Ātrās ēdināšanas restorānu ķēde “Hesburger” ir spērusi nozīmīgu un inovatīvu soli, izveidojot mobilo aplikāciju, kas paredzēta produktu pasūtīšanai tiešsaistē. Šobrīd mobilā aplikācija pieejama Somijā, tomēr jau nākamgad Latvijas un arī Baltijas valstu “Hesburger” produkcijas cienītājiem būs iespēja izmantot aplikācijas sniegtās priekšrocības.
Mobilās aplikācijas izveidošana ir būtisks solis klientu servisa uzlabošanā, jo tā spēs nodrošināt ātrāku un inovatīvāku klientu apkalpošanas servisu. “Hesburger” mobilā aplikācija sniegs iespēju ne tikai pasūtīt produkciju, bet arī ļaus pārvaldīt savu Bonuskartes bilanci, aplūkot katra produkta uzturvērtību un specifikāciju, ļaus pirmajiem uzzināt par “Hesburger” jaunumiem un akcijām, kā arī iecienītie “Hesburger” kuponi būs vienmēr līdzi telefonā.
Ieva Salmela, „Hesburger” attīstības direktore Baltijas valstīs: “Nozīmīgs faktors un dzinējspēks “Hesburger” mobilās aplikācijas izveidei bija klientu vēlmju apmierināšana, padarot viņu ikdienu vienkāršāku. Pašlaik mobilā aplikācija darbojas Somijā, taču jau nākamajā gadā tā būs pieejama Latvijā un pārējās Baltijas valstīs. Esmu pateicīga, ka mūsu klienti novērtē mūsu darbu un izvēlas pie mums atgriezties, jo tieši tas ir mūsu uzņēmuma dzinējspēks attīstīties un pielāgoties tehnoloģiju sniegtajām iespējām.”
Kā darbojas “Hesburger” mobilā aplikācija?
Veikt pasūtījumu, izmantojot “Hesburger” mobilo aplikāciju, var jebkurā laikā un no jebkuras vietas. Ielogojoties aplikācijā, jāizvēlas “Hesburger” produkts un jāveic avansa maksājums. Kad pasūtījums ir veikts, dodaties uz restorānu, kur esat pasūtījumu nosūtījis, lai to saņemtu. Aplikācija klientam piedāvā tuvākos “Hesburger” restorānus un karti, kas attēlo nokļūšanu līdz tuvākajam restorānam. Klientam atliek izvēlēties tuvāko restorānu, veikt pasūtījumu un sev vēlamā laikā doties pēc pasūtījuma.
(%^^**)*% #^&*(*^% )((&^%%#$%%* &^^(*& b***
Draņķa kods.
Tevis dēļ tiko nokārās mans Androīds, aizmuka Ābols un pazuda vecmāmiņa.
ja Ābols aizmuktu, nemaz nebūtu tik liela skāde. Fantāzijas par vecmāmiņām gan atstāj pie sevis. :D
Yo!
Paga, paga, nē, Ābols nekur nemuks!
kāds jauks mārketinga BS. tāpat ieejot hesīti stāvēsi rindā, lai saņemtu savu onlaina pasūtījumu, savukārt, ja rindas nebūs – pasūtījums arī bez onlaina būs gatavs dažu minūšu laikā.
tur mēdz būt rindas????????????????
hvz. kādreiz redzēju, pat neatceros kurā Latvijas pilsētā. bet tagad ejot vēlā vakarā no darbiem, kad jau neciešami gribas kaut ko ierīt – pustuksnesis, toties pasūtījums gatavs 2 min. laikā.
Jep. Pēc Mērfija likuma tieši tajā brīdī, kad tur ieej :) Un dažos hešos rindas ir praktiski vienmēr.
ok. es savam vēderam to nespēju nodarīt.
zin, izklausīsies pēc dietologu zaimošanas, bet šāda tipa fāstfūdam nav ne vainas zinot iekšējo virtuvi. par hesu nevaru komentēt, zinu tikai divus maķīšu ieskrietuvju direktorus. var jau likties, ka viss tiek cepināts 10x nolietotā eļļā, bet tā nav taisnība normālā iestādē. režīms tur ir sarakstīts pa minūtēm. drīzāk kādā apšaubāmā pakistāniešu kebabnīcā dabūsi sūdīgu gaļu ar caureju.
protams, ka tas nav vērša steiks no austrālijas goves ar glaunu garnieri. bet lielveikalu salāti nebūt nav labāki un garšīgāki.
nē, ja salīdzina ar lielveikalu salātiem – gan jau ka nav sūdīgāk. bet starp sūdu un austrālijas govs steiku ir nenormāli plašs lauks kur izpausties. un tas ne vienmēr ir saistīts ar lielu cenu. protams, ka ortodoksālam antibulšitistam, kam āmurikāņi izskalojuši smadzenes arī fāstfūds ir lielisks ēdiens. visus, kam drebuli izraisa runas par e-vielām, palmu eļļu, glifosātu un citiem sūdiem – es sūtu uz JFK pēc spaiņa ar šņegu. un spainim pēc tam var atrast otreizējo pielietojumu.
Ja man gribas fāstfūdu, tad es kā reiz vienu vietu zinu, kur taisa ekselentus kebabus – pie āgenskalna tirgus. the best in taun. to man teica kā reiz viens gandrīz pakistānietis. pie tāda daudzuma halapeņjo piparu gaļai nemaz nav jābūt nenormāli svaigai :D
> pie tāda daudzuma halapeņjo piparu gaļai nemaz nav jābūt nenormāli svaigai :D
tā jau mēs te Eizenšteina ‘Броненосец ‘Потёмкин” sāksim atcerēties :-P
bet par appu – ja nebūs apkalpošana ārpus rindas, tas būs bezjēdzīgs, jo bizness tur strādā ātri.
Tu tak saproti, kālab karstajās zemēs tik nikni apietas ar dažādiem pipariem. Potjomkins tomēr vairāk uz ziemeļu pusi…
bet ja par appu – šāda tipa iestādēs ātrumam jābūt tiešām tik lielam, lai šādai “pasūtināšanai” izpaliktu jēga…
jēga tikai tad, ja tiec bez rindas vai nostāvot rindu dabū savu pasūtījumu ārpus kārtas. burgernīcā tā ir bezjēga, tur takš neviens netaisa jau iepakotu produktu. es vēl saprastu, ka picērijā, kur tu esi individuāli pasūtījis – tipa, pats vainīgs, ka atnāci tik vēlu un pica ir auksta.
>Tu tak saproti, kālab karstajās zemēs tik nikni apietas ar dažādiem pipariem.
tāpēc, ka tie tur aug :) anekdoti par meksikāņiem un ēdienreizēm zini?
būdams alkoholiķis, atbalstu britu pozīciju Indijā – džins! nav tik effektīvs, bet ir patīkamas blakusparādības atšķirībā no meksikāņu varianta.
nē, rudais. wrong answer. tāpēc, ka tiem piemīt antibakteriālas īpašības. lielā karstumā tas ir īpaši aktuāli, it sevišķi gaļas jautājumos. bet iespējams, ka tieši tālab tie tur arī aug.
es tā saprotu, ka smailus likt ir bezjēga… protams, ka zinu par aso piparu antibakteriālajām īpašībām, tāpat kā c2h5oh nespēju panākt tādu effektu (vēl jo vairāk nieka 40-50% šķīdumā).
sorī, vairums cilvēku nesaprot tādas elemntāras lietas
Tā vieta, kuru tu domā Āgenskalnā, gadījumā nav vienā krustojumā ar restorānu ‘Vīnoga’ un Maximu?
Un nosaukumā – Gabriel’s Grill?
jā, tāda maza būdele.
iecienītie “Hesburger” kuponi arī šobrīd vienmēr ir līdzi telefonā – Aplikācijā Qfer…
iepriekšpasūtīšana gan tāda nedaudz slidena lieta – itkā jau ērti, bet lielāka iespējamība tikt pie jau atdzisušas maltītes…
“Pašlaik mobilā aplikācija darbojas Somijā, taču jau nākamajā gadā tā būs pieejama Latvijā un pārējās Baltijas valstīs.”
Ļoti aktuāls un nozīmīgs jaunums :D
a čo, Tev slabo aizlaist uz somiju? Helsinku lidostā kā reiz lumpeņu galā (pie sagaidīšanas) ir, vai vismaz kādreiz bija…
Ir labi zināt, kas notiek šodien, bet vēl labāk zināt kas notiks arī rīt (un pēc gada). Kad šī aplikācija būs pieejama Latvijā, varēsi lepni teikt, ka tās ir vecas ziņas un jau pirms gada par šo lasīji Kursorā :)
:) aga
Apžēliņ, kas vispār ēd šitos I&^%%^&^%$#…? Tur tiešām ir jābūt pilnīgā badā. Vai arī garšas kārpiņām kārtīs nospēlētām un aknām loterijā vinnētām.
tu ēd sviestmaizi ar desu un gurķi? tas ir tas pats un pat nedaudz kvalitatīvāks.
aknu vieglāk nodzert, ne sabojāt ar bulciņu, maltas gaļas plācenīti, salātlapu un maijaneziku.
Šiem industriālajiem “produktiem” ar ēdienu kopīgs ir tikai nosaukums.
Pāris reizes mūžā esmu ēdis – pirmo reizi, pamēģinot, kas tas īsti ir (pie šņabja kā zaceni), bet otro reizi pie nežēlīga izsalkuma, naktī braucot cauri Polijai, kad nekur citur nevarēja norēķināties ar karti. Pē!
tu tā runā, it kā lielveikalos pieejamā produkcija divreiz pārsniedz ar satura kvalitāti. gribi teikt, ka normāli kartupeļi sacepināti normālā eļļā un prasta baltmaizes bulciņa ar ciešamu gaļu un salātiņiem ir sliktāka par mehāniski atdalītu vistas gaļu (lasi – samaltas atliekas) ar speķi, soju un visādiem konservantiem un krāsvielām, lai smukāk un ilgāk izskatās veikala plauktā? a cena ta vienāda starp šādu burgeri un veikala desu.
ja negaršo, tā ir viena lieta, bet tāpēc nevajag nolikt ciešamu produktu.
mēs laikam dažādus lielveikalus apmeklējam… es redzu svaigu gaļu, dzīvas zivis… sierus, augļus, dārzeņus, piena produktus… visu var izvērtēt – kur un kā audzis, sastāvdaļas utt. Izejot no maka biezuma pirkt tādu vai citādu eko, bio šmio; vai 100% Monsanto (vai kāda jums tur tā reliģiskā pārliecība) Sab ēdināšanā to izdarīt nav iespējams PRINCIPĀ.
ja jau par burgeriem, tad lai iet https://www.youtube.com/watch?v=hD8ch1scAjs
disklaimeris – necenzēta valoda.