nezin kapēc ‘ceļa malā’ nolūzušos tik šīs firmas autiņus redz(visāda vecuma)

    Naturāli neatminos, ka ceļa malā stāvētu salūzis/pārkarsis Opelis, Fords, Chrysler vai kāds Francis. Šī gada laikā noteikti neesmu redzējis un dienā nobraukāju pa Rīgu un ap Rīgu vismaz 200km.
    90to stereotipi letiņos joprojām svaiga, kā tikko izcepta maize!

    Rainman
    14.07.2016 18:42
    Reply to  kristaps

    Muļķīt Tu jau pats atbildēji uz savu jautājumu!!

    “Latvijā Top 3 Iemīļotākie auto brendi – VW, Audi un BMW”

    “Tik nezin kapēc ‘ceļa malā’ nolūzušos tik šīs firmas autiņus redz(visāda vecuma)”

    Jā tieši tā, jo šo auto ir daudz, daudz, daudz vairāk!
    Cilvēkiem patīk šie auto, un tā kā viņu ir vairāk ir tikai normāli, ka šādi autiņi arī tiek “nobliesti” biežāk, un pēc tam saremontēti (nekvalitatīvi) un notirgoti, kā tikko no Vācijas, protams, ka Tur ir daudz problēmu! Bet gala rezultāts joprojām ir vienkāršāks vairāk auto = vairāk tu viņus redzi!!!

    Tu vienkārši esi “heiteris”, vai servisi citu brendu auto stāv tukši?

    Kārtējais, kurš apvainojies par, to ka nevar atļauties kādu no šiem auto….

    P.s
    Žiguļus kaut, kā nemana noplīsušus, laikam tie ir tie labākie auto….

    Mārtiņš Vācietis
    13.07.2016 12:00

    Bez konkrētiem skaitļiem tā ir tāda zīmēšana mākoņos! Uztaisīju mazu aprēķinu: Pārdotie AUDI 2015 g I pg 2016 g I pg +44% 1 1,44 2 2,88 3 4,32 4 5,76 5 7,2 6 8,64 7 10,08 8 11,52 9 12,96 10 14,4 11 15,84 12 17,28 13 18,72 14 20,16 15 21,6 16 23,04 17 24,48 18 25,92 19 27,36 20 28,8 21 30,24 22 31,68 23 33,12 24 34,56 25 36 26 37,44 27 38,88 28 40,32 29 41,76 30 43,2 31 44,64 32 46,08 33 47,52 34 48,96 35 50,4 36 51,84 37 53,28 38 54,72 39 56,16 40 57,6 41 59,04 42 60,48 43 61,92 44 63,36 45 64,8 46 66,24 47 67,68 48 69,12 49 70,56 50 72 51 73,44 52 74,88 53 76,32 54 77,76 55 79,2 56 80,64 57 82,08 58 83,52 59 84,96 60 86,4 61 87,84 62 89,28 63 90,72 64 92,16 65 93,6 66 95,04 67 96,48 68 97,92 69 99,36 70 100,8 71 102,24 72 103,68 73 105,12 74 106,56 75 108 76 109,44 77 110,88 78 112,32 79 113,76 80 115,2 81 116,64 82 118,08 83 119,52 84 120,96 85 122,4 86 123,84 87 125,28 88 126,72 89 128,16… Read more »

    Reklāma