Jau pēc divām nedēļām, no 15. līdz 17. aprīlim, Ķīpsalā notiks lielākā autoindustrijas izstāde Baltijā „Auto 2016”, kur jauno vieglo un apvidus automobiļu ekspozīcijā būs pārstāvēts plašs spēkratu klāsts, sākot ar kompaktiem ģimenes automobiļiem un beidzot ar jaudīgiem amerikāņu muskuļauto.

Izstādes organizatori jau informēja par šajā ekspozīcijā gaidāmajiem sportiskajiem automobiļiem, kā, piemēram, „Ford Mustang”, „SEAT Leon Cupra”, „Alfa Romeo 4C”, „Ford Focus RS” u. c. Šoreiz izstādes dalībnieki atklāj savas kārtis praktisko un ģimenisko automobiļu gaidāmajā klāstā.

Latvijas jauno automobiļu tirgū jau gadiem populārākais segments ir apvidus automobiļi un tā sauktie krosoveri. No „Auto 2016” pirmizrādēm šajā kategorijā viens no ievērojamākajiem modeļiem būs jaunais „Hyundai Tucson”. Šis kompaktais apvidus automobilis tirgū konkurēs ar „Volkswagen Tiguan”, un autožurnālistu atsauksmēs tas jau ir uzslavēts ne tikai par veiksmīgo dizainu, bet arī izteiktu vāciska auto braukšanas gaitu.

Hyundai-Tucson-1

Vēl viens interesants apvidus automobiļu segmenta jaunais pārstāvis izstādē būs „Ford Edge”. Šis apvidnieks ir izgatavots uz platformas, kas jau tiek izmantota jaunās „Mondeo” modeļu saimes pamatā. Automobilim ir samērā plašs interjers un bagātīgas papildu aprīkojuma iespējas, tostarp šajā klasē arī vislielākais stikla jumts – 1,2 metrus garš.

Ford-Edge-1

„Pilsētas apvidnieku” džungļos ir arī kāds jauns modelis, kas spēs pārvarēt sarežģītākus bezceļus. Tas ir jaunās paaudzes „Nissan Navara” pikaps, kas nu lepojas ar jaunu komfortablu atsperu un amortizatoru balstiekārtu, tam vairs nav šī tipa automobiļiem raksturīgā lokšņu atsperu piekare. Tāpat šim jaunajam pikapam interjers ir ieturēts jau „Nissan” pazīstamo apvidus automobiļu „Qashqai” un „X-Trail” stilā.

Ja apvidus automobilis nav gluži tas, ko tīkojat, bet tik un tā vēlaties praktisku pilnpiedziņas automobili, tad šajā ziņā labs piedāvājums ir „Subaru Levorg” universālis. Tas ir izgatavots uz „Impreza” modeļa platformas, un tam ir simetriskā pilnpiedziņas sistēma, kas garantē, ka arī šis elegantais universālis ir īstens „Subaru”.

Subaru-Levorg

Savukārt tradicionālo ģimenes automobiļu piedāvājumā labs piedāvājums ir „Renault” markai, kura izstādē „Auto 2016” eksponēs uzreiz divas Baltijas mēroga pirmizrādes – jauno „Megane” un „Talisman” modeli. Šo franču automobiļu dizains vairs nav tik alternatīvs atšķirībā no pārējā segmenta, tas ir kļuvis elegantāks un nosvērtāks. Tāpat „Renault” šajos modeļos piedāvā modernas tehnoloģijas, no kurām īpaši ir izceļama „4Control” šasija ar aizmugurējiem piestūrējošajiem riteņiem.

Renault-Talisman-1

Katru gadu visā jauno automobiļu plejādē patērētājiem neapmaldīties palīdz reģionālie automobiļu profesionālās vērtēšanas konkursi. Izstādē „Auto 2016” būs pārstāvēts arī konkurss „Latvijas Gada auto”, kura stendā apmeklētāji varēs apskatīt 2016. gada galvenā titula ieguvēju „Hyundai i20” hečbeku. Šis ir arī pirmais mēnesis, kad var iesniegt pieteikumus 2017. gada konkursam, un viens no tādiem ir jaunais „Opel Astra”, kas jau paspējis iegūt Gada auto galveno titulu prestižajā Eiropas konkursā. Turklāt šim gaviļnieku pulkam varam pieskaitīt arī “Mazda MX-5”, kas šomēnes ieguva Pasaules gada auto titulu. Tādējādi izstādē „Auto 2016” Ķīpsalā vienkopus varēs apskatīt Latvijas, Eiropas un pat pasaules mērogā izcilākos gada auto autožurnālistu vērtējumā.

Opel-Astra-1

Tāpat kā iepriekšējos gados, papildu jaunajiem automobiļiem izstādē „Auto 2016” būs eksponēts arī komerctransports, industriālā tehnika un autoservisu aprīkojums, kā arī tradicionālais apmeklētāju saldais ēdiens – tūninga šedevri un konceptuālie spēkrati sadaļā „Auto Exotica”.

Izstādi „Auto” organizē Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1.

Izstādes darba laiks: 

  • 15., 16. aprīlī 10.00–19.00
  • 17. aprīlī 10.00–17.00

Ieejas biļešu cenas izstādes apmeklējumam:

  • Pieaugušajiem – 6,00 EUR
  • Pensionāriem, studentiem, skolēniem – 4,00 EUR
  • Bērniem līdz 7 gadu vecumam ieeja ir bez maksas!
  • Ģimenes biļete – (2 pieaugušie + 2 bērni vai 1 pieaugušais + 3 bērni) – 14,00 EUR
  • Autostāvvieta – 4,00 EUR

Biļetes jau nopērkamas internetā: https://auto.ticketforevent.com/lv

13
Leave a Reply

avatar
5 Comment threads
8 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
5 Comment authors
NeitraalisOskarsUldis M.Kristaps SkutelisKKTK Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
Oskars
Guest
Oskars

„4Control” pirms padaudz gadiem ( 80 iem ) šo piestūrējošo sistēmu sāka likt daudziem TOP modeļiem .Aprakstos tika slavēta , pārslavēta . Vismaz tādas man atmiņas no autožurnālos lasītā . Kādreiz par to iedomājos , nu neviens neliek vairs šo sistēmu acīm redzami kaut kas būtisks kamdēļ neiedzīvojās masveidā .

Bet šeit budžeta klases autiņā . Nu redzēs .

PurvaVelns
Guest
PurvaVelns

man palicis atmiņā 90gadu otrajā pusē vizinājos ar hondas prelūdi – ļoti jocīgas bija tās sajūtas. un ne man vienam – laikam tāpēc aī tā sistēma īsti neiedzīvojās. nepatīk īsti tā sajūta, ka auto kaut ko dara tavā vietā tik agresīvi un nesaprotami. varbūt kaut kas būs mainījies…

KKTK
Guest
KKTK

Tur tak viss trasei bija domāts ;) Neiedzīvojās, jo sanāca pārāk cimperlīga sistēma.

Neitraalis
Guest
Neitraalis

prelūde trasei? cacu un glamūrīgo liberastu pilsētas auto…

Uldis M.
Guest
Uldis M.

Kā izrādās, šī tehnoloģija nav nemaz tik ļoti aizmirsta un ir pastāvējusi daudzos pat diezgan labi zināmos auto. Tik nav īpaši reklamēta. Reku Wikipediā raksts par šo sistēmu un saraksts ar auto modeļiem: https://en.wikipedia.org/wiki/Steering#Four-wheel_steering
man gan šķiet ka kaut kuram vecajam Volvo vai Saab arī bija šī šistēma.

Oskars
Guest
Oskars

Laikam UK takšos ši sistēma

KKTK
Guest
KKTK

Tas Levorg būs ar īstenu variātoru?

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Jā, Levorg ir Lineartronic variatora transmisija.

Uldis M.
Guest
Uldis M.

Kāpēc būs? vai tad Levorg jau kādu laiku netiek tirgots?
Un tas variators Subāriem nāk jau no 2010. gada.

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Pareizi, Levorg Latvijā pārdošanā nonāca jau pagājušajā rudenī vai ziemā. Un variatori tagad tiek iestrādāti daudziem auto. Nav ne vainas.

Uldis M.
Guest
Uldis M.

bet visus variatorus arī nevar bāzt vienā maisā – arī tie savā starpā tehniski atšķiras. Subāriem (laikam vienīgajiem) nāk metāla “siksna” tai variatorā, kam atšķirībā no citu ražotāju gumjas siksnām, ir ilgāks mūžs. Vienīgi citi saka ka dažreiz tā metāla siksna esot dzirdama (ne traucējoši, bet dzirdama).

Uldis M.
Guest
Uldis M.

O, būs jāiet atkal iesēsties jaunajā Mustangā! Pa pus gadu jau sāk izbālēt atmiņas – kā bija ar šo auto braukāties :)

Oskars
Guest
Oskars

Šī visu riteņu stūrēšana ir arī audi Q7 no 2015 gada . Skatos kursorā ir ši auto tests . Bet par šo riteņu piestūr”ešanu autors nemin . Nesaku ,ka slikti . Laikam jau darbojas nemanāmi .