web analytics

Lielbritānijas mobilo sakaru operators Three vienu dienu jūnijā liegs reklāmas savā tīklā

Jaunākie raksti

Satechi prezentējis lādētāju, kurā var uzlādēt līdz pat piecām Apple ierīcēm

Šī gada CES 2021 izstādē Satechi prezentējis jaunu aksesuāru mobilo telefonu un planšetdatoru lietotājiem. Šis produkts tiek īpaši mērķēts...

“Cradlewise” rada mākslīgā intelekta kustinātu šūpuli, kas palīdzēs mazulim ātrāk aizmigt

Labs miegs ir tas, ko īpaši novērtēs jaunie vecāki, kuri bieži vien tā kārtīgi izgulēties nevar mēnešiem ilgi. Tā...

Savulaik populārais “Renault 5” atgriezīsies kā elektriskais hečbeks

Francijas autoražotājs "Renault" apstiprinājis, ka tas radīs jaunu versiju savulaik populārajam "Renault 5" hečbekam. Jaunais auto būs daļa no...

Zaļo tehnoloģiju akselerators attīstīs ilgtspējas uzņēmumus Baltijā

Lai veicinātu tādu inovāciju attīstību, kas piedāvā ilgtspējīgus risinājumus un tiecas uz labāku nākotni, Swedbank Latvija kopā ar tehnoloģiju...

Arī Xiaomi krīt Trampa nežēlastībā

Lai arī Donaldam Trampam prezidenta amats būs jāpamet jau pavisam drīz, tomēr vēl arvien norit aktīva cīņa ar ārējo...



Lielbritānijas mobilo sakaru operatoram Three ir 9 miljoni sakaru tīkla izmantotāju, un visim šiem cilvēkiem jau jūnijā vienu dienu būs iespēja neredzēt reklāmu savos viedtālruņu tīmekļu pārlūkos un lietotnēs. Three savos mobilā interneta serveros pilnībā bloķēs visas reklāmas.

13. jūnijā visi Three klienti, kas būs iepriekš pieteikušies šīs iespējas izmēģināšanai, neredzēs nevienu reklāmu tīmekļa pārlūkā un izmantotajās lietotnēs. Dažādas Facebook, Instagram u.c. reklāmas nebūs izskaužamas, jo tās parādās līdzīgi kā jauns ieraksts vai fotogrāfija.

Three izmantos Izraēlā bāzēta uzņēmuma Shine reklāmu bloķēšanas tehnoloģijas. Shine uzstāda savus reklāmu filtrus mobilo sakaru operatoru datu centros, lai reklāmām nemaz nebūtu iespējams nokļūt līdz lietotājiem. Three uzsver, ka reklāmu bloķēšana būtiski atslogos mobilo datu tīklu, kā arī lietotāji spēs novērtēt sakaru sniedzēja rūpes par klientiem. Three aprēķinājis, ka reklāmu saturs aizņem ap 20% no pārraidītajiem mobilajiem datiem.

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
4 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Kaspars

Uhh, tikmēr uznisrstošo reklāmu par subaru no kursora gan negaidīju. Itkā iestājas pret reklāmas pārmērīgu spamu citos portālos un pret addblokiem, bet pamazām iet viņu pēdās..

Ja tās reklāmas, kas man neliek izdarīt papildus darbības man netraucē, tad nu krustiņu meklēšana reāli uzprasās uz papildus programmatūras uzstādīšanu

x

da labi…nospied escape, subārs nogrimst kā pilskalns ezerā.

Nav debīlisma ar noteiktu sekunžu skaitu, kuru laikā jāblenž reklāmā.
Krustiņš tur, kur tam jābūt un nav mikrona izmērā, kuram spiežot 100% gadījumu trāpa uz reklāmas. Nē, šito var saprast un pieņemt, ka tas tā ir.

Kristaps Skutelis

Atvaino par sagādātajām neērtībām, bet dažkārt neiztikt arī bez šādām reklāmām. Popup reklāma Kursorā ir tikai otro reizi un tās izslēgšana ir maksimāli vienkārša un uzskatāma. Pārāk bieži te tādas reklāmas neplānojam.

digitalk

es labāk atbalstu šādas reklāmas (bet tikai bez skaņas) nekā animētus banerus.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: