Web Analytics
More
    Reklāma

    LOGIN 2016: kas gaidāms gada lielākajā tehnoloģiju un progresa festivālā Baltijas valstīs?

    Jaunākie raksti

    Viedtālruņu aplikāciju radīšanas hakatons, virtuālo spēļu industrijas spēlētāji, iesācēji un augstākā līmeņa uzņēmējdarbības pārstāvji, inovācijas, tradicionālo un netradicionālo tehnoloģiju industriju krustpunkti, tūkstošiem cilvēku, kurus tas viss interesē, kā arī pretrunīgi vērtēti referenti un inovāciju revolucionāri – tas viss tehnoloģiju un progresa festivālā LOGIN 2016, kas ir labākas pasaules un progresīvas nākotnes vīziju sintēze. Divu dienu laikā noklausīties vairāk nekā 100 referentu uzstāšanās, piedalīties visās diskusijās, pasākumos vai interaktīvajās darbībās un izmēģināt visas platformas ir grūti izpildāms uzdevums, tāpēc festivāla organizētāji iesaka saplānot savu laiku. Kas tad mūs gaida desmitajā LOGIN?

    „Visu gadu intensīvi strādājām, lai festivāla mērogs pieaugtu, ne tikai tāpēc, ka ir vairāk tēmu vai ir uzaicināti mūsdienu vislabākie referenti, bet arī tāpēc, ka festivāla programma ir papildināta ar jaunām un atraktīvām, kā arī nišas platformām un dažādiem pasākumiem. Dažu dienu laikā katrs dalībnieks varēs iegūt ļoti daudz informācijas, nodibināt daudz jaunu kontaktu, gūt iedvesmu vai varbūt motivāciju, lai īstenotu savus mērķus. Iesakām vairāku dienu maratonu saplānot jau iepriekš, lai katrs paņemtu līdzi patiešām visvērtīgāko un iegūtu maksimālu labumu,” – saka LOGIN vadītāja Ieva Dirvonskaite (Ieva Dirvonskaitė).

    Reklāma

    Viedtālruņu aplikāciju radīšanas hakatons un augstākā līmeņa vadītāju tikšanās

    Šogad LOGIN 2016 nišas platforma būs digitālo viedtālruņu evolūcija. Vēl pirms tehnoloģiju un progresa festivāla sākuma 3. maijā zem LOGIN pasākumu lietussarga pirmoreiz notiks viedtālruņu aplikāciju radīšanas hakatons LOGIN App Camp, kura organizēšanu šogad atbalsta festivāla komanda. Radošākie aplikāciju radītāji – atsevišķas personas vai komandas – 48 stundu laikā pārvērtīs savas idejas reālās viedtālruņu aplikācijās vai to prototipos, ar kuriem iepazīstinās festivāla pirmajā dienā, 5. maijā. Lai iegūtu vislabāko rezultātu, LOGIN App Camp hakatona laikā aplikāciju radītāji varēs konsultēties ar mentoriem no pazīstamām Lietuvas un ārvalstu starptautiskajām kompānijām programmēšanas, mārketinga, finanšu, ideju prezentācijas un citās jomās. LOGIN App Camp hakatona galvenais partneris ir DNB banka.

    LOGIN kopā ar IT un tehnoloģiju sabiedrību Teo turpina arī īpaši veiksmīgo projektu – uzņēmējdarbībai paredzēto konferences daļu Teo Business Summit @ LOGIN. 2015. gadā tajā piedalījās vairāk nekā 300 uzņēmumu pārstāvju no Lietuvas un ārvalstīm. Šā gada pasākuma galvenā tēma –, kā tehnoloģijas maina mūsu patēriņa ieradumus, kādus pakalpojumus un produktus gaida patērētāji, kā uzņēmējdarbība var šīs gaidas apmierināt. Par to stāstīs četri starptautiska līmeņa referenti un īpašais viesis – tehnoloģiju un inovāciju pētnieks Deivids Rovans (David Rowan), žurnāla Wired (AK) redaktors.

    Iesācēju smēde un spēļu entuziasti

    Jau ceturto gadu tehnoloģiju un progresa festivāla laikā notiks nozīmīgākais Lietuvas iesācēju ekosistēmas pasākums LOGIN Startup Fair, ko organizē Versli Lietuva Startup Lithuania komanda. LOGIN Startup Fair pulcēs apmēram 100 perspektīvu iesācēju no Lietuvas, pārējām Baltijas valstīm, Centrāleiropas, kā arī desmitiem vietējo un ārvalstu investoru. Jaunie vizionāri piedalīsies uzņēmējdarbības sanāksmēs, prezentēs savus produktus un pakalpojumus, sacentīsies par 6 tūkstošus eiro lielo balvu, kā arī pilnveidosies Uber un Startup.lt profesionāļu rīkotajā meistarklasē.

    Iesācēju gadatirgus skatītājiem būs bez maksas. Tajā apmeklētājus gaida bezpilota lidaparātu sacensības, roboti un viss Lietuvas tehniskās jaunrades krējums Hardware District zonā. LOGIN Startup Fair laikā notiks arī konference, kurā referātus lasīs The Next Web pārstāvji, mākslīgā intelekta un nākotnes darbavietu radītāji, bet visa pasākuma laikā būs daudz iespēju gūt iedvesmu un satikt domubiedrus, lai iesācējs sāktu darīt kaut ko pats vai rastu karjeras iespējas novatoriskos uzņēmumos.

    Festivāla laikā visi datorspēļu cienītāji varēs novilkt uzvalkus un aizmirst darbu četrās sienās, ienirstot patīkamā virtuālo spēļu pasaulē. Vēl viena unikāla festivāla daļa, kas apvieno tehnoloģijas un progresu, kā arī iezīmē nākotnes tendences, ir LOGIN Game Fest, ko organizē spēļu izstrādātājs – uzņēmums Nordcurrent. Milzīgā radošā videospēļu industrija, kuras tirgus vērtība jau tagad ir gandrīz 100 mljrd. ASV dolāru, pēdējā laikā Lietuvā gūst aizvien vairāk ievērības un piesaista ne vienu vien spēļu izstrādātāju no kaimiņvalstīm. Mūsu valstī darbojas apmēram 50 lietuviešu spēļu izstrādes studijas, dažu radītās spēles jau ir saņēmušas atzinību arī pasaules mērogā, tāpēc LOGIN Game Fest laikā tiksies ne tikai spēļu cienītāji, bet arī to kalēji: tirgus eksperti, dizaineri, programmētāji, radītāji un citi šīs vilinošās industrijas pārstāvji.

    Kas vēl gaidāms desmitajā LOGIN 2016?

    Kaut arī festivāls sākas ar viedtālruņu aplikāciju radīšanas hakatonu, LOGIN referenti, spēļu izstrādātāji un konferences dalībnieki jau konferences priekšvakarā tiksies Nordcurrent LOGIN Pre-Party pasākumā. VIP viesi, referenti un investori festivāla pirmajā dienā ar informāciju dalīsies vakarā, kas notiks VIP Networking Event Viļņas rātsnamā. Visi festivāla dalībnieki bez izņēmuma neformāli tiksies Islandijos vai Vilniaus ielā pasākumā ar kodētu nosaukumu LOGIN iziet pilsētas ielās, bet vairāku dienu intensīvo maratonu vainagos LOGOUT noslēguma vakars, kurā tiks pasniegtas Lietuvas interneta balvas.

    Vairāk informācijas par šīs konferences pasākumiem meklējiet LOGIN 2016 tīmekļa vietnē.

    Lielākais tehnoloģiju un progresa festivāls Baltijas valstīs LOGIN 2016, kura galvenie partneri ir telekomunikāciju sabiedrība „Omnitel” , IT un tehnoloģiju sabiedrība „Teo”, kā arī PU „Versli Lietuva”, no 5. līdz 6. maijam notiks Lietuvas izstāžu un kongresu centrā „Litexpo”.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma