Pagājušajā nedēļā Instagram atjaunoja attēlu parādīšanas algoritmu – ievietotie attēli vairs neparādīsies hronoloģiskā secībā, tā vietā Instagram turpmāk demonstrēs attēlus atkarībā no lietotāja interesēm, saistību ar attēlu izvietojušo personu un citiem Instagram-prāt būtiskiem parametriem.

Tas nozīmē, ka tikai Instagram zina, kas un kā parādīsies tavā iecienīto Instagram lietotāju ievietoto attēlu laika joslā. Jau šobrīd līdzvērtīgi darbojas Facebook, parādot informāciju, kas šķiet aktuāla šī servisa algoritmiem.

Izmaiņas it kā ir par labu lietotājam, tomēr pastāv uzskats, ka Instagram cenšas izskaust nevēlamu saturu un neapmaksātas reklāmas. Pēdējos gados lielie zīmoli ir atraduši relatīvi lētu iespēju reklamēties Instagram ar lietotāju palīdzību. Ļoti bieži vērojami visai uzkrītoši reklāmas attēli no sērijām “es un manas jaunās kedas”, “mans tvirtais dibens un sporta kokteilis”, “re, ko spēj mans jaunais fotoaparāts” u.tml. Tiek lēsts, ka Instagram izskaudīs lielu daļu no šādiem reklāmu ierakstiem.

Reklāma

3
Leave a Reply

avatar
2 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
PurvaVelnsViesturs Kavacs Recent comment authors
  Paziņot par jaunumiem  
jaunākie vecākie novērtētākie
Paziņot par
PurvaVelns
Viesis
PurvaVelns

viss ok, kam’wer neķeras klāt kaķu bildēm.

Viesturs Kavacs
Viesis
Viesturs Kavacs

Hmm, ja es reiz sekoju Drogas kontam, tad varbūt mani interesē uzzināt, ka šodien ķemmēm atlaide, ne?

Instagram, kā parasti, demonstrē iniciatīvu sūda pišanā, krūšgalu banošanā un citās stulbībās, kamēr webčatu meiteņu botkonti turpina piespamot visu ar saviem laikiem un random piefollowošanu.

PurvaVelns
Viesis
PurvaVelns

latentais gejs? Kā Tev liekas, vai šo portālu nelasa arī jaunatne un vai tādas rupjības nevajadzētu lieku reizi viņiem neatgādināt???