Reklāma

Trīs pašbraucošas Mercedes-Benz smagās automašīnas vizinās pa Eiropu

Jaunākie raksti

Apple HomePod mini viedā skaļruņa apskats – ierīce, kas pagaidām buksē

Mana pirmā pieredze ar viedajiem balss asistentiem sākās 2020. gada sākumā, neilgi pēc tam, kad biju pievienojies Kursors komandai....

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #416 (06.05.2021)

6. maija radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Kā klausīties Star FM tehnoloģiju ziņas? Katru ceturtdienu uzreiz...

Samsung Galaxy S8 turpmāk vairs nesaņems atjauninājumus

Samsung Galaxy S8 sērijas viedtālruņi ir vieni no pirmajiem Android modeļiem, kas varēja paļauties uz ilgiem drošības ielāpiem, bet...

Dienasgaismu ieraudzījusi Donalda Trampa “sociālo mediju platforma”

Marta beigās ziņojām, ka Donaldam Trampam varētu būt pašam sava sociālo mediju platforma, kas tiktu palaista tuvāko pāris mēnešu...

ASUS Zenfone 8 izziņošana gaidāma 12. maijā

Sagaidāms, ka jau 12. maijā ASUS izziņos Zenfone 8 sērijas viedtālruņus. Pagaidām vēl nav zināms, vai tiešām ASUS nodēvēs...

Trīs pašbraucošas Mercedes-Benz Actros smagās automašīnas brauc pa Vācijas ceļiem jau kopš pagājušā gada rudens, un šonedēļ tās iebraukušas arī Nīderlandē. Mercedes-Benz Actros smagās automašīnas veikušas 600 kilometrus abās valstīs, lai parādītu spēju visām trim mašīnām turēties vienā kolonnā.

Smagajām automašīnām ir būtiski turēties tuvu aiz priekšā braucošās smagās automašīnas, jo tādējādi tiek ietaupīta degviela līdz pat 10%. Mercedes-Benz apgalvo, ka, pretēji vājām cilvēka spējām noturēt automašīnu tuvu priekšā braucošajai, Mercedes-Benz Actros smagās automašīnas to var paveikt ļoti droši. Turklāt sadarbojas visas trīs automašīnas, lai pirmā pārlieku neatrautos no tai tuvu sekojošiem spēkratiem.

Mercedes-Benz norāda, ka cilvēka reakcijas laiks var būt līdz pat 1.4 sekundēm, kamēr Mercedes Highway Pilot Connect sistēma reaģē mazāk nekā 0.1 sekundes laikā. Mercedes-Benz Actros smagās automašīnas sazinās savā starpā ar Wi-Fi, lai efektīvi veidotu mašīnu kolonnu un laicīgi ziņotu par priekšā esošu satiksmi.

Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
5 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Kaspars_

Atkal jau rodas vairāk jautājumu nekā atbilžu (Autoram pašam šī tēma nešķiet gana interesanta, lai papētītu tuvāk, vai kāds ir iemesls tādai plikai pārpublicēšanai??)
Ko īsti saka ES regulas par pilnībā autonomiem auto? ASV ir tikai daži štati, kur googles mašīnām ir ļauts braukāties..
Un kāpēc šie brīnumi kopš pagājušā rudens ir mērojuši tādu distanci, ko fūrists nobrauc nepilnas dienas laikā??

Aleksejs Mjaliks

Un ko noteikumi saka par Line Assistance un adaptīvo kruīzkontroli? Kamēr vien atbildība par auto paliek vadītāja ziņā, tikmēr jau nav vajadzības īpaši grozīt CSN.

Krotow

Nebrīnīšos, ja viens no šī brīnuma radīšanas mērķiem būs bijis izmantot šādus “vilcieniņus” kustības ātruma ierobežošanai. Kā nekā šāds “energotaupīšanas vilcieniņš” uztaisīs gandrīz neiespējamu apdzīšanu uz ceļa ar 1 joslu vienā virzienā. Pa Daugavpils šoseju braucošie sapratīs.

Uldis Tillers

Domāju ka vilcieniņi paredzēti tikai vairākjoslu šosejām. Kā arī video 20sekundē redzams, ka var iespraukties pa vidu un smagie “izretojas”.

KKTK

Un tad mums tas vilcieniņš notriec riteņbraucēju treniņu grupu, jo “pakaļā sēdoši” nekad neko neredz.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: