Swedbank pastāvīgi attīsta savu internetbanku, papildinot tajā pieejamo pakalpojumu klāstu klientiem. No 9. jūnija Swedbank klientiem piedāvās arī jaunu internetbankas izskatu, kā arī uzlabojumus ērtākai lietošanai arī planšetdatoros, kurus lieto arvien vairāk klientu.
Jauns izkārtojums un izskats ieviests gan privātpersonu, gan uzņēmumu internetbankā. Uzņēmumu internetbankas sākumlapa būs vienkāršota ērtākai ikdienas lietošanai, kā arī pielīdzināta privātpersonu internetbankas izkārtojumam.
“Swedbank internetbanka sāka darboties 1998. gadā un gadu gaitā ir saņēmusi vairākus apbalvojumus. Neapstājamies pie sasniegtā un turpinām dizaina un izkārtojuma attīstīšanu, lai atbilstu mūsdienu klientu gaidām. Tas ir daudzu mēnešu darba rezultāts, un darbs vēl turpināsies, lai arī turpmāk attīstītu mūsu internetbanku saskaņā ar klientu lietošanas paradumiem un tehnoloģiju attīstības tendencēm,” saka Diāna Dubova, Swedbank Digitālo pakalpojumu daļas vadītāja.
Šogad Swedbank turpināja papildināt arī internetbankas funkcionalitāti savu klientu ērtībām – gan privātpersonu, gan uzņēmumu internetbankās. Piemēram, pasūtot jaunu privātpersonu debetkarti pa pastu, PIN kodu tagad var saņemt arī Swedbank internetbankā. Arī uzņēmumi var pasūtīt biznesa karti internetbankā un saņemt to pa pastu, parakstīt līgumus, pieteikties pakalpojumiem un lietot tērzētavu saziņai ar banku. No 9. jūnija uzņēmumi internetbankā varēs augšupielādēt arī savus dokumentus.
Swedbank internetbankā uzņēmumiem tagad ir pieejama arī jauna funkcija – lietotāju administrēšana. Klienti, kuriem ir piešķirtas lietotāju administrēšanas tiesības, paši var pievienot sava uzņēmuma internetbankai jaunus vai bloķēt esošos lietotājus, mainīt limitus, pieejas režīmus, pievienot drošības uzstādījumus un veikt citas izmaiņas. Līdz ar to uzņēmumi var ietaupīt savu laiku, jo, lai veiktu vairākas izmaiņas savos internetbankas uzstādījumos, vairs nav jānāk uz bankas filiāli.
Swedbank internetbankai ir ap 800 000 lietotāju.
Šādi ar i-bankām saistīti jaunumi ir jādara zināmi maksimāli plašākai publikai, jo visur tagad māca, ka jābūt īpaši piesardzīgam, ejot i-bankā un ka ātri jāver ciet, ja kaut kas ne tā.
vai tad gudriem cilvēkiem slinkums paskatīties uz brauzerī parādīto drošības sertifikātu kā smuku zaļu ikoniņu pirms ievadjoslas? un swedam ir arī drošības attēla bilde. redzu abus.
Kā banka ne visai, bet i-banka viņiem tiešām laba!
Kārtējo reizi taisās sadirst to, kas ir labs un nav jāuzlabo!
Un popularizēt iBankas lietošanu no visnedošākās mobīlās vides ir stulbuma kalngals :( .
Tu par to pakratīšanu veikalā pie kases lai nenokļūtu neērtā situācijā? tas ir labs :D
kas jākrata? uzspied uz vidžeta un gatavs…
Zinu, Vienkārši Swedbank radio reklāmā stāsta ka jāpakrata. :)
Iespējams tas vairāk tēmēts iPhone virzienā.
ā… nu jā… aifons…