Web Analytics
More
    Reklāma

    Instagram padarīs grūtāku dzīvi zīmolu reklamētājiem

    Jaunākie raksti

    Pagājušajā nedēļā Instagram atjaunoja attēlu parādīšanas algoritmu – ievietotie attēli vairs neparādīsies hronoloģiskā secībā, tā vietā Instagram turpmāk demonstrēs attēlus atkarībā no lietotāja interesēm, saistību ar attēlu izvietojušo personu un citiem Instagram-prāt būtiskiem parametriem.

    Tas nozīmē, ka tikai Instagram zina, kas un kā parādīsies tavā iecienīto Instagram lietotāju ievietoto attēlu laika joslā. Jau šobrīd līdzvērtīgi darbojas Facebook, parādot informāciju, kas šķiet aktuāla šī servisa algoritmiem.

    Reklāma

    Izmaiņas it kā ir par labu lietotājam, tomēr pastāv uzskats, ka Instagram cenšas izskaust nevēlamu saturu un neapmaksātas reklāmas. Pēdējos gados lielie zīmoli ir atraduši relatīvi lētu iespēju reklamēties Instagram ar lietotāju palīdzību. Ļoti bieži vērojami visai uzkrītoši reklāmas attēli no sērijām “es un manas jaunās kedas”, “mans tvirtais dibens un sporta kokteilis”, “re, ko spēj mans jaunais fotoaparāts” u.tml. Tiek lēsts, ka Instagram izskaudīs lielu daļu no šādiem reklāmu ierakstiem.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    PurvaVelns
    21.03.2016 12:06

    viss ok, kam’wer neķeras klāt kaķu bildēm.

    21.03.2016 13:16

    Hmm, ja es reiz sekoju Drogas kontam, tad varbūt mani interesē uzzināt, ka šodien ķemmēm atlaide, ne?

    Instagram, kā parasti, demonstrē iniciatīvu sūda pišanā, krūšgalu banošanā un citās stulbībās, kamēr webčatu meiteņu botkonti turpina piespamot visu ar saviem laikiem un random piefollowošanu.

    PurvaVelns
    21.03.2016 14:33

    latentais gejs? Kā Tev liekas, vai šo portālu nelasa arī jaunatne un vai tādas rupjības nevajadzētu lieku reizi viņiem neatgādināt???

    Reklāma