Lielbritānijas mobilo sakaru operatoram Three ir 9 miljoni sakaru tīkla izmantotāju, un visim šiem cilvēkiem jau jūnijā vienu dienu būs iespēja neredzēt reklāmu savos viedtālruņu tīmekļu pārlūkos un lietotnēs. Three savos mobilā interneta serveros pilnībā bloķēs visas reklāmas.
13. jūnijā visi Three klienti, kas būs iepriekš pieteikušies šīs iespējas izmēģināšanai, neredzēs nevienu reklāmu tīmekļa pārlūkā un izmantotajās lietotnēs. Dažādas Facebook, Instagram u.c. reklāmas nebūs izskaužamas, jo tās parādās līdzīgi kā jauns ieraksts vai fotogrāfija.
Three izmantos Izraēlā bāzēta uzņēmuma Shine reklāmu bloķēšanas tehnoloģijas. Shine uzstāda savus reklāmu filtrus mobilo sakaru operatoru datu centros, lai reklāmām nemaz nebūtu iespējams nokļūt līdz lietotājiem. Three uzsver, ka reklāmu bloķēšana būtiski atslogos mobilo datu tīklu, kā arī lietotāji spēs novērtēt sakaru sniedzēja rūpes par klientiem. Three aprēķinājis, ka reklāmu saturs aizņem ap 20% no pārraidītajiem mobilajiem datiem.
Uhh, tikmēr uznisrstošo reklāmu par subaru no kursora gan negaidīju. Itkā iestājas pret reklāmas pārmērīgu spamu citos portālos un pret addblokiem, bet pamazām iet viņu pēdās..
Ja tās reklāmas, kas man neliek izdarīt papildus darbības man netraucē, tad nu krustiņu meklēšana reāli uzprasās uz papildus programmatūras uzstādīšanu
da labi…nospied escape, subārs nogrimst kā pilskalns ezerā.
Nav debīlisma ar noteiktu sekunžu skaitu, kuru laikā jāblenž reklāmā.
Krustiņš tur, kur tam jābūt un nav mikrona izmērā, kuram spiežot 100% gadījumu trāpa uz reklāmas. Nē, šito var saprast un pieņemt, ka tas tā ir.
Atvaino par sagādātajām neērtībām, bet dažkārt neiztikt arī bez šādām reklāmām. Popup reklāma Kursorā ir tikai otro reizi un tās izslēgšana ir maksimāli vienkārša un uzskatāma. Pārāk bieži te tādas reklāmas neplānojam.
es labāk atbalstu šādas reklāmas (bet tikai bez skaņas) nekā animētus banerus.