Baumas norāda, ka Samsung grasās pieņemt visai nepopulāru lēmumu un šī gada laikā uzsākt Eiropā viedtelevizoros rādīt reklāmas papildus televīzijas kanālos demonstrētajām. Jāatzīmē, ka tieši pirms gada Samsung sāka rādīt reklāmas ASV tirgū pārdotajiem viedtelevizoriem.

Reklāmas tiks izvietotas galvenajā izvēlnē, turklāt tās tiks uzspiestas vairumam pie tīmekļa pieslēgtajiem viedajiem televizoriem. Jaunākie Samsung televizoru modeļi jau saņēmuši iebūvētu iespēju, kas pagaidām nav aktīva, vecākie modeļi pie reklāmu rādīšanas tiks ar programmatūras atjauninājumu palīdzību.

Samsung dominē televizoru tirgū ar aptuveni 20% tirgus daļu, pārdodot aptuveni 50 miljonus televizoru gadā. Tirgus eksperti uzskata, ka Samsung peļņas daļa no televizoru pārdošanas ir 3 līdz 5%, kas ir niecīgs apjoms, kad to salīdzina ar konkurentiem. Statistika parāda, ka televizoru tirgus saruks tuvāko gadu laikā, kas arī licis Samsung izvēlēties peļņas gūšanu ar reklāmu palīdzību.

22
Leave a Reply

avatar
8 Comment threads
14 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
9 Comment authors
xKrotowJohn DoeSkatsbombelats Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
snap
Guest
snap

sviests! Youtuvbe nav skatāma dēļ šī, free spotify arī, tagad arī TV pārraides, kas tāpat nav skatāms būs 2x neskatāmākās

Opis
Guest
Opis

Lai liek. Cerams, ka tas cilvēkus kaitinās un mazās skatīsies to kasti :)

x
Guest
x

Ka tikai Samsungam tas nebeidzas ar prasībām un prāvu kompensāciju izmaksām. Tur ir labi jāzin konkrēto valstu likumdošana, bet ja nav īpaši atrunāts, tad tā ir preces īpašību izmainīšana bez patērētāja piekrišanas jau pēc līguma noslēgšanas. Iespējams, pārdošanas samazināšanās jo pirmos vienmēr sit stiprāk.

Nu un protams, darbiņš hakoto FW rakstītājiem.

bombelats
Guest
bombelats

Pat, ja pieņemam, ka pirkuma čeks ir kaut kāda Civillikumā norādīta vispārīga pirkšanas – pārdošanas līguma apstiprinājums, tad FW “uzlabošana” neskaitīsies iekārtas īpašību maiņa, bet atjauninājums ar pievienotām extrām.
Bet Āmurijā, gan jau, ka juristi visu ir izštukojuši.

x
Guest
x

Nu kā tad neskaitās – pat līdz tam, ka tas maina gan lietošanas paradumus, gan var iekārtu padarīt pilnībā nederīgi mērķiem, kādiem tā savulaik tika pirkta. Telefonam OTA iebaro FW kas pieliek flac atskaņošanu, bet novāc h264 atsk. – piemēram. Un iepūt. Jo tas tā ir. Tur cita fiška. Par FW ražotāji pamanās paņemt naudu, bet patur sev visas tiesības uz to, tas ir gan traktoros/kombainos, gan telefonos, gan auto vadības blokos. T.i. sanāk ka pircējs tikai īrē FW lai varētu darbināt savu smalku verķi kas bez softa ir tikai detaļu kaudze. Protams, ka pērkot auto, pircējs parakstās par šo… Read more »

bombelats
Guest
bombelats

Un kādiem mērķiem, tad pirki TV kasti. Lai skatītos kustīgās bildītes, domājams. Un šī pamatfunkcija nebūs mainījusies un arī ne apgraizīta.
Parakstot līgumu ar kādu kabeļtelevīzijas operatoru, es vēlos skatīties kādu konkrētu raidījumu, nevis reklāmu. Un līgumā nekas nav teikts par to.
Bet nu tā var diskutēt līdz vēmienam, čakarē mūs, patērētājus tā vai tā. ?

PurvaVelns
Guest
PurvaVelns

jūs jau sen to bijāt pelnījuši, elkdievības pielūdzēji…

Skats
Guest
Skats

Man domāt, ka reklamētāji pārvērtē reklāmas ietekmi uz pircēji, īpaši jau latvju nabagmājā sauktā republika.:)
Var jau būt, ka ričie ameri steigšus metas pie paipaliem u.c. un metas pasūtīt, bet liekas naudiņas trūkums makten labi disciplinē un padara imūnu pret skaistām preču filmiņām TV ekrānos.

bombelats
Guest
bombelats

Reklāmai ir milzu spēks. Kas visvairāk pērk, teiksim Zepter produkciju? Ļimonščiki? Kā reiz otrādi. Bet stāsts jau ir par ko citu, Tu vari pirkt, vari nepirkt reklamēto produktu, bet skatīties to reklāmu jau Tev uzspiež.

x
Guest
x

Pērkot pārmērīgi dārgas lietas, ļimonadņikam rodas ilūzija ka var atļauties to pašu, ko ļimonščiks. Tas gan par zepteru, gan par ilietām (tie, kuri ēd roltonus lai nopirktu iphonu vai vispār pērk uz krīta). Tie, kuri sasistu iphonu var nomainīt ar tādu pašu bez stresa budžetam, neskraida apkārt, demonstrējot to jo lieta paliek lieta, tā kalpo un ko tur daudz ņemties, ar reklāmu vai bez.

bombelats
Guest
bombelats

Jā, ir kategorija ļautiņu, kas dārgas lietas iegādājas Tevis minēto iemeslu pēc, bet, acīmredzot, tas atkarīgs no produkta. Zepter pieminēju, jo tas pirmais ienāca prātā, zinot, ka to daudz (salīdzinoši) pērk pensionāri.
Ietekmē, jau ietekmē mūs tā reklāma, grozies kā gribi. Tieši vai netieši. Var izlikties, ka mēs to neskatāmies un neklausāmies, bet zemapziņā jau paliek. Vesela zinātne uz to strādā. Ja pareizi esmu sapratis, tad @purvavelns:disqus
mums par to varētu pastāstīt.

Skats
Guest
Skats

Piekritīšu attiecībā uz lohiem, jo zinu sievišķi, kas par taukšķi vēl latos nopirka Zepter brīnumtraukus un uz priekšapmaksu. Pašas pusgada ienākumu tur izgrūda.
Bet tā gan nebija TV reklāma, bet individuālā smadzeņu skalošana.

arty
Guest
arty

gan jau vēl izdomās tādu stulbumu kā tepat TVnet, Delfi u.c., kur reklāma OBLIGĀTI jānoskatās jeb tu nevari tā vienkārši pārslēgt lapu/ tekstu lasīt tālāk – laiks stāv uz vietas. Un būs tas TV, kuriem iebūvētās/ pieliktās kameras. Un ja nav, tad gan jau arī būs uzspiestas, lai patērētāji skatītos to reklāmu.

John Doe
Guest
John Doe

Liela brēka, maza vilna? Vai kā nu tur bija…

“The Wall Street Journal claims that the manufacturer, struggling to turn a profit in TVs, will increase the number of tile ads that it displays in the menu bar of its smart TVs. These small squares are currently only available in the US, although the paper believes that Europe will be added to the program in the near future.”

via http://www.engadget.com/2016/05/31/samsung-smart-tv-ads/

Tātad, “tile ads”. Nevis īstas, pilnekrāna, video rullīšu tipa reklāmas.

x
Guest
x

Ha, TV vai moni var apmainīt ja tam uzrodas noteikts skaits karsto pikseļu, bet te jau runa par karsto pikseļu kvadrātu vai joslu :)

Krotow
Guest
Krotow

Labi ir, ka nenopirku Smart TV. Dzelžinieku forumos nu būs jauna sticky tēma – kā izrūtot savu TV lai atbrīvotos no baneriem. Citādi jāpērk negudrais TV, kuram jāpiepērk vai jāuztaisa sava mediju kaste. Laiks sākt atcerēties 90-tos :)

P.S. Džadžs ar “Idiokrātiju” ir
pravietis.

x
Guest
x

Pag, ja tā lieta aizies, Samsung būs pirmie, bet ne vienīgie. Vēl saprastu, ja adwāre būtu uz kastes, kuru tev arī pārdod ar 2 gadu līgumu, bet par 2x mazāku cenu. A to maksāt pilnu cenu un skatīties sūdus nav pārāk aizraujoši. Tur dzelžu un satura ražotājiem būtu jāvienojas savā starpā, kā viņi dala peļņu, nevis jāpataisa pircēju par malējo.

Bet jebkurš smart tv pārvēršas par ad-free, atvienojot to no tīkla un padodot saturu caur kādu no ieejām :)

Krotow
Guest
Krotow

Te jau sola armagedonu, rādot reklāmas arī kanālu pārslēgšanas un konfigurācijas izvēlnēs. Tad atliek tikai raut TV nost no interneta. Ar ko zūd jēga no Smart TV kā tāda. Pilnīgi visu fleškā neatnesīsi. Un filmas/YouTube/spēles var darbināt arī parastajā TV no medijkastes. Vienīgi var gadīties, ka tuvākajos gados negudrie TV bez spama fīčas pazūd no tirdzniecības – šobrīd liekas neticami, taču daudz kas reiz likās neticami.

x
Guest
x

nesmarti visbiežāk ir pavisam budžeta modeļi ar izrietošajām sekām.
gribēsies normālu paneli un softu – nāksies pirkt no vidējā plaukta un neslēgt pie tīkla.

Krotow
Guest
Krotow

Vai arī lietot datora monitoru kā TV.

x
Guest
x

ja der izmērs

x
Guest
x

bet pilnam armagedonam var uztaisīt, ka bez tīkla tv vispār nedarbojas, t.i. pēc izpakošanas šis mācēs tikai paprasīt tīklu un instalēs aktuālo sistēmas versiju, un tad jau atiet jūriņā :))