Web Analytics
More
    Reklāma

    Neste sāk Latvijā piedāvāt unikālu bezkaršu degvielas uzpildes sistēmu Truck+

    Jaunākie raksti

    Lielākais automātisko degvielas uzpildes staciju tīkls Neste sper nākamo soli degvielas uzpildes procesa uzlabošanā un uzsāk piedāvāt jaunu, Latvijā unikālu un ērtu bezkaršu degvielas uzpildes un norēķina sistēmu Truck+ smago automašīnu lietotājiem. Truck+ sistēma nodrošina šoferiem vēl ātrāku un ērtāku uzpildi, jo šajā procesā netiek izmantota degvielas karte, savukārt autoparku pārvaldītājiem – uzlabotu degvielas patēriņa kontroli, drošību un precīzāku uzskaiti. SIA Neste Latvija bezkaršu uzpildes sistēmas Truck+ ieviešanā Latvijā investējusi vairāk nekā 100 tūkstošus eiro.

    Truck+ aprīkojums sastāv no gredzena, kas ir aprīkots ar čipu, un tiek piestiprināts automašīnas degvielas tvertnes kaklam – tas kalpo kā degvielas kartes aizstājējs. Neste degvielas pistolēm, savukārt, tiek pievienots datu nesējs, kas uzpildes veikšanas laikā savienojas ar degvielas tvertnei piestiprināto gredzenu, ļaujot Truck+ sistēmai fiksēt iepildīto degvielas daudzumu un maksājuma summu. Katram Truck+ aprīkojumam tiek piešķirts savs identifikācijas numurs, piemēram, transportlīdzekļa reģistrācijas numurs vai cits personalizēts identifikācijas numurs. Truck+ sistēma fiksē katru transakciju, nosūtot datus uzņēmumam un pievienojot ikmēneša atskaitei.

    Reklāma

    “Neste darbība pastāvīgi ir vērsta uz inovāciju ieviešanu degvielas nozarē. Mēs investējam kā jaunu degvielas produktu izstrādē, tā tehnoloģijās, kas atvieglo braucēju ikdienu. Pateicoties straujajai digitālo tehnoloģiju attīstībai, mēs esam izstrādājuši bezkaršu uzpildes sistēmu Truck+. Tā ir ērti lietojama un atrisina virkni būtisku jautājumu transporta uzņēmumiem vai uzņēmumiem ar lielu autoparku, neprasot lielus ieguldījumus no uzņēmumu puses. Somijā to izmanto jau kopš 2012.gada, un to ir atzinīgi novērtējuši loģistikas un transporta uzņēmumu vadītāji. Tagad šo pārbaudīto tehnoloģiju mēs ieviešam arī Latvijā un ceram, ka drīzumā Truck+ atvieglos un uzlabos arī Latvijas uzņēmumu darbību. Līdztekus pakalpojums tiek ieviests arī Neste DUS Lietuvā un Igaunijā” stāsta Armands Beiziķis, SIA Neste Latvija mazumtirdzniecības vadītājs.

    Gints Burks, SIA “Jelgavas autobusu parks” valdes loceklis: “Esam jau izmēģinājuši jauno Truck+ savā autobusu parkā, un, jāsaka, autobusu vadītāji ir apmierināti un novērtē vienkāršoto degvielas uzpildes procesu – tas norit ātrāk, nav jāatceras par degvielas karti un PIN kodu, turklāt sistēma neļauj sajaukt degvielu ar AdBlue. Savukārt, man kā vadītājam patīk tas, ka sistēma identificē konkrēto autobusu, dati no Neste puses tiek apstrādāti ātri un nosūtīti mūsu datu apstrādes sistēmai, tā ka jau pēc pāris dienām mēs varam sākt analizēt autobusa vadītāja darba rādītājus.”

    Truck+ sistēmas priekšrocības:

    • uzlabota degvielas patēriņa kontrole – pateicoties pistolei pievienotajam datu nesējam, degvielu ir iespējams iepildīt tikai ar Truck+ sistēmu aprīkotā degvielas tvertnē;
    • ērti lietot – izmantojot Truck+ sistēmu, nav nepieciešama degvielas karte, tādējādi uzpildes process notiek ātrāk un ir izslēgta iespēja nozaudēt degvielas karti vai aizmirst PIN kodu;
    • drošība – Truck+ aprīkojums vienmēr ir kopā ar transporta līdzekli – to nav iespējams pašrocīgi atvienot nesabojājot, tādēļ to nevar ļaunprātīgi izmantot;
    • ērta uzskaite – vadītājam nav jākrāj čeki, jo katra transakcija tiek automātiski pievienota ikmēneša atskaitei.

    Pašlaik Neste piedāvā Truck+ lietošanai tikai smagajā transportā, bet potenciāli nākotnē tehnoloģija varētu būt izmantojama arī vieglo automašīnu autoparkos.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    11 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Raivis Rasnačs
    14.06.2016 18:01

    Visu cieņu. Neste ar inovācijām nebremzē. Vispirms masveidā izvērš automātus, tagad šis. Gaidu, kad Statoilā būs NFC Tap-to-Pay.

    kristaps
    15.06.2016 08:12

    Gaidi ar maisu! No statoil var vienmēr sagaidīt augstāko cenu un neko vairāk. DUS kā 00tajos iestrēdzis… toties labi smadzenēs iešuvis ‘miles’ terminu. ;)

    PurvaVelns
    14.06.2016 19:43

    aaa. bet tad jau vienu dienu arī nevarēs no kreisās kannas ieliet…

    briedis
    14.06.2016 23:31
    Reply to  PurvaVelns

    nevis “no” bet “iekš”

    Opis
    15.06.2016 08:49
    Reply to  PurvaVelns

    Cerams, ka viedais kakliņš nefiksēs degvielas atsūknēšanu no bākas, kas ir standarta procedūrā šiem. :)

    15.06.2016 08:52
    Reply to  Opis

    Par šādu degvielas zādzību atklāšanu rūpējas jau pavisam citas sistēmas, kas skatās auto nobraukumu, degvielas patēriņu un galu galā arī degvielas atlikumu bākā. Arī 20 nolieti litri grafikā izskatīties aizdomīgi un liks menedžerim/vadītājam uzdot šoferim neērtus jautājumus.

    PurvaVelns
    15.06.2016 09:05

    es vispār biju domājis kaut ko pavisam citu, kad rakstīju savu komentu: cik saprotu, joprojām pie vīriņiem var iegādāt degvielu kreiso. es par liešanu iekšā, nevis ārā :D kontekstā ar “nākotni”, ka tas varētu vienu dienu nonākt arī pie vieglajiem auto un tad gan jau ka arī pie privātajiem.

    KKTK
    15.06.2016 00:20

    Tagad kravas mašīnu šoferiem panakti būs jāsargā ne tikai savas privātās mantas, krava, bet arī bākas kakliņš.

    Spoguļu zaglis
    15.06.2016 09:35

    Bāku gredzeni būs daudz lielākā cieņā, kā spogulīši! :)

    Godīgais
    15.06.2016 09:38

    Man darbs iedeva mašīnu, kurai pēc CSDD datiem ir 5 litru patēriņš uz 100km. VID pieļauj 20% atšķirību, bet man reāli dabā ir 8 litri uz 100. Tā kā vid domā, ka es 70% degvielu fenderēju!
    Vispār tos mašīnu ražotājus vajadzētu sist ar sūdainu mietu par krāpšanos ar patēriņiem!

    PurvaVelns
    15.06.2016 10:08
    Reply to  Godīgais

    pamēģini saīsināt kāju. un kas tā par mašīnu? man liekas, ka nav tādas mašīnas, ar ko pilsētā varētu izspiest 5/100…

    Reklāma