Web Analytics
More
    Reklāma

    Pirmais e-sporta TV kanāls būs pieejams arī Latvijā: “eSportsTV”

    Jaunākie raksti

    MTG grupas uzņēmums ESL, pasaulē lielākais e-sporta uzņēmums, maijā atklās pirmo e-sportam veltīto TV kanālu „eSportsTV”, kas darbosies 24 stundas diennaktī 7 dienas nedēļā. Tuvākajā laikā jaunais kanāls būs pieejams Viasat satelīta TV platformā Baltijas valstīs un Ziemeļvalstīs. Šobrīd ESL piedalās pārrunās ar TV operatoriem un citu platformu operatoriem visā pasaulē, lai nodrošinātu plašu kanāla pieejamību citos tīklos.

    Jaunais kanāls nodrošinās vairāk nekā 2000 tiešraides stundu no e-sporta un datorspēļu pasaules katru gadu. Tai skaitā vadošās e-sporta komandas un populārākās zvaigznes, kā arī pārraides no profesionālajām e-sporta līgām un starptautiskiem turnīriem, pasākumiem un čempionātiem, piemēram, ESL One, Intel Extreme Masters, ESL Pro League un DreamHack. Kanāla satura veidošanai tiks izmantots materiāls gan no ESL profesionālajiem turnīriem, gan no MTG DreamHack, kas ir viens no lielākajiem e-sporta uzņēmumiem pasaulē un ir pasaulē lielāko digitālo pasākumu organizators. Globālā ESL un DreamHack auditorija jau pārsniedz 100 miljonu skatītāju visā pasaulē tādās tiešsaistes platformās kā Twitch, Azubu, Hitbox un Yahoo. Vairāk informācijas www.eslgaming.com.

    Reklāma

    „Šīs ir fantastiskas ziņas, jo ESL padarīs e-sportu pieejamāku vēl lielākam skatītāju skaitam. E-sports ir aktuāls visu gadu, tāpēc skatītājiem piedāvāsim lielu satura apjomu. Kanāla mērķis ir informēt un paplašināt e-sporta cienītāju un fanu kopienu. Datorspēļu spēlētāju skaits pasaulē pārsniedz 2 miljardus, un mēs redzam straujo e-sporta popularitātes pieaugumu, globālajai fanu bāzei pārsniedzot 250 miljonu skaitu, un tieši tāpēc mēs vēlamies, lai aizvien vairāk un vairāk e-sporta pārraižu būtu pieejams uz maksimāli liela ekrānu skaita,” uzsver Marika Verkēviča, Viasat Latvija AS filiāles vadītāja.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    31 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    x
    29.04.2016 11:12

    es ports

    aste
    29.04.2016 11:18

    Un es jau sapriecājos, ka kāds normāls sporta kanāls… izrādās, kārtējais craps, šauras nišas auditorijai (kā, piem. Viasat golf) , bet jāmaksā visiem, jo vnk iekļauts pakā.

    .
    29.04.2016 12:57

    “OGN (formely known as Ongamenet) is a South Korean cable television channel that specializes in broadcasting video game-related content and esports matches”. Founded – 2000.

    KKTK
    29.04.2016 16:08

    Šīs ir fantastisks kreps.

    Brian or Bust
    30.04.2016 00:09

    skatīsimies kā resnie “atlēti” “sporto” un bīda peles?

    Emīls Delle
    30.04.2016 11:03
    Reply to  Brian or Bust

    Tev jau nav jāskatās. Ir cilvēki, kas skatās pokeru vai golfu. Kas tur tik interesants? Bet skatās un viss. Arī e-sports ir aizraujošs pasākums, ko skatīties. OK, viņi sēž un dara lietas datorā, bet tur ir spriedze, dinamiska spēle, bieži vien ļoti labs komandas darbs. Un viņi ir ‘profesionāļi’, viņi par to saņem labas summas. Kāda atšķirība, vai skatos NBA vai LoL turnīrus? Tā ir izklaide un viss.

    Brian or Bust
    30.04.2016 15:48
    Reply to  Emīls Delle

    tikai nevar salīdzināt kādu darbu jāiegulda PRO basketbolistam, hokejistam, futbolistam, vai jebkuram citam īstam atlētam. salīdzinoši PRO gamings tāda atpūta vien ir.

    30.04.2016 17:05
    Reply to  Brian or Bust

    Tu runā tā itkā zinātu kā top PRO geimeri.

    Brian or Bust
    30.04.2016 18:59

    un kāpēc tu domā, ka nezinu?
    piemēram, CSGO – 12h sēdi DM un šauj, tad vēl kādas vairākas stundas strato ar komandu.. un tā savācās kādas 20h sēdēšanas pie CSGO.

    zivs
    01.05.2016 03:12
    Reply to  Brian or Bust

    Acīmredzami, ka nezini (komentārs par CSGO to izteikti apliecina). Labāk neturpini runāt muļķības par lietām, kuras īsti nesaproti. :)

    Brian or Bust
    01.05.2016 12:11
    Reply to  zivs

    nu tad, pro gamer, izstāsti kur es kļūdījos :)

    Janis
    30.04.2016 17:41
    Reply to  Brian or Bust

    Jā, bet būt par PRO geimeri ir ļoti bīstami, pastāv iespēja “nolikt karoti”, jo jāspēlē ir ļoti daudz, un paēst var arī nepaspēt..

    digitalk
    30.04.2016 14:58
    Reply to  Brian or Bust

    > resnie “atlēti”

    [ar interesi skatās]
    man tāda nevāja aizdoma, ka NaVi tīma CS:GO komandā jebkurš tev varētu sadot bietē

    http://navi-gaming.com/en/team/counter-strike_go

    Brian or Bust
    30.04.2016 15:47
    Reply to  digitalk

    :D :D ROFL. Baigie sadevēji. Edwards, Guardians un flamie jau nu pēc baigiem sadevējiem izskatās… paies 10 soļus no krēsla un būs jau bez elpas. lkm tu tāds pats kā viņi. [ar interesi skatos]

    kas tev liek domāt, ka salīdzinoši fiziski mazspējīgs var man sadot?

    digitalk
    30.04.2016 16:56
    Reply to  Brian or Bust

    tāpēc, ka tu visus kibersportistus iedalīji ‘resnajos atlētos’. širmītis tavā domāšanā jau ļauj izdarīt dažus secinājumus, piemēram, tu viņus pat redzējis neesi, bet ‘gudri’ spried.

    Brian or Bust
    30.04.2016 19:02
    Reply to  digitalk

    ko tad – vajadzēja iedalīt fiziski spēcīgos un izturīgos “atlētos”? (btw, saucu viņus tā, jo ir kas Pro geimerus arī tā sauc..). reāli fiziski aktīvi ir labi, ja 5-10% no visiem Pro geimeriem. un kas tev liek domāt, ka neesmu redzējis? esmu, un diezgan daudz. un zinu pat daudzu “bio”..
    tā kā drīzāk, tev tas širmīts lēnām veras ciet.

    Žīīīžīī
    30.04.2016 23:22
    Reply to  Brian or Bust

    http://astralis.gg/players/
    https://teamenvyus.com/pages/counter-strike
    http://www.g2esports.com/players/
    kur-tev-viņi-ir-resni?
    daunis.
    Saprotu, ka skauž, ka viņi pelna ar to lielu žūksni naudas, a tev tikmēr tā ir tikai izklaide.

    Brian or Bust
    01.05.2016 01:39
    Reply to  Žīīīžīī

    tas, ka tie kuri nav resni, nenozīmē, ka fiziskā kondīcija nav tik pat slikta kā tiem resnajiem. piemēram, Kennys saliecies kuprī ar purnu pie monitora.. :D
    daunis :D njā, baigais.
    nekas neskauž, vienkārši minu faktus. izskatās, ka tev tieši ir sapnis būt par PRO Gamer’i, ka tā aizstāvi savus elkus. man varbūt nekas nebūtu pret (pašam būt par pro gamer), bet ir daudz labākas lietas, vai “profesijas”..

    digitalk
    01.05.2016 19:25
    Reply to  Brian or Bust

    palūdz kādam svarcēlājam noskriet krosu pēc vidusskolas normatīviem un, kad viņš tajos neiekļausies, nosauc viņu par resnu ‘atlētu’ ;)

    Brian or Bust
    01.05.2016 21:03
    Reply to  digitalk

    nu būs “svarcēlāji”, kas noskries un būs kas nē.. un svarcēlāju ar samērā zemu, vai vispārīgi normālu ķermeņa tauku % nevarētu saukt par resnu. kā nekā cilvēks vismaz ir fiziski aktīvs un kautcik spēcīgs (lai arī ja svarcēlāja mērķis ir muskuļu masa, tad tas nenozīmē, ka ir ļoti spēcīgs. spēku nosaka CNS.. tas tā, OT).

    Kristaps Pūtelis
    01.05.2016 17:04
    Reply to  Brian or Bust

    Samērā smieklīgi, ka tehnoloģiju bloga lasītājam ir tik aprobežots, stereotipisks skatījums uz šo. Būtu smieklīgi paskatīties, kā tevi jebkurā spēlē sakapātu profesionālie “geimeri”. Tad tu varētu sākt stāstīt, kāda atpūta tev tā bijusi, kad piemēram CS: GO tev būtu 30 nāves un -2 “killi”, jo būtu divas reizes nošāvis savus komandas biedrus :D

    Pietam mūsdienās viens no populārākajiem interneta video saturiem ir saistībā ar spēlēm… Varbūt esi dzirdējis par tādu necilu youtube slavenību kā PewDiePie? :D Kā arī Twitch.tv, kas būtībā ir lapa, kas tīri dzīvo no datorspēļu satura straumēšanas.

    Brian or Bust
    01.05.2016 18:47

    nav nekas stereotipisks un aprobežots. esmu skatījies un redzējis pietiekami daudz “pro gaming” spēles un redzējis intervijas, strīmus ar pašiem profiem.
    un kas ka sakapātu? tas taka būtu normāli. būtu dīvaini ja nesakapātu :D bet nu team killi domāju, ka man nebūtu. tie man ļoti reti. domāju ko daru.
    pašam pret viņiem nebūtu atpūta, bet viņiem pašu starpā – pro līmenī (arī jebkuriem citiem viena līmeņa spēlētājiem spēlējot savā starpā) tā “slodze” nav ne tuvu reālam sportam (nerunāju tikai par fizisko. līdz tai viņiem kā līdz citām galaksijām).

    jā, tas ir viens no populārākajiem saturiem.. so what? to “necilo youtube slavenību” (quote) neskatos – ir daudz interesantāki (priekš manis) Youtube veidotāji saistībā ar geimingu.

    jā nu var redzēt, kurus esmu aizvainojis un kuri tik atkīvi aizstāv savus elkus, jeb kā jūs viņus saucat – “sportistus”. visticamāk, ka aizstāvji tādi paši – fiziski sliktā kondīcijā, kas sēž un rukā, vai fano par citiem kapātājiem visu dienu un nakti.

    digitalk
    01.05.2016 22:29
    Reply to  Brian or Bust

    PewDiePie ir vienkārši atraktīvs jūtūbes blogeris, kurš ākstās. viņa pamatauditorija visdrīzāk ir tīņi, galvenais peļņas avots kinomoguliem :)

    Brian or Bust
    01.05.2016 18:49

    man sāk likties smieklīgi, ka te tik daudz aizstāvju, kuri vēl neko nav argumentējuši un parādījuši cik smagi gatavojas pro geimeri, vai cik fiziski labās kondīcijās viņi ir (kurās 80-90% noteikti nav).. hah, smiekls nāk.

    digitalk
    01.05.2016 22:21
    Reply to  Brian or Bust

    tu jau ar neko neesi saargumentējis par izteicienu ‘resnie’. cik redzams pēc bildēm, tie ir gados jauni cilvēki ar normālu komplekciju un, spriežot pēc sasniegumiem viņu spēlītēs, zibenīgu reakciju un attīstītu smadzeņpodu (stratēģiskā domāšana un/vai spēja strādāt komandā).

    Kristaps Pūtelis
    02.05.2016 00:37
    Reply to  Brian or Bust

    Vecīt, tev tiešām derētu arī patrenēt savas prāta spējas, nevis tikai to fizisko, par ko arī, kas zin, kā tev tur ir. :D Cilvēki te jau iepriekš pieminēja golfu, pokeru… es vēl varētu piemest to pašu veco labo šahu. Ne visi sporta veidi ir saistīti ar to, cik ātri skrien, stipri bliez otram pa seju un iegrūd bortā.

    Es arī neskatos PewDiePie, mana māsa skatās. :D To es pieminēju tīri saistībā ar raksta tēmu par video spēļu satura TV kanālu. ;) Es patiesībā diezgan maz skatos datorspēļu video, taču auditorija, kas to skatās, ir pietiekami liela.

    Un par fizisko kondīciju nesatraucies, mikrofonā vēmēj, ja būtu vajadzība, diezgan droši, ka varētu palīdzēt tev to mikrofonu apēst. Diemžēl tas nepalīdzētu tavam šaurajam prātiņam, jo tu tikai mal uz riņķi kaut ko par fizisko utt. Kādā veidā diez tu pats esi tāds eksperts, kāda viņiem ir vai nav slodze? Man šajā jomā nav neviena elka un esportus praktiski neskatos… esmu redzējis pāris StarCraft 2 turnīrus.

    Brian or Bust
    02.05.2016 06:48

    man ar prāta spējām viss kārtībā, tici man. ;) es arī pokeru neskaitītu kā sportu un arī to pašu šahu. Golfā tomēr ir kkāda kautcik izteikta fiziska aktivitāte, salīdzinot ar iepriekšējiem diviem. laikam, ka man vienkārši cita definīcija sportam, kā te dažiem.. mikrafonā vēmēj.. :D nu kāds vēl šaurais prātiņš? manis teiktais tomēr paliek kā fakts, maļu vai nemaļu. vienkārši dažiem nedalec, arī tev. neesmu nekāds eskperts, bet spēlētājus zinu (CSGO), esmu redzējis intervijas, video, strīmus (to jau teicu).. kuros ir redzama viņu ikdiena, gatavošanās mačiem utt, kas reāli ir daudzas stundas sēdēšana pie CSGO, ļoti daudzas. tad vēl tie kuri strīmo – pieskaitam vēl vairākas stundas klāt. tākā, teiksim, tie kuri īpaši nekad nav nodarbojušies ar fiziskām aktivitātēm, arī nenodarbojas, kas ir lielākā daļa. un tad vēl sazin kāds uzturs utt.. un tad sanāk tādi “paresni”, vai tukli cilvēki. vēl jau ir tie 10%, kas varbūt pa starpu kautko padara fiziski, kas arī būtu ļoti vēlams.. tas nāktu arī par labu pašai “spēlēšanai”. nu un tātad fakts paliek – lielākā daļa “pro geimeru” ir ne tajā labākajā fiziskajā kondīcijā, daudzi pat “resni”. un daži viņus sauc par “sportistiem”, vai vēl trakāk par “atlētiem”, lai arī jākustina pa lielam tikai… Read more »

    Kristaps Pūtelis
    02.05.2016 13:52
    Reply to  Brian or Bust

    Esi esi tu šaurs prātiņš. :D Es, starp citu, nevienā brīdī neteicu, ka pro geimeri ir fiziski super labi sagatavoti, bet patiesībā neesmu redzējis īpaši daudzus, kas būtu resni (bet tad nu atkal, es patiesībā to tā neesmu pētījis un tu pats šķiet šajā tēmā esi iedziļinājies daudz vairāk, jo es intervijas ar viņiem skatījies neesmu :D ). Starp citu, kā tu tur kaut kur iepriekš rakstīji, kaut ko par to, kā cik te visi tizli un daudz sacepušies par šo tēmu (doma apmēram tāda bija), bet smieklīgākais ir tas, ka tu esi vienīgais, kurš patiesībā te toč ir sastresojies par savas taisnības aizstāvēšanu, jo esi sarakstījis tik ļoti daudz komentārus un tie visi ir garāki par vidusmēra palagiem. (pat necentos visus izlasīt) :D Interesanti, bet zini, slodze jau nav tikai fiziska, daudz nopietnāka slodze, manuprāt, ir tieši psiholoģiska/morāla un tāda ir jebkurā no iepriekš pieminētajiem sporta veidiem. Nu, tas, ka eSportisti neuzvarēs boksa mačus arī tā kā būtu skaidrs, jo kāpēc viņiem būtu tas jādara, ja viņi nodarbojas ar ko pavisam citu? Un patiesībā es arī nesaku, ka viņi dzīvo super veselīgu dzīvesveidu. Bet arī profesionālie sportisti nedzīvo veselīgu dzīves veidu – pietiekami daudzi neaprēķina savas spējas un nomirst… Read more »

    Brian or Bust
    02.05.2016 17:53

    kā ar tevi? :)

    es ne grama neesmu sastresojies.. tikai vislaik nākas skaidrot tiem, kas nesaprot ko stāstu (un arī kā reāli ir). pirmais komentārs vairāk bij kā joks ar savu patiesību, bet tad visi acīmredzot aizsvīlas, jo nespēja turēt kā aizvaino (e) sportistus.

    nu protams, psiholoģiskā slodze ir liela, bet tāpat kā jebkurā citā sporta veidā.

    un tas, ka kāds mirst uz laukukma ir ļooooti reti. Pro līmenī noteikti ļoti reti. jo mūsdienās medicīniskās pārbaudas, tehnoloģijas, veselības monitorings vienkārši samazina “letālus”, vai smagus gadījumus līdz ļooti zemiem procentiem un arī attiecīgi nosaka atlētu maksimālo pieļaujamo slodzi.

    intersanti ir tas, ka saki, ka es baigos tekstus drukāju, bet pats vēl lielāku palagu saraksti. kuram tad tas šaurais prātiņš ir?

    bet nu fakts paliek – lielāka daļa pro geimeri tāpat ir sliktā fiziskā formā, vai arī resni.

    Ieva Vētra
    01.05.2016 14:32

    Baigi skarbie komentāri. Nu nez .. paraugoties uz manu darba dienu, kura ir 12h gara un kuras laikā apm. 80% sēžu un skatos PC ekrānā, lielu atšķirību neredzu. Ja nu vienīgi to, ka viņu atalgojums ir pavisam savādāks un viņi 150% dara to, kas patīk (visticamāk jau no mazotnes). Ir tik dažādi cilvēki. Kas vienam vērtību skalas augšdaļā, citam apakšā. Protams, ka esportam var likt mazkustību otrpus vienādojuma zīmes, taču ja visam pieiet ar saprātu, būs ok. Vēl jo vairāk, ja runa ir par PRO līmeni, kur uz šiem sportistiem skatās un iedvesmojas daudzi mazi cilvēciņi, noteikti ir jāakcentē pareizs uzturs un veselīgs dzīvesveids. Citādi .. ne ar ko neatšķiras no manas 12h darba dienas.

    Brian or Bust
    01.05.2016 15:53
    Reply to  Ieva Vētra

    “sportistiem”? :O
    jā, nu katram laikam sava definīcija vārdam “sports” vai “sportists”.

    Reklāma