Auto nav tas pirkums, ko vairums no mums grib vai var atkārtot ik pēc dažiem gadiem un lielākā daļa vispār brauc ar veciem auto, kas tehnoloģiskā ziņā atgādina dinozaurus. Ne tādos var ar Bluetooth pievienot telefonu, ne tie aprīkoti ar atpakaļskata kamerām. Bet ir risinājums!
Sauja Apple veterānu, kas iepriekš strādājuši pie iPod un iPhone ierīču izstrādes, ir apvienojušies uzņēmumā Pearl Automation Inc., kas jau spējis piesaistīt 50 miljonus ASV dolāru finansējumu. Kā pirmo produktu izstrādā atpakaļskata kameru Pearl RearVision, ko var pievienot arī vecākiem automobiļiem. Nākotnē uzņēmums plāno radīt arī citus produktus, kas vecākos auto ieviesīs aktuālas tehnoloģijas.
RearVision ir veidots kā vienkāršs numura zīmes turētājs, ko ir viegli piestiprināt pie auto. Tas ir aprīkots ar divām kamerām, kas ar bezvadu datu pārraides tehnoloģiju nosūta informāciju uz speciālu spraudni, kas pievienojams pie auto OBD porta. Kameru darbībai nepieciešamā enerģija tiek iegūta no Saules baterijas. Kā displejs tiek izmantots mobilais telefons, kurā speciālā aplikācijā tiek attēlots aiz auto notiekošais un lietotājs var personalizēt skatu. Tāpat RearVision komplektā ir turētājs telefonam, lai lietotājam nav jādomā kur pieķibināt savu telefonu.
Pearl izpilddirektors Braisons Gārdners (Bryson Gardner) izteicies, ka līdz autonomiem auto vēl ir jāpagaida un tikmēr uz ceļiem braukā miljardiem auto, kas nav autonomi. Izstrādājot jaunu tehnoloģiju, tā automobiļos nonāk 3-10 gadu laikā un sākotnēji tā ir pieejama tikai premium klases automobiļos. Tādējādi var gadīties, ka tehnoloģija masas sasniedz tikai 10-20 gadu laikā.
Produktu plānots pārdošanā ASV laist jau šī gada septembrī un tā iepriekšpasūtīšanas cena ir 499.99 ASV dolāri. Redzams, ka 50 no 70 jaunās kompānijas darbiniekiem ir noteikuši jaunā produkta cenas politiku, jo viņi iepriekš ir strādājuši Apple.
He, ja jau zog spoguļus, tad šitas mūsu mikrorajonos ilgi pie auto nepaliks…
Virsraksts atkal nedaudz maldinošs, tas liek domāt, ka Apple ir ko sastrādājis.
Bet pats produkts, tiešām padārgs. Ja tā ir tikai iepriekšpārdošanas cena…Un kādu protokolu tad izmanto saziņai? BT vai?
Virsraksts tāds, lai tu nonāktu līdz šim rakstam. Kā izskatās, darbojas. Man īsti nenāca prātā kā latviski smuki pateikt ex-Apple inženieri. Ir idejas?
“no darba par dzeršanu izsviestie bijušie apple inženieri…”
Šis derēs tikai braucot no privātmājas garāžas uz apsargātu darba vietas stāvvietu. Citādi redzama kamera auto ārpusē mūsu mikrorajonos… nu nu. Plus dubļi un sniega putra ziemā.
ķīniešu komplektiņi, kur kamera tiek ieskrūvēta apmēram tur, kur nummurzīmju apgaismes lampas, imho ir labāks variants. i neredz, i nešļakstās ar dubļiem tik ļoti. šitais brīnums noteikti ir ok kaut kur kalifornijā
Mjā. Braucu ar dinozauru. Nav bt, nav sensoru, kameras arī nav. Ko man tagad darīt?
Ja šāds auto apmierina, tad neko – turpināt braukt. Nevajag gan domāt, ka visiem patīk braukt ar dinozauriem, bet jaunam auto naudas nepietiek.
ja alga ir trīs štukas, un normāla auto līzings+apdrošināšana ir 500 rubļi, tad sanāk, ka sestā daļa dzīves tiek novergota jaunajam auto…
Kaut kur lasīju briesmu stāstus, ka auto var atvēlēt tikai 1/10 no ienākumiem http://www.financialsamurai.com/the-110th-rule-for-car-buying-everyone-must-follow/
mana problēma ir tāda, ka es vairs negribu vispār strādāt ilgāk par 3-4 stundām dienā. Pagaidām sanāk. ko tikai es visu nevarētu atļauties, ja būtu čaklāks… BET, neko līdzi nepaņems, jū nou…
diezgan labi redzams, ka daudz sava dārgā laika pavadi rakstot Kursors.lv komentārus :)
Jā, tas viņam ir tāds kā otrais darbs. Tikai mēs par to nemaksājam :)
nekas, tūlīt uz div nedēļ aizbrauksu atpūsties uz kalniem – figu pat neskatīšos kursoru, kur nu vēl ko rakstīšu… redzēsi, cik strauji krītas apmeklējums…
Uz kuriem kalniem brauksi? Man arī šovasar tāds nodoms…
Serbija, Bosnija un Melnkalne. Balkāni – my love.
Man šovasar Horvātija, Hercegovina un Melnkalne:)
jā, daru to, kad neko negribas darīt. starp citām izklaidēm vai paralēli. laiks galīgi nav dārgs – strādāt negribās. less is more.
Apmierina.
Par dinozauru neesmu iedomājies saukt. Dīzelis+6mt+universāls=ekonomisks transportlīdzeklis. Un tas man ir galvenais. Par kameru man kalpo spoguļi.
Mans skatījums uz lietām ir mazliet savādāks. Īrēts vienistabas dzīvoklis maskačkā un zem loga 30+€ vērts vai savs miteklis, normālā rajonā un zem loga lietots auto. Izvēlos otro. Šeit neiet runa par atļaušanos.
starp citu, nupat vienā vietā sēdēju, gaidīju pasūtījumu, laiku kavēju šķirstīju autobild: tur pie jaunā astra tūrera tieši tā uztrakstīts: iesakām neuzticēties joslu asist sistēmai. še tev jauns auto.
Kurš ir teicis, ka visas jaunās sistēmas uzreiz ir perfektas? Starp citu, jaunajai Astrai ir fenomenāli labas gudrās matricu diožu gaismas. Dažam labam premium klases auto būtu ko pamācīties no Astras.
Hm…kāpēc jādzen caur auto sistēmu (spraudnis OBD), ja fotomoduli var sapārot uzreiz ar vadītāja telefonu?
Lai nopārdotu vēl vienu ķīniešu štruntiņu. Ar iespēju, ka tas štruntiņš noklāsies 1/2 gadu pēc garantijas beigām :D
Un ar ieraksta funkciju lai vēlāk vari kā moderns cilvēks nošērot facebook, tviteros un instagramos.
Kks lidzigs jau pirms laika bija tāds pats risinājums tikai pa apmēram 50-100$ un ar parking sensoriem, kas attelu novada uz telefonu. P.S. sis der ASV jo tur normalos rajonos nezog, ka ari liels tirgus ar vienu numura palikna standartu + tie 100$ videjam amerikanim ir normala cena par kadu mazu nieku.