Web Analytics
More
    Reklāma

    Waze palīdzēs izvairīties no sarežģītiem krustojumiem

    Jaunākie raksti

    Sociālās navigācijas serviss Waze joprojām ir Latvijā iecienīts rīks un cenšamies ziņot par noderīgiem tā jaunumiem. Šobrīd jau esam pieraduši pie tā, ka Waze ziņo par maksimālo pieļaujamo ātrumu, kā arī varam ērti plānot izbraukšanas laiku ar Waze Planned Drives funkciju.

    Jaunākā ērtā funkcija, ko Waze sākotnēji izvērš ASV, palīdzēs autobraucējiem izvairīties no sarežģītiem krustojumiem. Waze ir aktīvi sadarbojies ar Losandželosas karšu labotājiem, saviem tur mītošajiem darbiniekiem, kā arī Connected Citizens Program partneri pilsētas vadību. Rezultātā ir apzināti sarežģītākie Losandželosas krustojumi (tādi, kuros bez luksoforiem pāri vairākām joslām jānogriežas pa kreisi) un Waze aplikācija pēc noklusējuma mācēs rēķināt alternatīvos maršrutus, lai izvairītos no šiem krustojumiem. Ja alternatīvais maršruts sanāks krietni garāks, Waze tomēr izvedīs caur neērtu krustojumu. Funkcijas galvenais mērķis ir samazināt nepieciešamību izbraukt sarežģītus krustojumus nevis tos vispār likvidēt no ikdienas maršruta.

    Reklāma

    Šī funkcija nākotnē būs pieejama Ņūorleānā un citos reģionos, kur servisa lietotāji būs pietiekami aktīvi informējot par neērtiem krustojumiem.

    Kuri būtu tie Rīgas (Latvijas) krustojumi, kurus pavisam noteikti vēlētos Waze atzīmēt kā neērtus un izvairīties no tiem?

    Atgādināšu par lielisko Kaspara Foigta darbu – aktuālo satiksmes negadījumu karti. Te mazliet vairāk par pašu projektu.

    2016-06-20_1229

    AvotsWaze
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    11 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    drinkits
    20.06.2016 13:47

    No Ganību dambja kreisos uz Uriekstes vai Dambja tizli taisīt, jo ielas nav īsti viena otrai pretī. Sastrēgumu laikā bieži vien pretējie neatstāj spraugu, un, ja atstāj, tad tāpat bīstami līst cauri. http://ej.uz/xe5k

    kristaps
    20.06.2016 22:55

    Nesen aizdomājos kapēc tieši mēs esam Waze top1 lietošanā Eiropā… Tad mazliet pasērčojot ieguvu informāciju – Eiropā visur visiem ir pieejama dzīvā satiksmes informācija. Bet mēs joprojām esam 90tajos! Jo naudiņas nav.. ko tādu ieviest… Citur ES tādu wazi nevajag – lieka uzparikte jo visās navigācijās ir brīvi pieejama(tās kuras atbalsta) ‘live traffic’ fīča. (Kaut gan visas Baltijas valstis ir vienādā pozīcijā.)

    http://i.imgur.com/7PEkdG0.jpg

    as
    21.06.2016 09:49

    Bīstami ir visi kreisie bez papildsekcijām:
    Ulmaņa/Vienības piemēram
    Ha, bet es negribu tos visus te nosaukt, jo RD, izlasot to, visus aizliegs. Jo tā ir vieglāk!:)))

    as
    21.06.2016 09:52

    to kristaps:
    arī mums ir Livetraffic fīča, bet tas visā pasaulē visām navigācijām lietotājiem ir par maksu, tāpēc mēs sadodamies rociņās, samaināmies ar info un lietojam wazi. bez maksas. Vai tas ir slikti?

    PurvaVelns
    21.06.2016 10:56
    Reply to  as

    salīdzinot ar eiropas lielo pilsētu trafiku mums tie sastrēgumi ir tāda treju cilvju pagrūstīšanās pie točas durvīm. var arī sadoties rokās. tas kas pie mums ir sastrēgums, londonā ir parasts normāls trafiks.

    digitalk
    21.06.2016 11:45
    Reply to  PurvaVelns

    kā nu kuro reizi. pusotra stunda uz Salu tilta būs OK priekš definīcijas ‘korķis’?

    PurvaVelns
    21.06.2016 11:53
    Reply to  digitalk

    nu tā tak nav ikdiena, ne?

    Krotow
    21.06.2016 13:34
    Reply to  PurvaVelns

    Gana regulāri, lai ņemtu to vērā. Salu tilta gadījumā nobrauktuve no tilta uz Mūkusalas apli un uzbrauktuve uz apļa no Mūkusalas ielas darba dienās stāv katru pēcpusdienu. Otrā galā sākot no Krasta ielas uzbrauktuves līdz Gogoļa/Lāčplēša ielas krustojumam tas pats. Dienvidu tilts Pārdaugavas virzienā darba dienu pēcpusdienās stāv gandrīz visā garumā, īpaši piektdienās.

    digitalk
    21.06.2016 13:54
    Reply to  PurvaVelns

    > nu tā tak nav ikdiena, ne?

    nē, tā bija piektdiena :)

    as
    21.06.2016 13:49

    Mani visvairāk tracina ikdienas sastrēgums nobraukšanai no Dienvidu tilta uz Slāvu apli vai Piedrujas ielu! Jo 20 mio iestādīt objektā, kur nespeciālistam startā bija redzams, ka būs problēmas – tā viena josliņa nepietiek, lai caurlaistu visu trafiku, tur vajadzēja vismaz 2 joslas, kā tas ir nobrauktuvēs uz Krasta ielu, pie tam aplim vajadzēja būt citādākām, lai priekšroka tiem, kas nobrauc no tilta, nevis tiem pāris, kas zāģē apli pa riņķi

    Kaspars
    22.06.2016 09:11

    Man labāk patiktu, ja mani nevis vestu apkārt sarežģītiem krustojumiem, bet gan izvesetu caur kādu džipu taku :)

    Reklāma