Web Analytics
More
    Reklāma

    Taxify piedāvā inovatīvu biznesa pārvadājumu pakalpojumu Baltijā

    Jaunākie raksti

    Taksometru lietotne Taxify paplašina savu darbību, piedāvājot inovatīvu biznesa pārvadājumu pakalpojumu Baltijā. Atverot biznesa kontu, uzņēmumiem būs iespēja izmantot taksometru pakalpojumus vairāk kā desmit valstīs, kur šobrīd darbojas Taxify, un apmaksāt braucienu izmaksas ar vienu rēķinu. Šis pakalpojums ļaus uzņēmumiem būtiski ietaupīt naudu un laiku, atsakoties no čeku grāmatvedības un skaidras naudas norēķiniem. Biznesa pārvadājumu pakalpojuma klientu vidū jau ir tādi Baltijas uzņēmumi kā Transferwise, Telia, Swedbank, SEB un Statoil.

    Pakalpojums ir izstrādāts, sadarbojoties ar Baltijas valstu uzņēmumiem, kuru darbinieki izmanto taksometrus darba vajadzībām, piemēram, lai satiktos ar klientiem, dotos uz lidostu, kā arī komandējumos. Latvijā šobrīd biznesa līgumus piedāvā tikai atsevišķas firmas, kuru cenas ir aptuveni divas reizes augstākas par Taxify, un tās darbojas tikai Latvijas robežās. Turpretī Taxify jau šobrīd piedāvā ērtus braucienus tādās valstīs kā Latvija, Lietuva, Igaunija, Čehija, Gruzija, Serbija, Nīderlande, Baltkrievija, Somija un Meksika. Darbinieks var vienlīdz ērti izsaukt taksometru ar aplikācijas palīdzību gan Rīgā, gan jebkurā citā pilsētā, kur darbojas Taxify, izvēloties piemērotāko cenu līmeni un apmaksājot visus braucienus ar vienu rēķinu. 2016. gadā Taxify plāno turpināt izvērst darbību citās valstīs, to skaitā Polijā, Zviedrijā un Dānijā.

    Reklāma

    „Tagad Taxify var piedāvāt Baltijas valstīs lielāko pārbaudītu taksometru vadītāju komandu, nodrošinot ātrāko izsaukuma laiku un elastīgus norēķinu veidus. Uzņēmuma darbinieki var izvēlēties taksometru, vadoties pēc savām vajadzībām un cenu līmeņa, kas uzņēmumiem nodrošina tūkstošiem eiro lielu ietaupījumu un tikai vienu rēķinu apmaksai mēneša beigās,” par šī pakalpojuma priekšrocībām pastāstīja Taxify līdzdibinātājs Martins Villigs (Martin Villig).

    Ikviens klients var lietotnē izvēlēties piemērotāko maksāšanas metodi savam braucienam ‒ skaidru naudu, personīgo bankas karti, vai uzņēmuma konta apmaksātus braucienus. Biznesa klientiem ir pieejama arī īpaši izstrādāta informatīvā sistēma, kurā iespējams pārvaldīt darbinieku taksometru pakalpojumu izmantošanu, nodrošinot pilnu pārskatu par cenu, maršrutiem, laiku un darbinieka sniegto brauciena pamatojumu. Klienti var izsaukt taksometru, izmantojot mobilo lietotni vai vienkāršu tīmekļa saskarni Taxify Button, kas paredzēta uzņēmumu sekretāriem, restorāniem, viesnīcām un citiem, kuriem ir nepieciešams izsaukt taksometru centralizēti.

    Taxify nopietni strādā pie autoparka kvalitātes, ik nedēļu pārbaudot 40‒50 automašīnas katrā pilsētā, lai nodrošinātu, ka automašīnas ir labā stāvoklī. Turklāt klienti var atstāt atsauksmes ar katra brauciena novērtējumu. Katru nedēļu Taxify saņem desmitiem tūkstošu novērtējumu, kas sniedz iespēju Taxify atbalsta komandai ātri reaģēt uz problēmām. Taxify Rīgā ir nobloķējis vairāk nekā 900 taksometru vadītāju pakalpojumus sliktās kvalitātes un klientu sniegto atsauksmju dēļ. Tikai labākie vadītāji var strādāt Taxify platformā.

    Taxify ir Igaunijas tehnoloģiju uzņēmums, kas izstrādā mobilās lietotnes taksometru un kopīgo braucienu pakalpojumiem. Taxify ir dibināts 2013. gadā, šajā uzņēmumā strādā vairāk nekā 40 darbinieku 10 valstīs. Taxify ir saņēmis 1,5 miljonus eiro lielus ieguldījumus no tādiem investoriem, kā Rubylight, TMT Ventures, Mobi Solutions, kā arī starptautiskajiem inovatīvo projektu investoriem.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    22 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Deace Duck
    16.03.2016 16:57

    Nesen nolēmu izmēģināt Taxify. Da nu nah.
    Iemesls Nr1 lai viņu nelietotu: nav iespējas ievadīt galapunktu lai aprēķināt cenu. Jā bļin , es gribu zināt cik tas man aptuveni izmaksās, lai nebūtu nepatīkami pārsteigumi
    Iemesls Nr2 Neievadod galapunktu, atbrauc taxi kurš pasaka sorry es uz turieni kur tev vajag nebraukšu.
    Iemesls Nr3 Nav atsaukuma iespējas. Tā kā taxi izsaucas ar vienu pieskārienu, bez papildus apstiprinājuma, ir iespēja kļūdīties, bet iespējas kļūdu izlabot, jeb atcelt izsaukumu, nav.

    REALAIS
    16.03.2016 18:59
    Reply to  Deace Duck

    Taxify lietotājs.
    Ir iespēja atcelt.
    Pasaki, kā var aprēķināt cenu? No zila gaisa?
    Iemet maršrutu google maps un tev google maps parādīs aptuveno laiku un km, bet kur ir garants, reāli dabā ir korķis vai nesen notikusi avārija, utt.
    Lietojis jau esmu reizes 30x 3 mēnešu laikā, 4.9 no 5 kopumā varu likt savai pieredzei, 1 šoferis bija neatbilstošs un kaitinošs.

    Deace Duck
    16.03.2016 19:30
    Reply to  REALAIS

    Kā var atcelt? Es tādu iespēju neredzēju.
    Par cenas aprēķinu: kāpēc tas pats Uber (ar piebildi ka aprēķins ir aptuvens), un mūsu klasiskie taxi to var? Es jau neprasu cents centā ( ko starp citu LV piedāvā, pēc web aprēķina garantē izkalkulēto cenu), bet aptuveni +/- gribētu gan. Kā arī gala adreses ievade izslēgtu gadījumus: atbrauc pasaka sorry uz Vecrīgu nebraukšu. Iespējams tas saistīts ar jauno licencēšanas kārtību. Ja Uber es varu likt 9.5/10 un to 0.5 viņi zaudēja tikai tāpēc ka vienreiz man vajadzīgā brīdī nobruka sistēma, tad taxify īsā pieredze 1.5/10.

    16.03.2016 19:35
    Reply to  Deace Duck

    Vai nevarētu būt tā, ka esi baigi piekasīgs? :)

    Deace Duck
    16.03.2016 21:02

    Sauc to Kristap kā gribi bet nepārdomātu produktu man grūti iebarot, it sevišķi ja ir ar ko salīdzināt. Cenu aprēķins ir svarīgs, lai izvairītos no potenciāliem abpusējiem konfliktiem par cenām un galapunktu, gala adrese svarīga lai uz maršrutu parakstītos vadītājs kurš ir gatavs viņu izpildīt. Man zināms arī viens atteikums braukt uz kaimiņvalsti. Bet tā Uber un Taxify aplikācijas ir gandrīz vai kloni, tikai taxify apgraizītāka funkcionalitāte. Protams par labu nenāk arī Rīgas un Baltijas nacionālās īpatnības, kā rezultātā man sanāca problemātisks izsaukums uz Vecrīgu. Un arī šādas īpatnības ir jāparedz programatūras izstrādājam iekļaujot to softā vēl pirms klientu žēlabām.

    Deace Duck
    16.03.2016 21:06
    Reply to  Deace Duck

    Labprāt uzklausītu pretargumentus, kāpēc cenas aprēķins un/vai maršruta ievade ir lieka un nevajadzīga.

    REALAIS
    17.03.2016 01:48
    Reply to  Deace Duck

    Nav jau arguments, ka lieka vai nevajadzīga, bet gan tas, kā to cenu aprēķinās? Ir pārāk daudz nezināmo. Un cik vēl lielu amplitūdu ir cilvēki gatavi pieņemt? Piemēram, aplikcija izrēķinās ka ceba varētu būt 5,50, bet ja beigās būs 6,15, klienti sūdzēsies, kāpēc tā… un otra lieta, labi taxisti nebrauc pēc navigācijas visu laiku, zinot ātrākus ceļus, bet ja būs tāds cenas aprēķins, tad jau nav jēgas vest pa lētāku, ja jau piekritis ir aptuveni tādai cenai ko rāda navigācija.

    Par tavu vecrīgu, protams, ka nepatīkami. Bet taxify ir tikai aplikācija, un nevar visus šoferus izkontrolēt uzreiz, kuram ir vai nav atļauja, jo atļauja ir jāpērk katram sia, ik, utt. Taxify ir norādījis, ka līdz aprīlim visiem šoferiem ir jābūt licenzei, lai viņi paliktu aplikācijā.

    Deace Duck
    17.03.2016 02:21
    Reply to  REALAIS

    Nesen biju UK. Nezināmi maršruti: kalkulācijas aprēķins +/-5 mārciņu robežās, ar atrunu ka cipars var mainīties, bet vismaz ir orientieris.

    Par Vecrīgu un citām īpašām zonām: neviens man neiestāstīs ka to nevar programmistiski atrisināt, ja būtu iespēja norādīt galapunktu. Pie nosacījuma ka seko nozares jaunumiem un izdara secinājumus lai būtu ērti klientiem un arī šoferīšus nepadalīt. Vadītājs savā pusē ieķeksē kas viņam ir no īpašajām licencēm vai piedāvājumiem (izbrauc uz ārzemēm utt.), attiecīgi tikai viņi saņem specizsaukumus.

    Pieminētais moments ka visiem līdz aprīlim jābūt Vecrīgas licencei nu comon, tie kas pa Vecrīgu ganās profesionāli tiem protams būs, bet tas automātiski nozīmē ka no taxify izmetīs krietnu čupu vadītāju kur vai nu nedaudz piepelnās, vai arī ganās pa citiem Rīgas rajoniem. Nu nepirks viņi tās licences jo tam nav ekonomiska pamatojuma. Tas savukārt samazinās konkurenci un padarīs taxify mazāk pievilcīgu.

    16.03.2016 22:47
    Reply to  Deace Duck

    Tas par Vecrīgu patiesībā ir labs komentārs, jo es pats tā īsti vēl neesmu sapratis kā tas darbojas. Domāju, ka tava brauciena laikā ar to īsti nebija tikuši galā arī Taxify vai konkrētais taksists. Domāju, ka šo var salabot un jācer, ka Taxify to dara. Cik man ar viņiem ir bijusi runāšana, izklausījās ļoti griboši uzlabot servisa kvalitāti.

    Kas attiecas uz cenas aprēķinu, tad būtu labi dzirdēt arī oficiālāku Taxify atbildi, taču man pašam liekas, ka tas var nebūt pārāk precīzs aprēķins, jo brauciena sākumā neviens nevar zināt pa kādiem ceļiem tas vedīs un cik ilgis brauciens būs. Tad nu ir dilemma norādīt neprecīzu aprēķinu (par kuru daļa klientu piekasīsies) vai vispār nekādu cenu nenorādīt. Es gan ticu, ka šāds aprēķins būtu noderīgs svešā pilsētā, kad reāli nevar saprast cik izmaksās brauciens. Rīgā tomēr ir diezgan vienalga, tāpat iekļausies kaut kādos 20 eiro.

    Deace Duck
    16.03.2016 23:10

    Parastajos maršrutos protams viss vairāk mazāk zināms , nu +/-, bet kā tu pareizi pieminēji svešos maršrutos un pilsētās tas ir pat ļoti aktuāli, tā ka ieskats cenu diapozonā manuprāt ir pat ļoti noderīga funkcija. Vari intereses pēc paskatīties kā tas tam pašam Uber realizēts.

    Par Vecrīgu, nu nav tas baigais jaunums, tā ka 1.februārī tas nokrita no gaisa, par izmaiņām bija zināms vēl 2015.gadā, bija pietiekoši daudz laika lai noorientētos.

    Un tā mēs nonākam ka ievadot galapunktu nošaujam 2 zaķus; ērti pievienojama cenu aprēķina formula, un uz pieprasījumu atsaucas vadītājs kurš ir gatavs braukt uz konkrēto vietu. Patiesībā nekā lieka, abas puses pasargātas no potenciālām domstarpībām.

    Deace Duck
    16.03.2016 23:12
    Reply to  Deace Duck

    Vēl maršruta un cenas aprēķins un parādīšana izslēdz negodprātīgu taksistu shēmas, vest klientu pa ūbergarāko ceļu, piestādot atiecīgu rēķinu.

    Deace Duck
    16.03.2016 23:31
    Reply to  Deace Duck

    Par cenu aprēķinu piemēram http://www.gudriem.lv/Taxi/lv kaut kā realizē to ka aprēķinātā cena ir arī garantētā, tā ka neiespējami tas nav. Vismaz tā man izskatās no klienta un lietotāja viedokļa, nezinot šī biznesa otru pusi.

    16.03.2016 23:59

    Protams, ka tas var nebūt pārāk precīzs aprēķins un tur attiecīgi klāt ir jāpieraksta “aptuvenā cena: X €”, attiecīgi vairs nav, par ko piekasīties.

    Bet tas “nu kādos 20 € Rīgā jau iekļausies” ir tāds nu, ē, ļoti interesants izteikums. Es nezinu, ja brauc no tālās Juglas uz Imantu, varbūt, ka tā, bet mans standarta maršruts dzertuve – guļamrajons parasti ir ap 5, kas, protams, ietilpst kategorijā “kādos 20 €”, bet es būtu ļoti pārsteigts un galīgi ne apmierināts, ja pēkšņi man paprasītu visus tos 20, tā ka šāda “rēķināšanās”, manuprāt, nekam neder. It sevišķi, ja tev vajag aizbraukt kaut kur, kur parasti nebrauc.

    Deace Duck
    17.03.2016 02:06

    Kādam kabatā var būt arī €5-10 (viņus var neapmierināt uzstādījums €20 priekš taxi vienmēr jābūt kabatā)un pārbaudot cenu diapazonu, var izlemt
    a)gaidīt sabiedrisko b)iet kaulēties ar taksistu parasto c)izsaukt taxify
    Tā kā aprēķina nav, taxify iespēja tiek atmesta. Patiesībā tā taxify tiek zaudēti klienti

    17.03.2016 07:17
    Reply to  Deace Duck

    Kontā nevis kabatā. Mēs taču dzīvojam mūsdienās nevis kaut kādos viduslaikos.

    x
    17.03.2016 07:34

    viduslaikos naudai bija vērtība pašai par sevi, nevis tāpēc ka mēs uz brīdi vienojāmies ka šīs bildītes ir vērtas vairāk par papīru un tinti, kas izmantoti to ražošanai.

    17.03.2016 12:05
    Reply to  x

    Kāda vērtība? Tu domā izdomāto un absolūti nepamatoto zelta vērtību?

    Deace Duck
    17.03.2016 07:50

    Atļausiet atgādināt kāda ir viduslaiku Latvijas norēķinu statistika pat taxify pakalpojumu? Pats taču pieminēji un vēl brīnījies, kā tā. Pats pateiksi vai atgādināt?

    17.03.2016 08:18
    Reply to  Deace Duck

    Un brīnos joprojām. Kur tāda mīlestība pret čakarīgu fiziska formāta naudu? Šeit (Kursorā) tomēr esam novākušies moderni domājoši cilvēki, kam ērtības ir svarīgas.

    P.S. Labs raksts par tēmu: http://bloombergview.com/articles/2016-03-15/the-end-of-cash-and-the-rise-of-government-power

    Deace Duck
    17.03.2016 08:20

    Var diskutēt par iemesliem, var brīnīties, bet fakts paliek fakts.

    PurvaVelns
    17.03.2016 08:37

    moderni domājuši cilvēki? uzliec filtru šaj diskusijai – sausais atlikums = alga aploksnē, kešs, dzertuve, guļamrajons… prjam satori elvē…

    Banāns
    17.03.2016 08:31

    Uber klons…. Tik žēl ka daduz sūdīgāks….

    Reklāma