Web Analytics
More
    Reklāma

    Amazon gatavo Apple Music un Spotify konkurentu

    Jaunākie raksti

    Reuters ziņo, ka e-komercijas gigants Amazon gatavo prezentēt mūzikas straumēšanas servisu, kas stāsies uz vienas kara takas ar tādiem pasaulē labi zināmiem servisiem kā Apple Music un Spotify. Paredzams, ka servisa maksa būs 9.99 ASV dolāru apmērā gluži tāpat kā tiešajiem konkurentiem un piedāvātās mūzikas klāsts arī būs aptuveni tāds pats. Apple Music un Spotify saviem klientiem piedāvā ap 30 miljoniem dziesmu. Šobrīd Amazon steidz noslēgt līgumus ar mūzikas izdevniecībām, taču pagaidām oficiāli šo jaunumu komentēt nevēlas.

    Amazon mūzikas straumēšanas pakalpojumu bez maksas jau tagad piedāvā sava Prime servisa klientiem. Tiesa, tam vēl nav pietiekami plašs mūzikas klāsts.

    Reklāma

    Ar jauno mūzikas straumēšanas servisu Amazon vēlas cilvēku prātos nostiprināties kā galvenajai vietai, kur meklēt gan fiziskus pirkumus, gan satura pakalpojumus. Bez tam, šāds serviss lieliski papildinās Amazon Echo viedo skaļruni, kas šobrīd prot meklēt Internetā un ar balss komandu palīdzību veikt pasūtījumus no Amazon.

    AvotsReuters
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    kreatins
    13.06.2016 11:19

    nesaprotu šo tendenci, ka ikvienam vajag savu straumēšanas pakalpojumu, kas maksā tik pat, mūzikas piedāvājums tāds pats, viss pārējais tāds pats vai ļoti līdzīgs. Kaut viens reāls iemesls ir, lai cilvēki pārietu no Spotify uz ko citu? Amazon grib nostiprināties kā galvenā vieta, kur veikt visa veida pirkumus? Lai jau grib.

    Raivis Rasnačs
    13.06.2016 11:46

    “Paredzams, ka servisa maksa būs 9.99 ASV dolāru apmērā gluži tāpat kā tiešajiem konkurentiem un piedāvātās mūzikas klāsts arī būs aptuveni tāds pats.”
    Un kāpēc tad viņu pakalpojums ir labāks? Jebšu nemaz nav labāks? Ar savu FirePhone jau vienreiz izgāzās. Nepietika?

    PurvaVelns
    13.06.2016 12:52

    teorētiski pakalpojums varētu būt labāks, kas īpaši valstīs, kur iepirkšanās amazon ir jau ikdienišķa lieta, ar free delivery next day ‘n’ šit laik zet – iespējas taisīt kross seilus, piemēram, mūzikai veikalā skidons, ja abonē strīmu. Kaut kā tā… Pie mums diez vai tas būtu interesanti. Tas, ka kāds produkts ir bijis neveiksmīgs, jau vēl neko nenozīmē – kam negadās – i maikrosoftam, i gūglei i ābolam ir gadījies, un ne reizi vien.

    Rūdolfs Putniņš
    13.06.2016 18:48

    Ja Amazone zinās, ka jūzerim patīk Kanje Rietums, tad varēs skapēt iekšā Kanjes brendotās ātrās brokastis.

    Reklāma