2015. gada sākumā PageFair kopā ar Adobe veica pētījumu par reklāmu bloķēšanas rīku izmantošanu galddatoriem. Atklājās, ka reklāmu bloķēšanas rīkus ASV izmanto 48% tīmekļa lietotāju, Eiropā – 35%, bet kopumā pasaulē 41% galddatoru un klēpjdatoru lietotāju.
Svaigākais PageFair pētījums parāda, ka reklāmu bloķēšana ir pārlekusi uz viedtālruņiem un planšetdatoriem. Pasaulē 419 miljoni viedierīču lietotāji cenšas dažādos veidos bloķēt reklāmas. Pētījumā norādīts, ka jau šobrīd reklāmu bloķēšanas rīku skaits viedierīcēm divas reizes pārsniedz datoriem paredzēto reklāmu bloķēšanas rīku skaitu.
Vislielākie mobilo ierīču reklāmu bloķēšanas rīku fani atrodami Ķīnā, Indijā un Indonēzijā. Ķīnā vien ir 159 miljoni viedierīču lietotāji, kas savos telefonos un planšetdatoros uzstādījuši reklāmu bloķēšanu. Kopš 2015. gada reklāmu bloķēšanas gadījumu skaits audzis par 90%. Pasaulē 21% no 1.9 miljardiem viedtālruņu lietotāju izmanto kādu reklāmu bloķēšanas rīku.
Pētījuma autori lēš, ka reklāmu bloķēšana 2015. gadā nav ļāvusi iegūt aptuveni 21.8 miljardus dolāru no reklāmu demonstrēšanas. Tiek pieļauts, ka šogad reklāmu bloķēšana būs atbildīga par 41.4 miljardiem dolāru negūtajos reklāmas ienākumos.
Tā notiek, kad visas lapas tiek piepildītas ar uz nerviem krītošām reklāmām. Man nav nekas pret mazām reklāmām, kuras iederās lapas kopskatā, bet reklāmas, kuras parādās pēc katra klikšķa es bloķēju ar prieku.
Starp citu, arī kursors.lv, apmeklējot no telefona, paliek arvien uzmācīgāks ar reklāmām.
Varu pačukstēt, ka mob. versijā reklāmu sakarā būs šādas tādas izmaiņas. Piekrītu, ka šobrīd tur ir par daudz baneru.
gara acīm redzu pielavāmies rudu lapsu un viltīgi kaut ko čukstot ausē… **
Parasti jau visur ir normas robežās, man ad blocks ir tīri tikai vienas lapas dēļ – http://sportacentrs.com/ , to brīnumu bez blockera apskatīt vienkārši nav iespējams
Viskaitinošākās ir reklāmas ar skaņu, lasu rakstu un pēkšņi austiņās uz pilnu skaļumu runā reklāma.
Tās gan esam atslēguši Kursorā. Ziņo, ja vēl pamani kādu.
Nu tad maksājiet man zināmu summu par reklāmu skatīšanos un caurskatīšu tās muti pavēris:)
gudrītis…
Man šķiet, ka tādi servisi jau ir bijuši kuplā skaitā.
Nesaprotu. Kā var radīt zaudējumus tas, ka nerādās reklāmas? Uz tām bildītēm tāpat neviens neklikšķina, un ja noklikšķina, tad ātri saprot, ka tā bija reklāma, un aizver tabu. Kā no tā var rasties kāda nauda? :D
skaidrs, ka nesaproti… kursors (vulgarizējot) saņem kapeiku par katru reizi, kad tu apskaties vai uzklikšķini uz tās bildītes. gan jau ka pāris simti rubļu ieripo. jāmaksā tak – i pa domēnu, i serveri, i pašiem kādu kapeiku klāt pie pamatdarba algas. Lai Kristaps palabo, ja tā nav…
Bet roc dziļāk. Nu un ka saņem kapeiku? Kāds tam dormeo labums no tā? Es tak viņu tāpat viņiem nenopirkšu. Lai vienkārši beidz izmest naudu vējā maksājot par interneta reklāmām. Tās pircējus nesagādā – vismaz tā es uzskatu.
Ja man kursors uzraksta rakstu un pierāda ka man subaru ir labs, un mūsu vēlmes sakrīt, lūk tad es došos uz salonu, nevis tāpēc, ka katrā lapā izlec popaps.
pasauli nepārtaisīsi. Tāds ir interneta reklāmu princips. Ar jautājumiem, kālab izmet naudu vējā Tev jāgriežas pie Dormeo. Kursoram nav jāraksta reklāmraksti, lai Tu pirktu Subaru. Domāju, džekiem ir pat ļoti pie vienas vietas ar ko Tu pārvietojies.
>pasauli nepārtaisīsi. Tāds ir interneta reklāmu princips.
saki, ka patērētājam jāpielāgojas industriju iegribām? man šķiet, ka sadarbībai jābūt abpusējai.
un patērētāji lieliski spēj iedarboties uz lielajām kompānijām, vajag tikai mainīt ieradumus un tad pēc laika arī tiem otriem nākas mainīt ieradumus.
galvenais – nedzīvot ar upura domāšanu, sak, pasauli nepārtaisīsi. Viss jaunais un lieliskais ir radies tieši no tā, ka kāds nolemj izmainīt pasauli.
nē. viss jaunais un lieliskais ir radīts ar nolūku patukšot tavu kabatu.
Tā jau ir. Auzas un sienu zirgam izaudzēju pats, bet auto detaļas un degvielas jāpērk no ķirzakcilvēku vietējiem pārstāvjiem. Internetu man uzspieda ļaunie pindosi, kaut arī man pilnīgi pietika ar FIDO. Tā viņi mani joprojām muļķo un tukšo kabatas.
Nu man no mob. ierīcēm kādi 95% klikš ir nejauši. Tas tērē laiku un datus, turklāt tracina, tā ka portāli var nemaz nebrēkt.
Ārstējies, ja rokas trīc :D
pag, tūlīt ielešu sotaciņu-divus un nevajadzēs mūsu izmaksu medicīnu ;)
Man nebūtu nekas pret reklāmām, ja viņas nelidotu priekšā saturam un nelēkātu šurpu turpu + tik ļoti nenoēstu datora resursus un mob.tel. trafiku…
Android root + AdAway = <3
pag, mans komps vai mobzis nav nekāda ‘iebraucamā vieta’.
ja kāds vēlas tajos rādīt reklāmas, esmu gatavs uzklausīt priekšlikumums.
gan jau sadalīsim tos ~22 miljonus :)
atslēdzies no tīkla un tiksi pasargāts. kāpēc tu domā, ka visam tīklā jābūt par brīvu? maksā tu tikai par to, ka kāds tev to tīklu pienes klāt (infrastruktūra) nevis saturu. Ko tu gribētu labāk – reklāmas kursorā vai pasūtījumu slavinošus rakstus? Es jau zinu atbildi – ne vienu, ne otru. Bet tā nemēdz notikt, samierinies vai arī norubī internetu.
[samierinas un norub
rubīji un paliki pusvārdā?
ī] termini humors, joks neko neizsaka?
es tak kā reiz iezviedz!
[nedaudz nosodoši skatās]
humora ceha kolēga, jūs tak zinat, ka izskaidrojot jokus tie cilvēkiem sāk pielekt, bet zaudē savu zviegkomponenti…
petrova mozhna k telefonu?
netu evo.
a v cehu jevo neto?
a avcehujev u nas vašše ņerabotajet
runa iet par to, ka es izlemju to vai atļaut reklāmas bitus manas ierīces atmiņā un pikseļus uz ekrāna jeb nē.
ērces ar izlemj kam piezīsties. cilvēkiem, nez kāpēc, tas nepatīk…
Uz telefona daudzu saitu reklāmas mani tracina. Gribu paņēmt kādu saiti un baukš! uzlec reklāma par dorneo krāmiem. Un vēl nerieti turpina lēkāt uzbāzīgi blāķi, ka telefonam vajadzīģa tīrīšana.
Bez tam, interneta provaideri jau arī spļaudās, ka reklāmas noslogo trafiku. Nav ko īdēt par negūto peļņu, ja sākumā auditoriju notracina ar kaitinošiem pop-up mēsliem, kurus fig tam aizvērs.
nav dzirdēts, ka provaideri spļaudītos par reklāmām. strīmings un torenti ģenerē tūkstošiem reižu lielāku trafiku (apskaties cik sver tie banneri! neviens portāls neņem lielākus par 100kb banneriem pretī)
Realy? tad ierij šo http://kursors.lv/2016/05/26/lielbritanijas-mobilo-sakaru-operators-three-vienu-dienu-junija-liegs-reklamas-sava-tikla/
apskatījos oriģinālu – skaists PR raksts. Ierīt varēsi pats, kad sazināsies ar LMT un paprasīsi – kāda īsti ir situācija.
Negūti ienākumi un zaudējumi ir divas pilnīgi dažādas lietas.