Web Analytics
More
    Reklāma

    Twitter izaugsme bremzējas, reklāmdevēji pamet mikroblogošanas vietni

    Jaunākie raksti

    Twitter ir izziņojis pēdējo trīs mēnešu darbības rezultātus, kas likuši mikroblogošanas vietnes akciju cenai krist par 13%. Twitter vissmagāk gājis ar lielo reklāmdevēju noturēšanu, tomēr vairāki citi darbības rādītāji ir bijuši iepriecinoši. Twitter ienākumi kāpa par 36%, sasniedzot 594.5 miljonus dolāru trīs mēnešu laikā, tomēr analītiķi no Twitter gaidīja vismaz 607.8 miljonus.

    Twitter paziņojis, ka nākamajos trīs mēnešos sagaida 590 līdz 610 miljonu dolāru ienākumus, kamēr analītiķi un investori pieprasa ienākumus vismaz 677 miljonu dolāru apmērā. Lielie zīmoli vairs nevēlas izmantot Twitter reklamēšanās iespējas, tomēr vēl arvien reklāmu ienākumi auguši par 37%, kad tos salīdzina ar iepriekšējā gada šo pašu periodu.

    Reklāma

    Twitter vāji veicas ar maksas reklāmu pārdošanu, jo to atdeve tiek vērtēta kā pārlieku zema. Lielie zīmoli maksas reklāmtvītu vietā izvēlas izvietot video klipus. Vienlaikus Twitter ziņo, ka audzis aktīvo lietotāju skaits, šobrīd Twitter aktīvi katru mēnesi izmanto 310 miljoni lietotāju, pirms gada šis rādītājs bija 302 miljoni mēnesī.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma