Facebook ik pa laikam ir dalījies ar statistikas datiem, un jaunākā sniegtā informācija parāda acīmredzamo. Sadarbībā ar Melburnas Universitāti veikts pētījums par sieviešu un vīriešu uzvedību tiešsaistē. Tiek norādīts, ka sievietes savos Facebook ierakstos visai bieži min vārdu “vīrs”, kamēr vīrieši ļoti reti izmanto vārdu “sieva”. Sievietes arī daudz biežāk attēlos “ietagojušas” savus laulātos draugus.
Protams, varētu pieņemt, ka sievietes vārdu “vīrs” lieto ne tikai pieminot savu laulāto draugu, bet arī draudzeņu vīrus. Pētījumā arī atklāts, ka sievietes parasti izsakās pozitīvi un draudzīgi, parasti tiek apspriesti cilvēki un patīkami notikumi. Vīrieši biežāk lieto lamuvārdus, interesējas par smieklīgām tēmām, sportu, automašīnām.
Pētījumā pierādīts, ka sievietes daudz vairāk aizstāv savu viedokli (kaut arī tas ne vienmēr dēvējams par pareizu), kas pamatīgi pārsteidzis pētījuma veicējus. Te gan jāpiebilst, ka sievietes vispār vairāk ielaidušās diskusijās. Pētījumā piedalījās (savu atļauju datu izpētei deva) 68 228 Facebook lietotāji. Pētījumā izmantotas dažādas teksta apstrādes ar datoru, lai nenāktos pārlasīt visus iesaistīto cilvēku Facebook ierakstus.
Tas tāpēc, ka sievas nełauj tagot, jo vienmēr ne tā izskatās un ne no tā skatu punkta nofotogrāfētas…
Viņas vispār zina, ko nozīmē tagot?
Sociālie tīkli jau būtībā ir radīti tikai sievietēm, lai paklačotos.